Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-05, 11:44
Medlem
Jag har i två förhållande haft trekant med min kille och en extra kille. Första gången i ungdomen på fyllan. Var fyllesex och kanske inte så skönt som det kan vara. Har i mitt nuvarande förhållande haft trekant med en god vän till oss och det har varit jättemysigt alla de gånger som vi kunnat göra det.
Citera
2013-04-05, 13:20
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
"Tänja gränserna" jo jag tackar jag! Det finns ju liksom redan klara gränser när det kommer till sexualiteten så det behöver man inte krångla till så mycket, tar du in nakna snubbar i ditt sovrum, ja då är du minst bi.
Kanske är det så men går man och oroar sig för om ens kuk är tillräckligt stor och snygg inför andra män så har man nog redan avslöjat vad man egentligen innerst inne vill kan jag tycka.

Jahapp. Plötsligt befinner jag mig alltså i tillståndet av att vara minst bi. Nä, nu får du dra iväg och trollprovocera någon annan.
Citera
2013-04-05, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Jahapp. Plötsligt befinner jag mig alltså i tillståndet av att vara minst bi. Nä, nu får du dra iväg och trollprovocera någon annan.

Har du gjort länge, jag är mest här för att hjälpa dig finna ljuset.
Citera
2013-05-28, 02:11
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Inte för att jag vill lägga vatten på kvarn till Burros böganklagelse-bandvagn här nu men ehm:

Citat:
Ursprungligen postat av DiceRoller
Mitt och min väns ollon möts

Min vän lägger sig ned och blottar sin magnifika fallos i full prakt!

min väns grova lem!

och känslan av att få lemmen omkramad av en slidvägg i norr och en påle i syd är sannerligen fascinerande!

Våra tjocka kukar fyller upp fittgången till bristningsgränsen samtidigt som de gnids mot varandra!

Tja, när man läser dessa väl valda citat så börjar även jag fundera på om inte tjejen i trekanten bara är en sorts överflödig ursäkt för de två snubbarna att slippa behöva kliva ut ur garderoben.
Citera
2013-05-28, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Inte för att jag vill lägga vatten på kvarn till Burros böganklagelse-bandvagn här nu men ehm:

Tja, när man läser dessa väl valda citat så börjar även jag fundera på om inte tjejen i trekanten bara är en sorts överflödig ursäkt för de två snubbarna att slippa behöva kliva ut ur garderoben.

Nejnej dom gör det för hennes skull såklart....
Men den var skön och ja man ser ju vilken märklig slags statist fittan blev i sammanhanget.
Citera
2013-12-01, 22:41
Medlem
fittrynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackanst
Hej!

Är det bara jag som tänder oerhört mycket på en trekant där det är två killar som knullar en tjej? Favoriten är nog när hon står på alla fyra medans hon suger av en och den andra tar henne doggystyle.
Jag vet inte vad det är som är så lockande med det. Att man tillsammans med en kompis knullar en tjej medans man skrattar och har kul. Blir som en kombination av att det är skönt och ett nöje.

Jag har haft det med min kompis med två olika tjejer. Den första var min flickvän som brukade ställa upp för oss. Hon älskade det kan jag ju meddela Den andra var en random tjej som senare blev kompisens flickvän. Båda var ovanligt bra i sängen vilket gjorde att jag och min kompis haft våra bästa stunder just då under trekanten. Även idag brukar vi friskt skämta om det och säga att vi vill göra om det.

Så till frågan, hur många här har haft trekant med sin kompis eller någon manlig bekant där ni varit på en tjej? Är det kanske vanligare än man tror? Om ni orkar får ni gärna skriva hur det gick till!

Såklart bara kille, kille, tjej!

Jag har säkert haft 10-15 trekanter med mina vänner. Och jag kan hålla med dig till en viss del, det är upphetsande att se en tjej blir rejält tagen av två killar. Jag vill ju tro att två godisar är bättre än en godis !
Citera
2013-12-02, 02:16
Medlem
Har haft trekant. Kände inte den andra killen. Gillade inte kontakten med andra killens ben eller att känna hans kuk genom fittväggen. Gillade dock att se hur kåt tjejen blev av situationen. Hur blöt hon blev. Hur hon blev vindögd (och lät som en Ewok) när vi dubbelmackade henne.
Citera
2014-08-05, 10:22
Medlem
Har haft trekant med min pojkvän och en väldigt nära vän till oss ca 4 gånger, det är as nice och jag rekommenderar till andra tjejer att våga testa
Citera
2014-08-05, 12:42
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Hej!

Är det bara jag som tänder oerhört mycket på en trekant där det är två killar som knullar en tjej? Favoriten är nog när hon står på alla fyra medans hon suger av en och den andra tar henne doggystyle.
Jag vet inte vad det är som är så lockande med det. Att man tillsammans med en kompis knullar en tjej medans man skrattar och har kul. Blir som en kombination av att det är skönt och ett nöje.

Jag har haft det med min kompis med två olika tjejer. Den första var min flickvän som brukade ställa upp för oss. Hon älskade det kan jag ju meddela Den andra var en random tjej som senare blev kompisens flickvän. Båda var ovanligt bra i sängen vilket gjorde att jag och min kompis haft våra bästa stunder just då under trekanten. Även idag brukar vi friskt skämta om det och säga att vi vill göra om det.

Så till frågan, hur många här har haft trekant med sin kompis eller någon manlig bekant där ni varit på en tjej? Är det kanske vanligare än man tror? Om ni orkar får ni gärna skriva hur det gick till!

Jag är tjej och har aldrig haft det, men skulle inte tacka nej om min kille kom med en snygg killkompis och frågade om jag ville ha trekant fast skulle inte hända. Fast tanken är riktigt tändande och man önskar ju att det skulle hända nångång i ens liv, nåt man lixom tänker att man måste prova.
Citera
2024-11-24, 15:59
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Låter lite bögigt.
Inte ett dugg bögigt båda fokuserar ju på tjejen. Du däremot verkar lite osäker och rädd. Oftast smygbögar som skriker bögigt.
Citera
2024-11-24, 17:15
Medlem
Sladdarens avatar
Finns ingen orsak att dra in andra män i sex gejmet.. för det första är det bögigt, för det andra avtändande för det tredje får man inte stånd.. Man turas om ifall man ska dela på en kvinna som vill bli delad av flera gubbar.. Så lägger man upp det om man ens ska överväga att göra nåt sånt uppdrag
Citera
2024-11-25, 15:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Hej!

Ja det har hänt några gånger å ibland har vi även turas om att knulla samma tjej, det var skoj att knulla ihop med polarna å hoppas på att få göra det fler gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in