Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-28, 19:51
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alimogamed
Jag vill testa tjack o så för och tappa vikt men är så rädd för de, har tagit andra droger men aldrig snortat har hört smaken i halsen när de rinner ner e så äcklig man nästa spyr o har GROOOOVV spy fobi och att de svider jätte mycket i näsan men vill verkligen tappa vikt så snabbt som möjligt skiter i om de hälsosamt eller inte vill bara tappa vikt! Vad borde jag göra?

Hur mycket väger du om jag får fråga? Annars är tjackdieten ett bra alternativ men det medför stor risk för beroende vilket inte är värt det.
Citera
2024-11-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigantosaurus
Gör det hälsosamt istället. Gör om dina matvanor och gå ut och gå. Gör det sunt. Alla förändringar börjar i små små steg. Strunta i det sentralstimulerande. Eller har du tänkt ta tjack resten av livet för att vara smal?
Har testat allt de där tränat ändra matvanorna funkar inte för går tillbaka till o hetsäta o sitta inne hela tiden utan o röra på mig. Tänkte inte direkt gå o ta tjack hela livet för o bli smal men bara så jag går ner ett par kilo tills jag får vikten jag vill ha och sen kanske jag får mer energi till o träna o så, har hört att de ökar metabolismen ganska mycket också så kanske inte går upp i vikt lika mycket efter de. Iallafall vill jag testa det för o se vad som händer liksom och klarar jag inte det o går upp i vikt igen då får det bli så.
Citera
2024-11-28, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hur mycket väger du om jag får fråga? Annars är tjackdieten ett bra alternativ men det medför stor risk för beroende vilket inte är värt det.
Väger runt 76-80 kg och är 157 cm
Citera
2024-11-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiraeth
Det rinner i halsen om man inhalerar det för hårt. Går även svälja tjacket (blanda i någon dryck eller "bomba" det), köra upp det i röva eller varför inte panga det rätt in i venen... Annars är ju Elvanse ett bra alternativ till gatuamfetaminet.
Men blir det samma effekt då om man sväljer de i någon dricka eller är de bättre o snorta?
Citera
2024-11-28, 20:03
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Väger runt 76-80 kg och är 157 cm

Du väger inte tillräckligt för att börja med tjackdieten, inte värt det helt enkelt. Kika på tex efedrin. Brukar finnas på internet men har blivit svårare att få tag i.
Citera
2024-11-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Du väger inte tillräckligt för att börja med tjackdieten, inte värt det helt enkelt. Kika på tex efedrin. Brukar finnas på internet men har blivit svårare att få tag i.
Hur mycket behöver man väga för tjackdieten?
Citera
2024-11-28, 20:55
Medlem
Citat:
Har testat allt de där tränat ändra matvanorna funkar inte för går tillbaka till o hetsäta o sitta inne hela tiden utan o röra på mig. Tänkte inte direkt gå o ta tjack hela livet för o bli smal men bara så jag går ner ett par kilo tills jag får vikten jag vill ha och sen kanske jag får mer energi till o träna o så, har hört att de ökar metabolismen ganska mycket också så kanske inte går upp i vikt lika mycket efter de. Iallafall vill jag testa det för o se vad som händer liksom och klarar jag inte det o går upp i vikt igen då får det bli så.
Då har du ju inte "testat allt det där", och det spelar ingen roll om du valt att gå tillbaka in och käka gott och latat dig, de gör de flesta men det som är bra här är att träning finns möjligheter till precis alltid. Så det är bara köra lite träning igen, och sen igen, och sen igen.

Men tror du att amfetamin är bättre än att bara återuppta träning och bra kost så, eller om du behöver det för att få drivet att träna.. så kör på...?
Citera
2024-11-28, 22:42
Medlem
Amfetamin kommer lösa alla dina problem!

Du kommer bli smal snygg och smart! Bara köra på!!!!

Tips! Skippa duttandet och gå direkt på iv/sprutor!

Du kan tacka mig någon annan gång!

🐍
Citera
2024-11-28, 23:29
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Hur mycket behöver man väga för tjackdieten?

ja du kan ju väga hur mycket du vill egentligen. Glöm inte att få i dig vatten, ät nått lätt iaf 1 gång om dagen.

Tjack o vatten hela natten.
Citera
2024-11-29, 14:39
Medlem
Citat:
Men blir det samma effekt då om man sväljer de i någon dricka eller är de bättre o snorta?

Annan effekt, mer utdraget tidsmässigt och mindre intensivt i mitt tycke.
Lägg i rullpapper eller ta av något lager på en fyrkant toapapper tills att det är så tunt som möjligt sen viker du din egna kapsel.
Citera
2024-11-29, 19:57
Medlem
Tack för alla tips o allt annat ni har sagt, men finns det liksom rätt sätt och snorta amfetamin på? Jag ver ju hur de fungerar asså hur man snortar men finns det de rätta sättet typ om man säger så?
Citera
2024-11-29, 20:34
Medlem
KringExs avatar
Nej det går inte att banta på Amfetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in