Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-30, 23:52
Medlem
Hade nästan förväntat mig mer skvaller nu sista dagarna.
Men är de bara massa lösa rykten som florerar runt honom eller har alla fått säga de lilla de hade om Casanovan och nu är det slut på allt de roliga?

Vilken arbetsplats är det alla pratar om? Är det sjukhuset eller kommunen då han verkar va aktiv både partipolitiskt och sen sjukvård politiskt?

Kom igen nu fb. Lite mer godis bör ni väl kunna skaka fram nu en lördagkväll efter några glas bubbel
2024-12-01, 00:02
Medlem
Han har arbetat på CSN tidigare innan han gick in i politiken.
Jag vet inte vad för mer skvaller det finns, mycket av det som skrivits här är helt klart sant.
Men det det finns säkert mer saker i den garderoben.
2024-12-01, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostofnorrland
Vilken arbetsplats är det alla pratar om? Är det sjukhuset eller kommunen då han verkar va aktiv både partipolitiskt och sen sjukvård politiskt?

Robert jobbade med hemutrustningslån hos CSN och gjorde sig känd som personen som var extremt otrevlig mot de utländska kunder som på knagglig svenska ringde för att få ”hjälp” av honom.

Han har, mig veterligen, aldrig jobbat med sjukvård överhuvudtaget.
2024-12-01, 02:44
Medlem
Tackar då fick jag lite mer klarhet i arbetsplatsen alla skriver om, men det borde ju finnas en arbetsplan på CSN emot sexuella trakasserier och sånna saker.
Blir det försent att anmäla honom till chefen eller facket på CSN för dessa saker.
Mig veterligen så har väl alla större företag olika planer och upplägg emot anställda som trakasserar sina arbetskollegor.

Skriv till chefen och gör en anmälan på honom för de sakerna så kommer tidningen säkert ha mer att skriva om för nu blev det ju helt tyst hos dem med,
Känns som de körde på med allt dem hade ochså sen tappade de tråden lite. Undersök mer från tidningens sida vilka beslut han tagit under åren med de olika partierna osv.

Politiker poliser och andra myndighetsutövare har ju oftast för lätt att slippa bli granskade ordentligt.
Det blir en blänkare i lokaltidningen och kanske nått extra reportage men sen blir det tyst. Det verkar som att redaktionerna då anser att politikerna,polisen och alla andra fått sitt straff bara för de hängs ut lite i tidningen.
Är man en individ som väljer politik eller andra myndighetsarbeten ska man tåla att bli kontrollerad för de är ju dem som ska ta beslut och sköta om våra skattepengar. Då får dem räkna iskallt att dem kommer kontrolleras in i minsta detalj, varenda rykte varenda liten misstanke om osämjan eller andra saker så skall detta grävas i.

Jag personligen tror att om alla dessa personer och Robert mfl vet om att de kommer granskas ordentligt och allt kommer grävas upp angående dem hela tiden så hade de varit mer skötsamma och det hade inte varit denna sandlådenivå som det är idag .
2024-12-01, 15:37
Medlem
Fick texten från en artikel i ÖA skickad till mig:

Citat:
– Det som allting handlar om är ju att en förtroendevald i vårt parti har haft sex i regionens hus. Det måste komma fram, sa Ing*la K*rh*nen, Sjukvårdspartiets ordförande, inför det informella medlemsmötet på onsdagskvällen.

– Min åsikt är absolut att det är allvarligt om en förtroendevald har sex på sin arbetsplats – under sin arbetstid.

Tror det är från den här, kan inte läsa den själv eftersom den är bakom betalvägg: https://www.allehanda.se/2024-11-28/...ag-rostade-pa/

Är det inte Robbans tjej som den där kåta djäkeln hade sex med på toaletterna?

