2024-11-09, 19:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ny gädda! #508 Kungälv

https://dumpen.se/2024/11/09/tobbe-kungalv-508/
Jaha, ännu en misslyckad idiot med spretskägg. Är det här någon jävla peddo-standard? Vi har sett flera sådana här individer den senaste tiden.
Citera
2024-11-09, 19:13
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jaha, ännu en misslyckad idiot med spretskägg. Är det här någon jävla peddo-standard? Vi har sett flera sådana här individer den senaste tiden.
Ja jag reagerade också på det. Det verkar vara trendigt bland äckliga gäddor och sexdårar. Jävligt fult anser jag, men det passar ju bra då på dessa kräk således.
#508 #505 #504 (m.fl.)
Citera
2024-11-09, 19:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Ja. "krambjörnen" åkte ut med ett naffs på Dumpen AB's portal. Överläkare PruttSara fick ju tarmen avklippt när Putte fick hålla i rodret ensam på avenyn. Han har tydligen inte alls rätt kompetens att avgöra när suicidrisk föreligger.

Så det kan gå!
Han tog dock livet av sig dagen innan hans beteenden blev offentliggjorda.
Citera
2024-11-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hur har du verifierat det? Är det läge att lägga en rebus?

Min väninna har bott granne med honom och hon blev kräkfärdig när detta uppdagades på Dumpen då hon i många många år haft obehagskänslor av honom.
Citera
2024-11-09, 19:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Är vi bedrövade över detta eller kan vi känna lättnad över att ännu ett pervo raderats från kartan?
Citera
2024-11-09, 19:29
Medlem
HAHA!

Grädd-gäddan 505 har skapat sitt första offer i 508!

Gräddgäddan som veklingarna kallade kungsgäddan var så imponerande för dem att de trodde att de kunde göra samma sak, sitta och hålla låda i en timme med en kamera i fejset. Så inspirerad av gräddgäddan 505 så ERKÄNNER 508 att han sexchattar med barn; "du sexchattar med barn", gädda 508: "ja, det gör jag", men sen tog det stopp! För gräddgäddan är en isolerad tjomme som saknar sociala färdigheter, han har inget liv att förlora, hans skrotbilar står kvar på tomten oavsett. Men 508 Tobbe inser plötsligt att det inte är så populärt att sexchatta med barn. Händerna i fickorna, sjunker ihop, undviker ögonkontakt, lunkar iväg. Ajdå.
Citera
2024-11-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
HAHA!

Grädd-gäddan 505 har skapat sitt första offer i 508!

Gräddgäddan som veklingarna kallade kungsgäddan var så imponerande för dem att de trodde att de kunde göra samma sak, sitta och hålla låda i en timme med en kamera i fejset. Så inspirerad av gräddgäddan 505 så ERKÄNNER 508 att han sexchattar med barn; "du sexchattar med barn", gädda 508: "ja, det gör jag", men sen tog det stopp! För gräddgäddan är en isolerad tjomme som saknar sociala färdigheter, han har inget liv att förlora, hans skrotbilar står kvar på tomten oavsett. Men 508 Tobbe inser plötsligt att det inte är så populärt att sexchatta med barn. Händerna i fickorna, sjunker ihop, undviker ögonkontakt, lunkar iväg. Ajdå.

Haha jag tänkte direkt samma!

#508 frågade även hur mycket han skulle betala, han är garanterat en flashbackare som gått på all pedofilkramarnas fake news om att man kan betala för att komma undan.

Hur som, han är nog inte så stolt över sitt bidrag så här i efterhand. Det gick inte riktigt så bra.
Citera
2024-11-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Haha jag tänkte direkt samma!

#508 frågade även hur mycket han skulle betala, han är garanterat en flashbackare som gått på all pedofilkramarnas fake news om att man kan betala för att komma undan.

Hur som, han är nog inte så stolt över sitt bidrag så här i efterhand. Det gick inte riktigt så bra.

Han o prinsessbakelsen tror nog på riktigt på Aftonbladet. Dyr läxa, nu vet att etablerad media ljuger. Alltid.
Citera
2024-11-09, 19:42
Medlem
Trisst för #508, han fick lära sig den hårda vägen att han saknar dom sociala färdigheterna och ett gott släng av narcisism som #505 har. Säkerligen hade han även målat upp en bild i huvudet innan konfrontationen hur han skulle vara lite "fräck" och limma på Sara eller nån av dom andra brudarna, precis som hans stora peddo-idol gjorde.
Citera
2024-11-09, 19:50
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Jahaja. Ja men dåså, då hade ju inte Dumpen AB något med det att göra. Eller hur?! Sicken osis att Björne valde att slå till verket precis efter han pratat med Putte. En del skulle ju kunna tro det finns ett samband mellan händelserna..
Citera
2024-11-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jahaja. Ja men dåså, då hade ju inte Dumpen AB något med det att göra. Eller hur?! Sicken osis att Björne valde att slå till verket precis efter han pratat med Putte. En del skulle ju kunna tro det finns ett samband mellan händelserna..
Men din lilla störde fan du inser väl att inspelningen är gjord innan publiceringen? Alltså det är ju inte livesänt. Så att Dumpen skördat ännu ett offer är ju fakta.
Citera
2024-11-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Någon som har något om nr 505? Tror fan jag sett honom när jag varit till Gällivare fast finns väl många vildvuxna där?
Ja det finns ju inte en person i Gällivare om du trodde det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in