Citat:
Ursprungligen postat av
engammalfisk
Innan jag bodde själv så hade jag åsikten att man skall vara extra hövlig mot sina grannar men vet inte om jag är i Twilight Zone alternativ verklighet för 75% av mina grannar är helt off & borta i skallen.
Granne här dunkade i golvet i 15 sekunder 20 gånger om dan i 2 års tid, ingen aning varför han inte behövt operera bort fötterna, det slutade med att jag fick nog efter 2 år och sparkade då på hans dörr i 5 sekunder, då kom farbror polisen & körde mig till sukhuset, blev inlagd på halvakut psykiatrisk avdelning i 2 dygn och fick betala nåt på 300 eller nåt för den vistelsen...
individen har nåt slags ticks men är mest bara otrevlig skithög, och på balkongen kan man inte vara för han sitter i timmar och gör ironiska munprutt ljud, kul på gamla dar när man vill ha tyst & lugn och ro. flera av grannarna smällar hårt i sina ytterdörrar också så det blir lite extra på svenskaspel ibland.
Ja, gällande att smälla i dörren hela tiden är med flit, för att det gör de psykopaterna och narcisisterna glada: de vet att de stör, gör andra sjuka och " har kontroll över trapphuset, visar vem som bestämmer". De gaphalsar och dörrsmällare är brottslingar, som ofredar och misshandlar andra. Brottslingar och sadistiskt lagda personer hittar på saker som de får plåga andra människor med utan bestraffning. Dörrsmällande och gapande samt hög musik på balkongen/trädgården ingår. Man måste uppmärksamma Folkhälsomyndigheten faktiskt: Om flera medborgare skriver synpunkter om det. I andra länder är sådant här beteende(ofredande och trakasseri av grannar) är reglerat och förekommer inte sådär ofta som i Sverige. Här kan vi ju inte få flytta någonstans, eftersom 90 proc.risken finns att landar precis vid likadana ostraffbara psykopater igen.