Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
TS precis som resten av de lågintelligenta svenskarna förstår inte hur man kan prioritera privatekonomi och sitt eget land. Medan det svenska folket röstar för massinvandring, klimatalarmism, identitetspolitik, höga skatter, lågeffektiva energianläggningar, Ukraina osv. som allt är ekonomiskt förödande tar amerikanerna sitt förnuft till fånga.
Svensken kommer se så jävla dum ut när resten av världen kört om det godhetsknarkande och feminina folket i norr. När deras valuta helt tappat värde och vi inte längre har råd att värma våra hus kommer dumsvensken äntligen ha vett att hålla käft om andra länders politik.
Haha, så jag ska ge Rogan ett free pass när han vill offra Ukraina för att jag ska ha hans "privatekonomi" i åtanke?
Rogan har mer än två miljarder kronor. Hur mycket mer behöver han behöver han i kassan tills han är trygg på ett privatekonomiskt plan, menar du?
Det där är en billig cop out som många gör för att rättfärdiga omoraliska val. "Äaeeee jag vet att det inte är rätt att stjäla kaffe från arbetsplatsen och ta hem det men du vet, tuffa tider osv".
Folk som använder ordet "godhetsknarkande" för ofta bör för övrigt arkebuseras.