Två politiker som borde ha haft förstånd nog att behålla byxorna på blir avslöjade. Den ena hotas bort medan han blir ihop med den andra?!?!!! Kan man ana lite svartsjuka från Robban och lite avundsjuka från tanten?
2024-12-01, 20:15
Medlem
Där slog du huvudet på spiken 😂 Klart att det handlar om svartjuka.. Det roligaste är att det sägs att tjejen i fråga ( samma som Thunfors har synts i media med) alltså hon som hade en kärleksaffär med killen som fick sparken, skickade för några veckor sedan ett sms som avslöjade otroheten för dennes tjej. Snacka om att kasta sten i glashus.. Hon var ju nämligen själv gift när dom höll på.

Sen tycker jag att det känns lite skumt att man gör så efter så lång tid, hon har träffat en ny kille & är gravid med denne… Men vad vet jag, Thunfors kanske inte är en så trevlig hingst som han vill framhäva sig som..
2024-12-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ietthus
Där slog du huvudet på spiken 😂 Klart att det handlar om svartjuka.. Det roligaste är att det sägs att tjejen i fråga ( samma som Thunfors har synts i media med) alltså hon som hade en kärleksaffär med killen som fick sparken, skickade för några veckor sedan ett sms som avslöjade otroheten för dennes tjej. Snacka om att kasta sten i glashus.. Hon var ju nämligen själv gift när dom höll på.

Sen tycker jag att det känns lite skumt att man gör så efter så lång tid, hon har träffat en ny kille & är gravid med denne… Men vad vet jag, Thunfors kanske inte är en så trevlig hingst som han vill framhäva sig som..

Det är ett ytterst sjukligt beteende. Bara för att sabbat sin egen familj behöver man väl inte förstöra en annan? Sen när man tydligen inte får som man vill med den första så hoppar man rakt in i famnen på nästa. Tragisk figur. Stackars barn.
2024-12-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therealtrump
Det är ett ytterst sjukligt beteende. Bara för att sabbat sin egen familj behöver man väl inte förstöra en annan? Sen när man tydligen inte får som man vill med den första så hoppar man rakt in i famnen på nästa. Tragisk figur. Stackars barn.

D*n*el har sabbat för sig själv väldigt bra. Sjukt att olika människor kan tycka synd om och försvara hans beteende. Bedra sin fru x flera med olika personer sedan ha mage att ljuga om det. Dessutom på arbetstid på arbetsplatsen som förtroendevald, med fler än en person. Inger inget vidare förtroende i min bok i alla fall.
2024-12-02, 05:50
Medlem
Citat:

Kan inte annat än hålla med. Frågan är väl om hon är lika psyk som Thunfors eller om han hjärtvättat henne grovt? Är det det första alternativet så passar de väldigt bra ihop!
2024-12-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3lephant
D*n*el har sabbat för sig själv väldigt bra. Sjukt att olika människor kan tycka synd om och försvara hans beteende. Bedra sin fru x flera med olika personer sedan ha mage att ljuga om det. Dessutom på arbetstid på arbetsplatsen som förtroendevald, med fler än en person. Inger inget vidare förtroende i min bok i alla fall.

Jag har inte försvarat någon. Självklart är det vidrigt gjort mot familjen. Men Araben satt i tv och grät ut över hur jobbigt allt var med Robert utan att behöva stå till svars för att hon bedragit sin man med minst en annan person. Så vi ska väl döma båda lika hårt?
2024-12-02, 14:44
Medlem
Citat:
Jag har inte försvarat någon. Självklart är det vidrigt gjort mot familjen. Men Araben satt i tv och grät ut över hur jobbigt allt var med Robert utan att behöva stå till svars för att hon bedragit sin man med minst en annan person. Så vi ska väl döma båda lika hårt?

Hon var väl ändå separerad? Rätt stor skillnad i min bok. Kommer definitivt döma D mycket hårdare.
2024-12-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3lephant

Det inger heller inte något vidare förtroende med ett så pass hög politiker som Thunfors, som av ren svartsjuka hotar bort en anställd & politiker från dennes jobb & politiska uppdrag för att han haft en kärleksaffär med hans tjej innan de träffats. Rätt patetiskt faktiskt & väldigt olagligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in