Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestro-Katt
Hr r ngra autografer som jag lyckats samla p mig:

Bjrn Carlberg, rsten till dockan Kjell
Jesper Levin, "Harakirigubben"
Nic Schrder, sngare i Nic & The Family
Andreas Andersson, skdisen som spelade Rasmus i Full frys och Mns i Mysteriet p Greveholm
Krister Petersson, serietecknare
Urban Frnberg, rsten till Boxer-Robert
Arne Qvick, artist som fick en hit med Rosen

Har betydligt fler i samlingen, bde frn svenska och utlndska kndisar.
Vad har du mer fr autografer?

Om dem var till salu vad skulle i sdant fall harakiri gubbe kosta? Samt hur r kvaliten.

Endast en teoretisk frga vill absolut inte kpa. Men undrar vad det skulle kostat om jag skulle viljat kpa.
Citera
2023-10-10, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkchefen
Vad har du mer fr autografer?

Om dem var till salu vad skulle i sdant fall harakiri gubbe kosta? Samt hur r kvaliten.

Endast en teoretisk frga vill absolut inte kpa. Men undrar vad det skulle kostat om jag skulle viljat kpa.

Jag har ganska mnga. Bde musiker, skdespelare, frfattare, mm:

Ozzy Osbourne, metal-legendar.
Robert Wells, pianist.
Helena af Sandeberg, skdespelare.
Melissa Joan Hart, skdespelare som hade huvudrollen i Sabrina Teenage Witch.
Danko Jones, rockband.
Mike Figgis, regissr.
Cecelia Ahern, frfattare.
Leif GW Persson, kriminolog.
Brita Zilg, rttslkare.
Andrea Bocelli, operasngare.

Plus mnga mnga fler. Det mesta r i bra eller i vldigt bra kvalitet, en del har dock blivit lite bjda under posthanteringen. Just harakiri-gubben r i vldigt bra skick. Vad jag skulle begra vid en eventuell frsljning har jag faktiskt inte tnkt p, men det beror nog mest p att jag samlar fr egen rkning och inte fr att slja vidare.
Citera
2023-12-13, 16:22
Medlem
sp1rits avatar
Tv stk, ftt bda sjlv i person. Maradona p en Argentinatrja frn '07 ca, nr han var i Norge.
Adriano, fotbollsspelare fr Inter och Brasilien, p en Interkeps, frn '03 i milano.

Kunde haft en enorm samling om jag brytt mig d jag tidigare i jobbsammanhng haft direktkontakt med mngder A-listekndisar och annat, men kndes inte vrt att potentiellt f problem med jobb fr nt jag egentligen inte vill ha.
Citera
2024-01-21, 00:54
Medlem
VillageOblivias avatar
Nr jag var i lekisldern fick en autograf av medlemmarna i Spkligan nr de spelade p ngon njespark. Ngon som minns dessa typer?

Jag har ven en autograf hemma p pojkrummet med medlemmarna i Sabaton frn r 2010, detta d en kompis storebror fixade pass t oss till ngon slags "hemlig" spelning med dem p en mindre lokal i Falun. Detta var innan de slagit igenom p riktigt och fortfarande var ngot av ett lokalband i Dalarna.

Sedan har jag en LP med Swans debutskiva Filth som signerats av Michael Gira, detta ifrn nr de slppte en remastrad version av skivan ca 2014 dr de frsta exemplaren som bestlldes signerades av honom.

Sett till autografer som jag har ftt signerade vid merch-bordet s har jag en LP med Brainbombs-skivan Cold Case som signerats av trummisen Drajan Bryngelsson och en kassett med Ignore Grief av Xiu Xiu som signerats av Jamie Stewart.
Citera
2024-01-22, 23:35
Medlem
mohnomishes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillageOblivia
Sedan har jag en LP med Swans debutskiva Filth som signerats av Michael Gira, detta ifrn nr de slppte en remastrad version av skivan ca 2014 dr de frsta exemplaren som bestlldes signerades av honom.

Michael Gira har ju fr vana att frsignera all merch han sljer. Jag har skivor, en turnaffisch samt hans bok The Consumer signerade av honom, grejerna antingen kpta p konserter eller frn hans postorder.

Min bsta Gira-autograf r dock en annan, den enda som jag s att sga ftt personligen av honom. En period p nittio- och en bit in p nollnolltalet hade jag fr vana att ta med mig mitt ex av intervjuboken Tape Delay till olika event, fr att f den signerad av de undergroundpersonligheter som r med i den. Dr har jag samlat p mig Giras signatur, plus Genesis P-Orridge, Sleazy och John Balance frn Coil, Lydia Lunch, Diamanda Galas, Blixa Bargeld, Boyd Rice och Mark E. Smith (The Fall). Ngot jag r vldigt njd med.
Citera
2024-01-23, 17:21
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohnomishe
Michael Gira har ju fr vana att frsignera all merch han sljer. Jag har skivor, en turnaffisch samt hans bok The Consumer signerade av honom, grejerna antingen kpta p konserter eller frn hans postorder.

Min bsta Gira-autograf r dock en annan, den enda som jag s att sga ftt personligen av honom. En period p nittio- och en bit in p nollnolltalet hade jag fr vana att ta med mig mitt ex av intervjuboken Tape Delay till olika event, fr att f den signerad av de undergroundpersonligheter som r med i den. Dr har jag samlat p mig Giras signatur, plus Genesis P-Orridge, Sleazy och John Balance frn Coil, Lydia Lunch, Diamanda Galas, Blixa Bargeld, Boyd Rice och Mark E. Smith (The Fall). Ngot jag r vldigt njd med.

Jklar, det dr bokexemplaret skulle kunna bli ett rejlt samlarobjekt fr folk som gillar undergroundmusik. Inte minst med alla numer avlidna musiker du lyckades f med ssom Genesis P-Orridge, Sleazy och Mark E. Smith. En riktig klenod!
Citera
2024-03-18, 15:45
Medlem
Melissa Joan Hart sender bara falska pr post

Shirly MacLain likas

Ozzy falska signerad CD skivor finns
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2024-03-18 kl. 15:48.
Citera
2024-07-16, 22:58
Medlem
Piece of th Past/Cardboard Legends/Heroes&Legends = falsk skit

....och alla varit p Hollywood Show messor
Citera
2024-08-20, 20:15
Medlem
ebays "forgetthegauge"=StanFitzgerald

SF va i fengelse tidigt 2000-talet......falska autografer fr 2 mill $

Piece of the Past aka celebsignatures
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2024-08-20 kl. 20:18.
Citera
2024-09-29, 15:34
Medlem
POTP har falsk Marilyn signatur till salu i oktober

GFA&ICZ coas/ekthetsbetyg = falsk skit

Global stder kriminalitet d dom sertifiserar falsk skit & POTP seljer sdant
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2024-09-29 kl. 15:36.
Citera
2024-11-07, 07:05
Medlem
POTP aka celebsignatures

nyss:
falskdeNiro
falskTrump (DT slutade signera per post tidigt90s)
falskElwaysigneradNFLhjelm
&falskMetallica

--------------------------------------
Beckett stder "simplybub" och "primetimesignatures08"......bda seljer falska autografer
ebay bryter lagen
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2024-11-07 kl. 07:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in