Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Kan en kvinna inte gå i en bikini utan att bli ett sexobjekt?

Känns obehagligt att vissa män har det i tankarna när man är på beachen.

Jag får nog skaffa niqab.
Det får du nog göra, om du inte är tjock och ful.
Citera
2024-11-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Varför fnittrar/skrattar Amanda hela tiden när hon pratar? Ingen kan vara så jävla glad hela tiden.
Det är en funktionsnedsättning
Citera
2024-11-09, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Först tyckte jag Ali var rimlig med tanke på ocharmigheten hos Ludde och Tommy.

Men sen börjar man fundera på vad han är sur över. Att de någon gång, öppet, övervägde att rösta på honom i ett öråd. Nån var de ju tvungen att rösta på. Men de röstade istället ut den här Lena, som blev sjukt bitter. Men detta räcker för att Ali skall upprätthålla total ilska och raseri mot dessa två för all framtid, snacka om lättkränkt! Jämför med Amanda..

Sen i vanlig ordning vill han pakta enbart med de andra som har invandrarbakgrund. Tråkigt att se.

Bottenligan, sämst först: Ali, Ida, Tommy, Ludde, ryssen Maxim, Lena
Vad menar du med vanlig ordning? Ville ludde och Tommy pakta med ali? Ansåg dom han som en del av deras pakt, nej. Så miss me with that. Det är ok att svenskar exkluderar tydligen
Citera
2024-11-09, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad menar du med vanlig ordning? Ville ludde och Tommy pakta med ali? Ansåg dom han som en del av deras pakt, nej. Så miss me with that. Det är ok att svenskar exkluderar tydligen
Ali maskade i lergropen för att hans eget lag skulle förlora. Går det att pakta med en sån människa?
Citera
2024-11-09, 06:39
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ali maskade i lergropen för att hans eget lag skulle förlora. Går det att pakta med en sån människa?

Han maskade då han visste att just någon av dem som tidigare hade fryst ut honom skulle åka ut, vem som helst hade gjort samma val i den situationen. Det var snarare dumt av hela laget att de inte la sig med mening för att utesluta någon av dessa två gnälliga människor. Det går utmärkt att pakta med Ali i övrigt, han hade ju inga problem med att gilla båda Chris och Nathalie för att båda dessa var snälla människor till skillnad från onda Tommy och Ludvig.
Citera
2024-11-09, 06:46
Ali tycker det är okej att han maskar men när Tommy som absolut inte går att stressa skulle kasta ring då va de fel på Tommy och Ali kasta galla över det.!
Citera
2024-11-09, 06:56
Medlem
Fram till denna vecka har jag gilllat Maxim och Ali.
Inte längre.

"Tillit tar tid, det tog t ex 15 år innan jag och min fru litade helt på varandra"
Spooky

Ali, visar det vi väl redan visste. I Mellanöstern och däromkring är detta att ruva på hämnd för minsta oförrätt det största fritidsintresset. När svenskar spelar golf och ägnar sig åt orientering sitter dessa hemma och funderar ut diverse hämndplaner.
Citera
2024-11-09, 07:06
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vadå Svenskar exkluderar?
Är inte alla svenskar?
Jag hajar inte ibland är svenskar med invandrarbakgrund ”svensk” sen säger dom att dom är turk, syrian, från Iran blablabla. Inte konstigt att svenskar med invandrarbakgrund är som de är. (Förvirrade redan från början)
Citera
2024-11-09, 11:14
Medlem
Är Tommy den hunkigaste deltagaren Robinson haft?

https://imgur.com/a/sf6vYGI
Citera
2024-11-09, 11:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Är Tommy den hunkigaste deltagaren Robinson haft?

https://imgur.com/a/sf6vYGI
Varför en sådan fascination för Tommy? Alla dina inlägg, på detta nya konto, handlar om honom. Killen är ju snudd på korkad - jobbar som snickare, men kan inte snickra ihop ett simpelt läger som håller för en natt.
Citera
2024-11-09, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Varför en sådan fascination för Tommy? Alla dina inlägg, på detta nya konto, handlar om honom. Killen är ju snudd på korkad - jobbar som snickare, men kan inte snickra ihop ett simpelt läger som håller för en natt.

Mest för att jag såg bara negativa inlägg om honom.

Jag har också skrivit om hur bitter Ali har blivit Men om jag ska sammanfatta hur jag tycker hittills:

Citera
2024-11-09, 14:41
Avstängd
Elsa får gärna åka ut. Lat o tråkig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här