Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-28, 10:23
Medlem
Fy fan vad grisig Ali är. Inte nog med att han är falsk, ljuger och nekar sina egna lögner - han går på Nabaz på ett så vidrigt sätt för att få honom ur balans.

Först skriker han ut att Nabaz vill ha ut Maxim (efter att Nabaz kämpar för Maxim och har sagt flera gånger att han tänkt ge Maxim immunitet), sen på örådet säger han att alla, inklusive Nabaz allierade, tycker att Nabaz är helt hjärndöd. Tekniker som psykopater/narcissister använder. Jävla smuts. Allt detta efter att Nabaz tagit hand om Ali när han känt sig såååå utanför och sviken.

Nabaz stiger i mina ögon för varje avsnitt. Hoppas fan han vinner. Om inte Maxim då, gillar Nabaz mer men Maxim är ju grym.
Citera
2024-11-28, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Juttu. Det betyder ”sak” på Finska.

Han säger inte "juttu". Han säger en sak hela tiden vilket är vittu och betyder fi**a på svenska.
Sen om det låter som juttu (yotto) när man lyssnar är en annan sak... Juttu kan, utöver "sak", betyda berättelse, typ.
Citera
2024-11-28, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Ja, bara det faktum att han har "lilla baren i garaget" ger Grin-Tommy pluspoäng.
Gillar honom bättre sen Ludde åkte. De två hade en osund relation.

Lilla baren fanns på motorklubben som han är med i.
Citera
2024-11-28, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Håller med. De med hjärtat på rätta stället är Patrik, Nabaz och Maxim. Hejar på dem.

Falska råttor är Ali, Viktor och Tove.
Folk med hjärtat på rätta stället som inte spelar för att vinna själva är urtrist tv-underhållning.

Det är svårt att förstå att de är en vecka innan finalveckan och de FORTFARANDE inte röstar på Maxim. Ingen bryr sig uppenbarligen om att vinna tävlingen själva utan är glada för att delta... bara det blir en "värdig" vinnare i slutändan. Det blir som vanligt underkänt till castingen på det här produktionsbolaget. Alla som säger att de inte tänker pakta eller ljuga för att de ska visa barnen hemma vad som är rätt och fel och vad som är "hederligt" utan att bry sig om att försöka vinna själva borde ha sållats bort i ett tidigt stadium i castingen. Snacka om att vara med i fel program.

Alla sådana "åsnor" som är med leder bara till att den mest fysiskt begåvade spelaren vinner i slutändan men att sitta och genomlida en massa avsnitt för att se vem som är mest vältränad i slutet är ett stort slöseri med tid. Om jag hade velat se det så hade jag kollat på Elitstyrkans hemligheter. Även spelare som Emmeli och Monireh måste ha en chans att vinna genom sin sociala kompetens, annars är det ett slöseri med platser att ha dem med från första början.

Och de värdelösa ödesurnorna som de fysiska spelare har som extra skyddsnät får de gärna ta bort så snart som möjligt. De lägger sig som en våt filt över hela säsongen då ingen vågar rösta på fysiska spelare som hotar att de ska dra med sig en annan fysisk spelare i fallet. Helt värdelöst med andra ord.

Och vad händer med strategin, alla spelar som att de är socialt handikappade och förstör både för sig själva och andra. Är det ens någon som söker efter immunitetsidolen?
Citera
2024-11-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan det vara Nabazz som hade sex med sig själv i vattnet?

Emmeli och Wong tror jag.
Citera
2024-11-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
La sig Oliver i utslagskampen?
Lättare väg in i finalen via Gränslandet och immunitet i sista ö-rådet än att behöva ta ställning till att gå emot sin pakt eller riskera att möta Maxim i en duell.

Fick också den känslan, inte troligt att Gertrud skulle vinna över Oliver om han försökte sitt bästa
Citera
2024-11-28, 12:51
Medlem
fonders avatar
Så trevligt att psykopaten Oliver förlorade och ormen Emelie blev utröstad. Oj, vad ormen inte kunde förstå hur hon var så hatad så hon kunde få röster och oj vad hon och ormen Tove ljög om att det deras röster på Maxim handlade om övertrampet när de enbart sagt att de måste få ut Maxim under hela säsongen.

Och det var skämskudde hela halvtimmen ormen Tove grät krokodiltårar som kunde startas och avslutas på bara en sekund, samma som förra säsongen när hon grät mer än Daniella själv när Daniella blev ledsen.

Ormen Emelie, du kommer inte saknas jävla kärring.
Citera
2024-11-28, 12:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
La sig Oliver i utslagskampen?
Lättare väg in i finalen via Gränslandet och immunitet i sista ö-rådet än att behöva ta ställning till att gå emot sin pakt eller riskera att möta Maxim i en duell.

Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Fick också den känslan, inte troligt att Gertrud skulle vinna över Oliver om han försökte sitt bästa

Det tror jag inte, psykopaten är bäst enbart gällande att manipulera och inget annat. Hoppas verkligen inte att detta ska gynna honom framöver.
Citera
2024-11-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1ts
Toves tårar. Väldigt överdrivet och vill bara få uppmärksamhet till sig själv, väldigt pinsamt.

Ja jäklar skicka teatertårar .. hahaha.
Citera
2024-11-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JatteBrottarLena
Ja jäklar skicka teatertårar .. hahaha.

Begriper inte den här absoluta fixering vid att när någon gråter så är det falskt?

Vad är troligast?

Att man när man är trött, hungrig, snudd på undernärd, psykiskt utmattad och orolig för att åka ut faktiskt blir ledsen när en polare man tycker om röstas ut?

Eller att man dolt att man gått scenskolan och sitter och låtsas för att dra till sig uppmärksamhet?
Citera
2024-11-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Alltså... Hans kommentarer!

""Snälla, kan vi skita i riset?"
"Jag får migränattacker i huvudet bara han öppnar käften, gubbjäveln!"
"En 23-åring och en gammal gubbe!"
"Jag ska till psyket."

Finns "jag ska till psyket" som gif någonstans?
Citera
2024-11-28, 13:10
Medlem
Är också förvånad över att ALLA tycker att jag minsann spelar ärligt och inte paktar fast alla är med i ett lag? Självinsikt någon?

Maxim är en riktigt passivt aggressiv fegis som knuffar Ida när hon vill vara vänlig. Jävligt svinigt. Då är det försent att sitta och slå sig på bröstet och påstå att man är så jävla reko och manlig och ärlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in