2024-11-14, 20:00
Medlem
Kaffekonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Amanda är väl funktionsvarierad?

Jag hör vad du säger och jag är beredd att kanske hålla halft med... men hon verkar vara en genuin människa i alla fall så det var tråkigt att se henne utröstad. Hon var väldigt engagerad och ville bara bli omtyckt och blev därför ledsen när hon röstade ut.
Jag har sett många röstas ut men jag kände till 100% att det kanske var den mest naturliga reaktionen på att bli utröstad, särskilt om man har varit snäll och "skött sig". Det var en utröstning som var till 100% spelmässig.
Hon kan kanske inte vinna Robinson men, hon har i alla fall varit genuin!
2024-11-14, 20:04
Medlem
Min favoritlista
Maxim
Natalie
Ramia
2024-11-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekonny
Jag hör vad du säger och jag är beredd att kanske hålla halft med... men hon verkar vara en genuin människa i alla fall så det var tråkigt att se henne utröstad. Hon var väldigt engagerad och ville bara bli omtyckt och blev därför ledsen när hon röstade ut.
Jag har sett många röstas ut men jag kände till 100% att det kanske var den mest naturliga reaktionen på att bli utröstad, särskilt om man har varit snäll och "skött sig". Det var en utröstning som var till 100% spelmässig.
Hon kan kanske inte vinna Robinson men, hon har i alla fall varit genuin!
hon skrattar sitt konstiga skratt när hon säger att hon är ledsen .
2024-11-14, 20:23
Medlem
lunarluddes avatar
Ali alltså.. han blir bara galnare och galnare för varje avsnitt jag ser, kan ingen skicka ut han, han känns riktigt bögig.
2024-11-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ali alltså.. han blir bara galnare och galnare för varje avsnitt jag ser, kan ingen skicka ut han, han känns riktigt bögig.

Är du besatt av karl?
Dina inlägg handlar bara om blatten
2024-11-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Alltså jag är inte heller Toves största fan direkt, men denna säsong har hon väl inte utmärkt sig något särskilt. Det hör ju till spelet att inte avslöja sina drag i förväg. Tove sitter på en hemlig immunitet som hon förmodligen vill ha med sig in i sammanslagningen, hon gör rätt i att hålla en låg profil, inte stöta sig för mycket med folk och bara försöka glida genom öråden utan att hamna i blickfånget.

Nu hoppas jag att någon annan vinner, men man kan inte sticka under stolen med att hon verkar köra en smartare taktik denna säsong och faktiskt inte har betett sig direkt värre än andra.

Visst är de så, och man får ändå ta med att de är ett spel om 500k.
Likaså när dom gnäller på Nabaz, personligen gillar jag honom som tusan, mannen som verkligen har känslorna utanpå kroppen, och är inte tyst med vad han tänker, men att han tog halsbandet är väl absolut inget konstigt med det!? Det är väl skitsmart om man bestämmer att ingen ska ta de, så är de bara se till att norpa de när bästa möjlighet ges, vilket han ändå gjorde då dom fick äta mycket mat. Ser man på Elsas kroppsvikt, så behövde hon ändå inte den sista mackan, utan hon måste ha laddat på rejält innan hon for till Robinson.
Jag hoppas att Nabaz tar sig långt, sen Ida.
Tommy och hans nyblivna styvson är ändå roliga att ha med i tv-rutan, utan sådana pajaser blir de ju ingen rolig tv heller.
2024-11-14, 21:08
Medlem
Vad fan det snyggaste tjejen (Ramia) åkte ut
2024-11-14, 21:10
Medlem
Kulspelet i immunitetstävlingen, har det något officiellt namn
2024-11-14, 21:28
Medlem
picapicans avatar
Hoppas ryssen vinner hela skiten. Oliver, vilken jävla lackväska.
2024-11-14, 21:32
Medlem
Om man drar ner kalsongerna på Oliver så kommer man se en fitta, han kan omöjligen bära runt en kuk så feg som han är utan manligt mod.
2024-11-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hoppas ryssen vinner hela skiten. Oliver, vilken jävla lackväska.

Massor i båda Syd och Nord verkar vilja rösta ut ryssen då de ser honom som ett stort hot så han lär bli utröstad snart.
2024-11-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Amanda är väl funktionsvarierad?

Har det skrivits om här? Blev nyfiken på hur? Det verkar vara en bra tjej oavsett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in