2024-11-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Långsint som få dock. I paritet med Ali
Det blir bra TV!
2024-11-06, 23:05
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Det blir bra TV!

Ja hon har ju sjukt kort stubin också och tål inte att nån tycker annorlunda, så hon har det nog lite jobbigt i livet kan jag tro.
Tycker hon har taggat av en del det sista i alla fall, det är ju bra.
2024-11-07, 00:01
Medlem
Kanastras avatar
Jag måste säga att jag verkligen uppskattar Patrik! Han är så jävla positiv!
Satan vad jag hellre hade hamnat med honom på en öde ö än med nån av dom andra!
Hade jag hamnat med Gollum hade han eller jag fått gått till hajarna, men med Patrik hade jag nog i alla fall överlevt mentalt i misären

Har för övrigt börjat nära en dröm att se en säsong med worst of-deltagare från senaste säsongerna.
Gollum, han som skrek lappjävel och blev utskickad, den stora svarta, och några fler.
2024-11-07, 01:08
Medlem
Tove är det Jokerns lillasyster?
Tänker Jokern i Batman.
2024-11-07, 01:36
Medlem
fonders avatar
Tråkigt att inte Nord förlorade så man kunde se surgubben Tommy åka.

Dåligt och taktiskt fel att de la så stor vikt vid styrka och skickade Amanda istället för ormen Ida, dock fortfarande bra att de lyssnade på det kloka Maxim sa om att de inte ska ge bort sin majoritet så där lätt så de behöll Ramia. Oliver har en sådan fixering vid Ramia att mitt hjärta slog hårdast det kunde under Örådet.

Skönt att Natalie vann mot Thomas.
2024-11-07, 01:59
Medlem
Puma006s avatar
Om Oliver inte klantat sig på tävlingen och räknat en för lite, då hade det inte blivit något öråd- Hade helst sett Nord på örådet.

Skönt att Amanda tackade ja till Gränslandet, innebär äntligen att Thomas måste lämna.
Senast redigerad av Puma006 2024-11-07 kl. 02:02.
2024-11-07, 04:54
Medlem
Amanda cementerar verkligen uttrycket "dum blondin". Efter varje mening hon säger kommer det där korkade fnittret/skrattet.
2024-11-07, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Amanda cementerar verkligen uttrycket "dum blondin". Efter varje mening hon säger kommer det där korkade fnittret/skrattet.

Nej vet du, där håller jag inte med. Jag tycker hon helt enkelt verkar väldigt godhjärtad och väldigt snäll och juste. Egenskaper som inte många har nu för tiden
!
2024-11-07, 06:37
Medlem
Lite ruttet att inte berätta för Amanda att hon skulle röstas ut.

Att man röstar ut någon i en tävling hör till, det får man ta. Men att pakta ihop röster bakom personens rygg och sedan sträcka fram en tröstande hand som Maxim gjorde är riktigt falskt. Han förtjänade absolut blodshämnden, det finns nog ingen som någonsin har förtjänat en blodshämnd mer i Robinsons historia. Mr Niceguy smeker din kind och hugger dig i ryggen samtidigt. Jag skulle inte velat vara hans fru under de 15 år som det tog att till slut förtjäna hans tillit.
2024-11-07, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon sjunker som en gråsten i närheten av vatten. Min favorit är Ali
Ali har gett bitterheten ett ansikte. Varje gång man hör ordet bitter i framtiden så kommer man att tänka på Robinson-Ali. Det har nog aldrig funnits en bittrare deltagare med. Han är så bitter att han till och med bökar runt i en lerpöl som en gris för att få vältra sig i sin bitterhet och hjälpa motståndarlaget att vinna. En av de mest uppenbara maskningar som setts i Robinson. Moget Ali.
2024-11-07, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Lite ruttet att inte berätta för Amanda att hon skulle röstas ut.

Att man röstar ut någon i en tävling hör till, det får man ta. Men att pakta ihop röster bakom personens rygg och sedan sträcka fram en tröstande hand som Maxim gjorde är riktigt falskt. Han förtjänade absolut blodshämnden, det finns nog ingen som någonsin har förtjänat en blodshämnd mer i Robinsons historia. Mr Niceguy smeker din kind och hugger dig i ryggen samtidigt. Jag skulle inte velat vara hans fru under de 15 år som det tog att till slut förtjäna hans tillit.
-Jag skulle inte vilja va någons fru..
2024-11-07, 07:42
Medlem
Mongot med pattarna åkte, fan längtar till måndag Ali tröttnar på gubbkuken tommy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in