2024-11-21, 21:27
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag gjorde det i inlägg 1!
Lägg ner nu

Varför?

Du vet uppenbarligen inte skillnaden på din inkorg och utkorg, man får hoppas du gör det IRL.

Så ditt postade meddelande. Enligt flashbacks regler betyder det noll och inget.

Om någon i forumet anser att jag har fel kring min kritik i saken så är det välkommet att påpeka om jag har fel.
Citera
2024-11-21, 21:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad har bekräftats?
Har Chrippa misshandlat Linnea?
Har Linnea misshandlat Chrippa?
Har Linnea misshandlat lilla C?
Är Linnea med i en sekt?
Utövar Linnea "svart magi" på Chrippa?
Har Linnea alla diagnoser som påståtts?
Har Chrippa hotat Jocke?

Vad av detta, eller vad överhuvudtaget har bekräftats?

Detta inlägg är varken trams eller OT. Och inlägget är kvar. Dock försvann mitt svar som var ungefär:

Ja.
Ja.
Ja.
Ja. Chrippas temple.
Hon försöker nog iaf.
Ja plus några till säkert.
Ja massa gånger. Finns bevis.

Detta är varken trams eller OT. Det frågas vad som har bekräftats. Det är ja eller nej frågor. Att jag i all denna soppa ska hänvisa till bevis är helt orimligt

Sedan svarar inte Humbug. I en tråd som ibland inte modas alls och ibland jättehårt. Lägg på en väldigt ojämn nivå.
Citera
2024-11-21, 21:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Du vet uppenbarligen inte skillnaden på din inkorg och utkorg, man får hoppas du gör det IRL.

Va? Inlägget är i min utkorg till Humbug!
Citera
2024-11-21, 21:42
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:

Det Patsy menar är att du ska gå till din utkorg och kopiera in det du skrev till Humbug, på samma sätt dom du gjorde från din inkorg med svaret du fick av Carlbom.
Citera
2024-11-21, 21:43
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:

Ja du påstår det och du har bevisat det genom en post?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
så nu lämnar jag denna konversation.
Citera
2024-11-21, 21:44
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Det Patsy menar är att du ska gå till din utkorg och kopiera in det du skrev till Humbug, på samma sätt dom du gjorde från din inkorg med svaret du fick av Carlbom.

Men jag har ju gjort det? 11.43? Jag skrev samma till Humbug som till Carlbom sen.
Citera
2024-11-21, 21:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

"Igår 11.43 skickade jag PM:

Citat:

Ursprungligen postat av*Pinto87

Hej.

Mitt svar på detta inlägg

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Varför plockades det bort? Vilken regel bröt det mot? Det är helt sjukt hur trådarna modas ibland.

Mvh

Humburg har varit aktiv idag men inte svarat."

Det är min utkorg till Humbug!
Citera
2024-11-21, 21:55
Medlem
Citat:
"Igår 11.43 skickade jag PM:

Citat:

Ursprungligen postat av*Pinto87

Hej.

Mitt svar på detta inlägg

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Varför plockades det bort? Vilken regel bröt det mot? Det är helt sjukt hur trådarna modas ibland.

Mvh

Humburg har varit aktiv idag men inte svarat."

Det är min utkorg till Humbug!

Kom på att jag faktiskt inte vet om det ser likadant ut när man citerar enbart ett skickat meddelande från sin utkorg mot när man citerar ett svar.
Men men det var egentligen inte jag som ville ha ditt svar utan den andra användaren.

Hur som helst. Men tolkning är att du redan har skrivit tillräckligt med oneliners och "chattinlägg" i tråden att det i många andra forum och trådar hade belönats med en varning. Min bild är alltså att Humbug och Carlbom snälltolkar i tråden. På gott och ont.
Jag hade inte haft några större förhoppningar om att få tillbaka mitt raderade inlägg om jag var du.
Citera
2024-11-21, 21:59
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Kom på att jag faktiskt inte vet om det ser likadant ut när man citerar enbart ett skickat meddelande från sin utkorg mot när man citerar ett svar.
Men men det var egentligen inte jag som ville ha ditt svar utan den andra användaren.

Hur som helst. Men tolkning är att du redan har skrivit tillräckligt med oneliners och "chattinlägg" i tråden att det i många andra forum och trådar hade belönats med en varning. Min bild är alltså att Humbug och Carlbom snälltolkar i tråden. På gott och ont.
Jag hade inte haft några större förhoppningar om att få tillbaka mitt raderade inlägg om jag var du.

Konstigt.

Här är en SH:
https://ibb.co/P1Z6jq2

Jag förstår inte varför inlägg som inte bryter mot reglerna ska tas bort.
Citera
2024-11-21, 22:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Inget av detta är bevisat.
Hänvisa till bevisen då om allt detta nu är bekräftat och bevisat.

Jo det är det. Du frågade inte om några belägg. Detta är Flashback. Inte någon vetenskaplig tidning.
Citera
2024-11-21, 22:06
Medlem
Citat:
Konstigt.

Här är en SH:
https://ibb.co/P1Z6jq2

Jag förstår inte varför inlägg som inte bryter mot reglerna ska tas bort.

Jag tog en titt i tråden och är glad att jag inte är moderator.
Delar av tråden verkar bestå av personliga konflikter mellan användare och en hel del av svaren är snarare av chattkaraktär än en diskussion. Det verkar råda en lite annan kultur i skvallerforumet eller i vart fall i den berörda tråden än på andra ställen här på FB. Jag skulle säga att det är en balansgång vad som är topic och inte. Uppenbarligen görs bedömningen av moderatorerna där att det går att ha det så i tråden och då är det deras tolkning som gäller till dess att motsatsen är bevisad.

Jag kan inte bedömma om ditt raderade inlägg var OT innan jag fått se det.
Citera
2024-11-21, 22:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jo det är det. Du frågade inte om några belägg. Detta är Flashback. Inte någon vetenskaplig tidning.
Jag trodde vi var i chrippa tråden, jag tog bort mitt inlägg eftersom detta tydligen var en helt annan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in