Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.
För att en vecka senare begå en handling med straffvärde på upp till livstid...
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.
Avlidne farsan heter Sven?
Märkligt alltihop.
I inlägg#14 skriver han själv att han är just halviranier. Farsan var svensk.
Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen
Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!