Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-04, 01:06
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Nu håller jag på att bli tokig!
Jag har inte läst ett enda inlägg i tråden men har haft på Robinson i bakgrunden utan att ha tittat i två dagar nu. Är det någon form av enmansshow? Samma idiot med bebisspråk eller talfel som pratar som en gammal finsk gumma. Han bara mal på oavbrutet. Vad är det för miffo?
Citera
2024-11-04, 01:16
Patrik ska sitta i soffan o titta på detta med sina kids!? 20+ båda haha 😂 dom måste va bra imponerande av sin tönt till pappa hitintills…. 😂😂
Citera
2024-11-04, 03:19
Avstängd
Skönt att inte natalie åkte hon är sexig
Citera
2024-11-04, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nu håller jag på att bli tokig!
Jag har inte läst ett enda inlägg i tråden men har haft på Robinson i bakgrunden utan att ha tittat i två dagar nu. Är det någon form av enmansshow? Samma idiot med bebisspråk eller talfel som pratar som en gammal finsk gumma. Han bara mal på oavbrutet. Vad är det för miffo?
Har alltid undrat hur det låter när en bög talar förortsfinska.
Citera
2024-11-04, 06:19
Medlem
Patrik växer på mig. Det måste jag erkänna. Jag hoppas han får en chans att ta sig in i Robinson och visa vad han går för! #TeamPatrik
Citera
2024-11-04, 06:41
Medlem
talcsofts avatar
Patrik är så ... oattraktiv. Patetisk. Slutar kolla på Gränslandet för orkar inte se honom.
Citera
2024-11-04, 10:14
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Patrik är så ... oattraktiv. Patetisk. Slutar kolla på Gränslandet för orkar inte se honom.

Man ska väl inte dumma någon efter hyr attraktiv personen är. Fan vad sunkig människosyn...
Citera
2024-11-04, 10:16
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
De kommande avsnitten verkar ett missnöje väckas mot surgubben Tommy och hans knähund Ludvig. Så bra, då vill jag att laget förlorar torsdag-tävlingen och röstar ut surgubben så han får ruttna på Gränslandet. Sedan kan man skicka ut hans alla knähundar i båda Syd och Nord.

Thomas sa att han på Gränslandet var sitt riktiga jag, hahaha då var det nästan bättre när han inte var sitt riktiga jag med Nord.

Ja det ska bli riktigt intressant hur det går för Tommy och Ludde nu.

Tommy satt faktiskt lite fart i pristävling och det ska bli jävligt intressant att höra vad Nabaz tycker om dem. Gamla lag Nord har ju majoritet i den gruppen och Ali lär ju inte bli ledsen om Tommy åker ut.
Citera
2024-11-04, 10:35
Medlem
talcsofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Man ska väl inte dumma någon efter hyr attraktiv personen är. Fan vad sunkig människosyn...

Killen står och försöker spela till kamerorna att han är "Nöjd med sin resa" efter att ha fått vara med i en tävling i Robinson, där han kom näst sist. Det är så äckligt oattraktivt.
Citera
2024-11-04, 12:34
Medlem
Stackars Tommy, vilket lag han hamnade i.
Citera
2024-11-04, 13:02
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Alva Torell Björkman, läspar hon pga piercing i munnen/tungan eller har hon talfel?
Har försökt se om hon har tungpiercing när hon pratar man man ser aldrig tungan.

Å den där finnen. Seriöst. Skicka hem honom snarast. Orkar inte med hans fjollgnäll.
Citera
2024-11-04, 14:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Ja det ska bli riktigt intressant hur det går för Tommy och Ludde nu.

Tommy satt faktiskt lite fart i pristävling och det ska bli jävligt intressant att höra vad Nabaz tycker om dem. Gamla lag Nord har ju majoritet i den gruppen och Ali lär ju inte bli ledsen om Tommy åker ut.

Jag är bara rädd att de fortfarande skulle fokusera på att rösta ut Elsa. Jag hoppas att de har hjärna nog att omprioritera och skicka ut surgubben Tommy först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in