Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-25, 22:21
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag tycker den här Amanda Blomman har så skön personlighet. Hon är 30år. Så gullig. Påminner om en tjej jag var med som väldigt ung. Hon var så där gullig. Men hon var 60-talist. Det är inte 30åringar idag.
Citera
2024-11-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Dom kunde ju skickat hem gaphalsen Petra så hade man sluppit höra hennes irriterande kråkrassel till röst

Hon har varit stel och sur ett tag. Har hon depression, hemorrojder eller nageltrång? Eller saknar hon uniformen?
Senast redigerad av akesandberg52 2024-11-25 kl. 23:08.
Citera
2024-11-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag tycker den här Amanda Blomman har så skön personlighet. Hon är 30år. Så gullig. Påminner om en tjej jag var med som väldigt ung. Hon var så där gullig. Men hon var 60-talist. Det är inte 30åringar idag.

Ja, hon är gullig. Men rösten är ibland högljudd over the top. Inget som man orkar höra en söndagmorgon.
Citera
2024-11-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Bara för att hennes röst är mörk så hon inte en transa, man skulle sätt tydligare på ansiktet då.

Alva har liknande släpig och avvikande röst som heroin-arslet Alexander i våras. Men Alva är för ung för att ha varit tjackhora.
Citera
2024-11-25, 23:23
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Ali Ali Ali..."Jag svär på mina fyra barn".
Citera
2024-11-25, 23:39
Medlem
Är Oliver Wong kines eller varför heter han så?
Citera
2024-11-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Alldeles för mycket flower power över henne. Typ, tror hon kan gissa sig till alla svar på ett matteprov. Jo, men det känns som det borde vara x=563,5
Citera
2024-11-25, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akesandberg52
Alva har liknande släpig och avvikande röst som heroin-arslet Alexander i våras. Men Alva är för ung för att ha varit tjackhora.

Fan, vad snedställd hon ser i höften, lider hon av lägsta graden av cp-skada? Skulle även förklara "mongo" rösten och alvöronen.
Citera
2024-11-26, 00:07
Medlem
Bajjamannen87s avatar
För några avsnitt sedan såg man Maxim lipa framför kameran i en vinjett till nästa avsnitt. Denna scen har inte utspelats än. Lite konstigt.

Det är fruktansvärt att se vilket manshat vissa av tjejerna har i Robinson. Tove är en genomrutten person, både till den inre och det yttre. Undrar om hon ska gå till produktionen igen och tvinga ut den värsta konkurrenten denna säsong som hon gjorde när hon va med förra gången hon va med?

Att norskan sa att hon va besviken på Maxim för det han gjorde mot henne (putten) eftersom de var i "samma lag". Lite konstigt att lägga sandsäck på en från samma lag, eller?

Verkar bli ett intressant öråd, minst sagt. Att man kan ljuga någon i ansiktet utan att svälja eller blinka måste väl bara tyda på en sak; att man är psykopat. (Ali)
Citera
2024-11-26, 00:10
Medlem
jacknicholsons avatar
Ni som skriver om en viss ”putt”. Ni bär på samma offerkofta-mentalitet som Tove va?

Citera
2024-11-26, 01:00
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacknicholson
Ni som skriver om en viss ”putt”. Ni bär på samma offerkofta-mentalitet som Tove va?

Citera
2024-11-26, 01:02
Medlem
Har inte sett någon påpeka det ännu men jag kan inte vara den enda som stör mig på Tommys "typ"?!

Karln kan ju typ inte säga en mening typ utan att typ säga typ, typ hundra gånger typ.

Tror jag räknade 30 "typ" under en synk i något tidigare avsnitt... Vad fan är det för fel på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in