Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 16:23
Medlem
TiredEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Nr vanfrestllningar utvecklas till masspsykos och utmynnar i flaggviftande och aggressioner p gator och torg, frelsningssalar och antagningsenheter blir livet fr de flesta mnniskor oskert och oroligt. Orcherna mste motas ut frn bde gator och institutioner.

Off-topic: det dr kommer inte att frsvinna. Det kommer bara vxa och bli strre. En hrlig framtid att se fram emot. Bara fr att Trump vann s betyder det inte att ideologerna tar paus. Tvrtom.
Citera
2024-11-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det var knappast Trump som vann valet. Det var Elon, Rogan, Dana och gnget frn dalen.

En bra ledare formar ett starkt lag.
Citera
2024-11-06, 16:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mefa
Vad jag r mest missnjd med r hur Public Service rapporterat under valrrelsen. Vi har dagligen matats med att Kamela Harris r den bste och att Trump r ond, galen och maktlysten. Public Service har totalt misslyckats med att frklara varfr Trump nd r s populr.
Stmmer inte ett dugg.

Det har framgtt med all tydlighet hur blst han r som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

Han r nmligen ond, galen och maktgalen.
Citera
2024-11-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Inte konstigt egentligen att Trump vann. Men det var i grevens tid. Den planerade massinvandringen var nra att tilta balansen fr evigt till demokraternas frdel.

Folk r fan rdda fr demokraterna med deras Woke och massinvandringspolitik. Mnga rstade i ren panik tror jag.

USA har nu sin MAGA president och Europa borde s som motvikt till detta ha ledare som fresprkar MEGA (Make Europa Great Again). Dvs stta hrt mot hrt och svara med samma mynt ifall Trump gr allvar av sina tull hotelser.
Citera
2024-11-06, 16:27
Avstngd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukovsky
Eventuellt ett rejlt bakslag fr WEF och agenda 2030. Framtiden fr utvisa.

Definitivt ett bakslag fr dom efter som Harris r en av deras, och nu har vi ngot att st p, nu brjar arbetet.
Citera
2024-11-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Stmmer inte ett dugg.

Det har framgtt med all tydlighet hur blst han r som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

MSM har lyckats manipulera dig, mste erknna att jag njuter av att hra er grta.
Citera
2024-11-06, 16:31
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av tompers

Det inom spoilern r ju bevisligen inte helt sant... Det visade du ju sjlv med din tidigare lnk.

ny; vad r det som "ligger bakom kriget" enl. dig? Vad anser du att det faktum att den psykotiske dvrgen i kreml inte har lyckats betvinga, och bestta, vstra Ukraina "bevisar"? Hen drivs som tidigaer nmnt av sin "vision" om att "terupprtta" det ondskans imperium hen r en produkt av, men ven av att stjla Ukrainas naturtillgngar, eller hur?
Citera
2024-11-06, 16:33
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Ja, Henrik jnsson summerar upp det rtt bra idag i expressen
https://www.expressen.se/debatt/jag-...tittar-pa-svt/

Gammedia, skrpning p alla plan!

Jag r inget fan av Jnsson men hr skriver han faktiskt en trffsker och bra debattartikel. Gammelmedia kommer dock aldrig ndra kurs, d deras roll av att vara ett propagandaorgan r inbyggt i sjlva systemet, istllet kommer de bli allt mer irrelevanta fr att till sist tyna ut helt. Deras dd r oundviklig och det finns inget som kan stoppa det.
Citera
2024-11-06, 16:34
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Stmmer inte ett dugg.

Du r s hjrntvttad att du inte ens begriper att du bekrftar det personen du svarade skriver genom ditt svar.
Citera
2024-11-06, 16:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
MSM har lyckats manipulera dig, mste erknna att jag njuter av att hra er grta.
Drama och verdrifter, finns ingen som grter mer n mjligen de som bor i usa.

Trump lyckas dra fram det absolut vrsta ur varenda mrkt kaninhl som finns.

Problemet med Trump r att han r gravt manipulativ snarare n media.

Problem tv r att folk r extremt lttlurade vad det gller populism som Trump kr med;
Att rena konspirationer vinner mark.
Citera
2024-11-06, 16:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du r s hjrntvttad att du inte ens begriper att du bekrftar det personen du svarade skriver genom ditt svar.
Jag r tyvrr inte det.
Jag r dremot hgst medveten om att folk faller fr konspirationer som frt Trump framt.
Citera
2024-11-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TiredEyes
Off-topic: det dr kommer inte att frsvinna. Det kommer bara vxa och bli strre. En hrlig framtid att se fram emot. Bara fr att Trump vann s betyder det inte att ideologerna tar paus. Tvrtom.

Japp. En spnnande framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in