2024-11-21, 14:38
Avstängd
Får jag gissa: kåkstaden får vara kvar och ingen blir bortkörd?
Citera
2024-11-21, 15:53
Medlem
Nu sprayar demonstranterna liberalernas partikontor.

Detta är brott mot demokratin!
Citera
2024-11-21, 16:11
Medlem
Sextiopluss avatar
Det är tydligt varför ingen vill ha med palestinska flyktingar att göra. De tar över de platser de flyttar till och gör som de vill.

Nu vandaliserar de Liberalernas lokaler för att de vill ha en sammankomst utanför Göteborgs universitet och tältlägret måste flyttas.
Citera
2024-11-21, 16:53
Medlem
Palestinierna lever kvar på Muhammeds (ca 570 - 632) tid

Israel är en modern stat 🇺🇲 🇮🇱 👈
Citera
2024-11-21, 17:06
Medlem
Duvlorts avatar
Har alltid misstänkt att palestinierna på Västbanken i alla år hållit gång konflikten mot israelerna för att slippa gå och jobba.
Nu när man ser hur de beter sig nere i Göteborg, bekräftar de min tes.
Studenterna och alla andra måste väl ha någon sysselsättning, förutom att sitta och demonstrera 340 mil bort från konflikten?
Citera
2024-11-21, 17:30
Medlem
Goulburns avatar
Vi får väl hoppas att inga liberaler eller andra är så oförståndiga att de tar sig till Göteborgs universitet i morgon.
https://goteborg.liberalerna.se/even...ammanhallning/

Alldeles oavsett vad det är för budskap de vill framföra så förknippar nog de flesta Liberalerna nu med stöd till den kriminelle barnamördaren Netanyahu. Och att en del liberaler är oroliga för att Netanyahus mordvapen ska ta slut innan de palestinska barnen gör det och därför hoppas att Sverige ska skicka fler vapen till Netanyahu så han ska kunna slutföra folkmordet.

Som jag ser det är risken överhängande för att Liberaler som kommer att vara där får springa gatlopp därifrån om det inte ska behöva avsluta fredagen på sjukhus.

Kom igen Liberaler om ni i framtiden lyckas sprida budskapet att ni är för för fred, medmänsklighet och alla människors lika värde.
Citera
2024-11-21, 17:36
Medlem
Tycker det är sjukt och korruption på högsta nivå när dom olagligen tillåts campa där. Hur skulle det se ut om vem som helst fick göra detta?
Tänk om NMR hade gjort så utanför en skola och skanderat att dom vill döda judar from the river to the sea. Hade polisen och alla andra varit så medgörliga då?

Äckligt jävla judehatande poliser och vänsterpolitiker. Det är så jag ser det när man gör skillnad på vem som hatar. Det är tydligt att dessa skiter i att folk hatar judar och vill slakta dom, det handlar mer om vem som gör det.
Citera
2024-11-21, 17:43
Medlem
Jag förstår inte heller varför just palestinier tillåts att ha tältläger mitt i centrala stan månad efter månad. Det är som att de är hemlösa och bor där.
Citera
2024-11-21, 17:50
Medlem
Mikaelias avatar
Kör bort skiten. Det har blivit otrevligt att gå förbi Vasaplatsen där islamistiska kommunister får bo fritt mitt i stan. Vad vill de ens? Inte fan hjälper de Palestina genom att tälta i Göteborg, det är en sak som är säker.
Citera
2024-11-21, 18:15
Avstängd
Honkenbonkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
De är inte de enda som särbehandlas. Det finns gott om zigenarläger också.

Jaja pack som pack alla skall till Sverige verkar det som då vi inte gör ett skit åt saken och låter dem hållas. Tragiskt, hela samhället fördärvas av sinneslösa politiker som inte vågar göra ett skit. Vafan är det meningen med sk "demokrati" "allas lika värde" när packet bara suger ut oss som betalar för kalaset konstant...
Citera
2024-11-21, 19:05
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Som ovanstående konstaterar visar sig fittknullsverige här.
Man gör inget åt problemen.
Man låter problemen veta att jo men så här kan ni uppföra er på allmän plats.
Brrraaa
Citera
2024-11-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Enligt Radio Göteborg har polisen förlängt fristen till kl 0600 imorgon.

Nice jag ska använda det om jag åker ditt för rattfylla någon gång. "kan jag inte få frist tills imorgon med att blåsa" ?

Antingen är det ett brott eller inte. Ingen frist ska ges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in