Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Är det sant? Det såg jag faktiskt inte.

Eller skojar du med mig? Det är inte snällt i så fall. Jag är gammal, fet och utbränd.
Hon Stod i djungeln och sminkade sig inför örådet. Jag skojar inte
Citera
2024-11-21, 20:59
Medlem
Varför fick inte Elsa krossa en urna?
Citera
2024-11-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon Stod i djungeln och sminkade sig inför örådet. Jag skojar inte

Ha, ha... Vad fan.
Det såg jag faktiskt inte, jag måste ha kollat på min gubbmage eller letat efter snusdosan precis då.
Citera
2024-11-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ha, ha... Vad fan.
Det såg jag faktiskt inte, jag måste ha kollat på min gubbmage eller letat efter snusdosan precis då.
eller drömde jag?
Citera
2024-11-21, 21:05
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Vad händer om man säger fi**ā i Robinson?
Citat:
Nabaz har sagt "vittu" och det har gått bra.
Och Lena sa "kuken" flera gånger under eldkampen.
Så "fitta" bör kunna passera, annars vore det diskriminerande gentemot det kvinnliga könsorganet att exkludera epitetet.

Det viktigaste är dock att aldrig, aldrig säga "neger".

Ingenting händer om det är "rätt" person som säger det, dvs en bög eller en invandrare.
Amanda från Robinson 2023 blev t ex kallad "falsk fitta" och "bitch" när vidriga bögen Chris satt och snackade skit i synken. Inga konsekvenser för honom.

Hänvisar till en kort summering jag själv gjort i förra säsongens tråd:
(FB) Robinson 2024 Vår (Filippinerna)

Nu verkar det dåliga, vulgära språket sprida sig mer och mer och det är synd att TV4/produktionsbolaget inte markerar mer mot deltagarna innan inspelningsstart. Ok att man kan häva ur sig saker i besvikelse och affekt men då kan det maskeras med pipande ljud vid sändning. Trots allt en del barn som ser programmet också och det är synd om de lär sig att det är ett ok språkbruk för vuxna i sociala sammanhang.
Citera
2024-11-21, 21:09
Medlem
Lostworlds avatar
Vad hände med Maxim-paktens röster?
De gick ju ut med att de INTE skulle tillgodose Elsas önskan utan istället utnyttja tillfället till att försöka få ut Emmelie.
Istället är det bara en röst som läggs på Emmelie. Varför?

Hade ju varit smartare att få ut Emmelie eller någon annan stark spelare och låta Elsa plågas i sin självömkan ett tag till.
Citera
2024-11-21, 21:21
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Han är jävligt lismande.Jag har tyckt illa om han ända sen Gränslandet då han ingick i den där töntpakten med Alva och den där dryga jävla bruden, hette hon Amanda?
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Det var ormen Victor som ljög om genuint snällhet, även tidigare har han kallat sig själv för snäll när han egentligen har alla egenskaper som en orm.

Jag ogillar också Victor. Bara det att han kallar sig själv "snäll" vittnar om dålig självkännedom
Man ska alltid se upp med människor som kallar sig själva för snälla. Är man genuint snäll behöver man inte hävda det, det framkommer ändå.
Nej, Victor är en orm och dessutom borde han ses som ett hot då han dels kan vara farlig i sitt paktande och dels är väldigt allround/har bra förutsättningar i tävlingarna. Han ser ut att vara lite lättare i vikten än de andra killarna vilket kan vara en fördel i statiska moment.
Citera
2024-11-21, 22:09
Medlem
Citat:
Varför fick inte Elsa krossa en urna?

Därför att hon ville bli utröstad och åka hem.
Citera
2024-11-21, 22:10
Medlem
Lostworlds avatar
I grunden så är väl Patrik en harmlös människa, ser inget ont i honom direkt, förutom att han, liksom de andra i Gränslandet, gaddar ihop sig lite väl fult mot den som kommit in sist.
Mot den bakgrunden så är jag i alla fall glad för hans skull att han äntligen tog sig in i Robinson.

Däremot så är han ju oerhört klumpig socialt och osmidig.
När vi såg honom ute i vattnet så snackade han en massa skit om Ida och gick på ren hörsägen, han känner ju inte henne och har inte gett henne en möjlighet att ta en diskussion. Sen sitter han på örådet och säger att den information som han fått från utröstade deltagare som kommit till Gränslandet är vinklad och att han vill skaffa sig en egen uppfattning.
Så han säger en sak och gör en annan minst sagt.
Citera
2024-11-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Därför att hon ville bli utröstad och åka hem.
Gränslandet är stängt. Monir var sist in
Citera
2024-11-21, 22:16
Medlem
Citat:
Gränslandet är stängt. Monir var sist in

Tror du tagit en öl för mycket ikväll.
Citera
2024-11-21, 22:18
Medlem
Varför skulle dom dela ut en biljett helt plötsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in