Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Fast då hade de väl redan frossat klart? Som sagt, Nabaz har en känsla för rätt och orätt.
Sedan klippte de det så att Elsa satt där med en smörindränkt smörgås, eller nåt, och såg besviken ut?
Vad är det för fel på Tommy nu då?
Det gäller att hålla sig till "men of honor".
Kan tänka mig att Gertrude, Amanda B och möjligen Ida passar in där med.
Patrik är väl reko? Inte så många "ormar" kvar ...
Men som jag skrev så tycker jag inte att det ska spela någon roll om de hade frossat klart. De lovade varandra att inte ta immuniteten och då höll inte Nabaz det. Och självklart ville ju han frossa klart. Men det är inget som jag egentligen bryr mig om då det är ett spel jag tog bara ett exempel där Nabas gör som många andra.
Sen tycker jag han är en självgod översittare precis som Tommy. Det är dom två jag tycker minst om. Vet inte riktigt vad jag tycker om Patrik. Gillar inte att han är lite här och där som Nabaz och pratar skit om Ali. Han kommer in i gruppen och går på vad Ramia har sagt. Jag tror inte han skulle våga sätta sig emot Nabas om han gjorde något som Patrik anser vara fel. Han vill så gärna vara bra men kan tänka mig att han är något feg. Men vi får se. Maxim och Ali tycker jag om och Viktor verkar helt okej.
Av kvinnorna tycker jag mest om Getrud av det man fått se. De visar ju inte så mycket av henne men hon verkar lugn och fin. Tyckte inte om Ida när hon pakta med Tommy och Ludde och va med och medverka till att Ali kände sig utanför. Nu har hon blivit bättre men tycker hon är så överdrivet känslig. Det är väl egentligen inget fel med det men jag blir nästan förvånad över hur hon kan ta åt sig så mycket. Både när Ali sa att han inte sakna någon i lag syd förutom Viktor och när Maxim putta undan henne. Och hon sa väl att hon var uppväxt i Norges ghetto med skinn på näsan.
De andra tjejerna vet jag inte. Jag vet bara att jag inte tycker illa om dom. Så om det skulle bli ett superteam på fyra personer så är vi ense om Maxim, Getrud, Amanda B och ?