Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-05, 01:42
Medlem
Trump vet vad som tilltalar dårarna.

UFO!
JFK!
qAnon!
Conspiracy!!
Antichrist!
Citera
2024-11-05, 03:05
Medlem
Klart han inte kommer. Lärde du dig inget från hans förra omgång? Han snackar skit.
Citera
2024-11-05, 03:59
Medlem
Om han genomför en tiondel vad han lovat blir han en hjälte.
Citera
2024-11-05, 04:19
Medlem
E-Mac.s avatar
Kanske inte info om UFOn, men med en större sannolikhet information kring mordfallet på John F Kennedy.

Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Nej då hade han gjort det förra gången.

Jo, men blev övertalad av Michael Pence att inte göra det. Varför Pence i sin tur inte ville att CIA skulle offentliggöra mordfallet på JFK kan man undra.
Jag tror att det beror på att CIA hade samröre med mordet på JFK, det säger logiken i alla fall. CIA var de som gav ordet konspirationsteorier dess nuvarande betydelse när de ville diskreditera vittnen som hade hört skott som verkade komma från flera skyttar, dvs den 22 november 1963 i Dallas.
Senast redigerad av E-Mac. 2024-11-05 kl. 04:22.
Citera
2024-11-05, 07:55
Medlem
Svavelbryggas avatar
I sina sista tal nu ska han ha lovat att allas problem kommer att lösas om folk bara röstar på honom, så om ens problem var hemliga UFOpapper så blir de naturligtvis släppta. Eller så säger han just nu bara vad som helst.
Citera
2024-11-05, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Han var redan president och kunde ha släppt filerna för länge sedan. Han hade ju även kunnat tagit sista chansen när han hade förlorat valet för att släppa allt möjligt roligt.

Trump trollar naturligtvis!

Trump är totalt ointresserad av ufon och aliens. Han bryr sig bara om pengar, makt och att synas.

Men om han fick en god anledning till att avslöja hemligheter från "deep state", där ju pentagon idag sitter på alla hemligheter om ufon dvs betydligt mer än vad som släppts ut till allmänheten, så kanske han skulle göra det bara för att djävlas.
Citera
2024-11-05, 11:53
Avstängd
psykadelikatessens avatar
Han har
1. Inte tillgång till något känslig/hemligt av den karaktären,
Och
2. Hade han kunnat och velat så hade han väl gjort det 2016-2020

Så ja, det är BS
Citera
2024-11-05, 15:50
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag vet inte, väntar fortfarande på att den där muren ska bli klar.
Citera
2024-11-05, 16:16
Medlem
Som jag förstått det så kan han inte. Hemligheter som klassas under energimyndigheten är så hemliga att inte ens presidenten tillåts släppa de dokumenten. Det är inte bara kärnvapen och UFOn som klassats så utan tydligen även dokument kopplade till Havanna Syndrom. Jag har för mig det var Coulthart som berättade detta, men jag kan minnas fel.
Citera
2024-11-05, 18:20
Medlem
KlappMungons avatar
Även om han skulle gör det så kommer UFO-dårarna inte tro att de fått all info om deras vilda fantasier om aliens i Area -51 inte bekräftas.
Citera
2024-11-05, 18:23
Medlem
53....so whats avatar
Kommer Trump släppa all info om UFO:s om han blir vald?

But?... There is no!
Citera
2024-11-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einh
I en intervju med med Joe Rogan så säger Trump att han ska släppa alla filer om JFK-mordet. Han hintar också att han ska släppa info om "people coming from space". Se nedan klipp. Vad tror ni? Talar Trump sanning eller är detta BS för att få publicitet och fiska röster?

https://youtu.be/sozmnOjN97c?t=147

Nej jag tyckte inte att det lät som så under intervjun. Han verkade måttligt intresserad av eller insatt i hela UFO-frågan och Joe fick aktivt dra igång honom om det, men JFK verkade han betydligt mer intresserad av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in