2024-11-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2024
Ingen som vet vem som vinner robinson
Det vet jag och det är:

Extrem spoiler:

Klicka bara om du vill veta sanningen:

2024-11-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det vet jag och det är:

Extrem spoiler:

Klicka bara om du vill veta sanningen:

Tror inte att det är sant. Men om det är så är det sista säsongen som jag kommer att titta
2024-11-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Förstår vad du menar och håller med men det var ändå en rolig kommentar, "han ser öm ut".

Emmeli som skulle spä på Maxims knuff kastade själv iväg tävlingsredskapet väldigt våldsamt. Tycker det var obehagligt.

Emmeli och Ida är vidriga narcissistiska feminister.
2024-11-30, 23:30
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Emmeli utan självinsikt fick smaka på Karma.

Enligt en person som var där under inspelningen (enligt Robinson-tråden på Instagram, så fuskade Emmeli och duellen fick göras om. Emmeli vann alltså först mot Gertrud, men höll inte armarna rätt. Duellen fick göras om, och sedan gratulerade Emmeli inte ens Gertrud. Oerhört bitter människa.
2024-12-01, 08:51
Medlem
Emmelie är väldigt lik dom franska tecknsde seriefigurerna som var populära på 80-talet. Seriefigurerna hade en stor lite hängande näsa precis som Emmelie

Nån som vet vad dom heter? Lägg helst upp en bild också.

Både Gertrud och Mounire ser ut att vara 20 år äldre än deras faktiska ålder...

Toves kropp är mindre utvecklad än en 10-årig anorektisk flicka.
2024-12-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

Enligt en person som var där under inspelningen (enligt Robinson-tråden på Instagram, så fuskade Emmeli och duellen fick göras om. Emmeli vann alltså först mot Gertrud, men höll inte armarna rätt. Duellen fick göras om, och sedan gratulerade Emmeli inte ens Gertrud. Oerhört bitter människa.
Jag tänkte också på det, vilken bitter-fitta Emmeli är!!. Ingen kram eller grattis till Terminator Gertrud. Bara den scenen borde hon inse varför alla villa ha ut henne.
" Varför vill alla ha ut mig, jag har ju bara varit najs mot all" och sen repeterar Maximi det på bred stockholmska 😃😃😃😃😃😃😃🙃🙃🙃🙃😀😀😀😀😀😀😀😄😄
2024-12-01, 10:22
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

Man såg ju i duellen som visades att hon hade problem med att hålla armarna korrekt, så låter rimligt. Förklarar ju också varför hon bara kastade stången ifrån sig helt abrupt.
2024-12-01, 13:30
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...8d1d1722&ei=30

Känns som en grov överreaktion på Maxims lilla puttning.
2024-12-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom

Jag har sagt det tidigare i tråden men jag säger det igen. Fy fan vilken vidrig kvinna IDA är! Nästan lika vidrig som ormen Tove! Typisk Stockholm BESSERWISSER som tror hon är nåt med sin fjantiga lön på 36k före skatt, som mest går till att dricka överprisat latte på "trendiga" kaféer i "innerstaden". Självfallet röstar man på "FI" och är stolt över det och kallar sig själv "stålkvinna". Brinn i helvetet, Ida.
2024-12-01, 13:50
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Jag har sagt det tidigare i tråden men jag säger det igen. Fy fan vilken vidrig kvinna IDA är! Nästan lika vidrig som ormen Tove! Typisk Stockholm BESSERWISSER som tror hon är nåt med sin fjantiga lön på 36k före skatt, som mest går till att dricka överprisat latte på "trendiga" kaféer i "innerstaden". Självfallet röstar man på "FI" och är stolt över det och kallar sig själv "stålkvinna". Brinn i helvetet, Ida.

Aa konstant kränkta Ida, fy fan va dryg hon framstår asså!
2024-12-01, 16:11
Medlem
Ida ser ut som en häst i ansiktet. *

Fanns ingen snygg tjej/kvinna i år...
2024-12-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom

Knivigt fall det där. Aktuell kränkologisk forskning gör ju gällande att Maxim är rasifierad, men mycket tyder också på att han har kuk. Såg vi en neger slå en norrman, eller var det cis mot sitt-kiss? Totalkortslutning på wokea tv4!

https://www.friatider.se/fi-ledaren-...ar-r-inte-vita

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in