Citat:
Ursprungligen postat av
Bandita
Alltså jag är inte heller Toves största fan direkt, men denna säsong har hon väl inte utmärkt sig något särskilt. Det hör ju till spelet att inte avslöja sina drag i förväg. Tove sitter på en hemlig immunitet som hon förmodligen vill ha med sig in i sammanslagningen, hon gör rätt i att hålla en låg profil, inte stöta sig för mycket med folk och bara försöka glida genom öråden utan att hamna i blickfånget.
Nu hoppas jag att någon annan vinner, men man kan inte sticka under stolen med att hon verkar köra en smartare taktik denna säsong och faktiskt inte har betett sig direkt värre än andra.
Visst är de så, och man får ändå ta med att de är ett spel om 500k.
Likaså när dom gnäller på Nabaz, personligen gillar jag honom som tusan, mannen som verkligen har känslorna utanpå kroppen, och är inte tyst med vad han tänker, men att han tog halsbandet är väl absolut inget konstigt med det!? Det är väl skitsmart om man bestämmer att ingen ska ta de, så är de bara se till att norpa de när bästa möjlighet ges, vilket han ändå gjorde då dom fick äta mycket mat. Ser man på Elsas kroppsvikt, så behövde hon ändå inte den sista mackan, utan hon måste ha laddat på rejält innan hon for till Robinson.
Jag hoppas att Nabaz tar sig långt, sen Ida.
Tommy och hans nyblivna styvson är ändå roliga att ha med i tv-rutan, utan sådana pajaser blir de ju ingen rolig tv heller.