Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-25, 14:04
Medlem
Man hänger för mycket på flashback och andra internet forum.
Citera
2024-11-25, 15:57
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Incel är helt enkelt något man föds som, ska det vara så svårt att fatta?

Antingen är man ful eller autistisk eller kort eller en kombination av dessa.
Citera
2024-11-27, 12:14
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Jag läste en liknande tråd på ett utländskt forum och då skrev en följande

”Finns inget som heter incel. Bara ett ord som har skapats av judar för att avskriva allt som vettiga män har att säga.”
Det är detsamma med antisemit. Så som sionister och en del andra judar använder det ordet så har det förlorat sin ursprungliga betydelse.
Citera
2024-11-27, 23:46
Medlem
Orimliga krav. Fulaste percentilen. Icke rumsren i sociala sammanhang. Gett upp, eller aldrig försökt ragga. Skyller på påhittade diagnoser. Alla andras fel, aldig deras eget. Det sammanfattar för min del varför det finns incels.

Dock skulle jag säga att 999 av 1000 KAN få ligga. En gubbe i min port är typ 165cm och 130kg. Luktar riktigt illa, så att du inte kan vara i hissen samtidigt som han(genetiskt/sjukdom). Ändå har han fru och barn.
Senast redigerad av KheBabben 2024-11-27 kl. 23:49.
Citera
2024-11-28, 12:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KheBabben
Orimliga krav. Fulaste percentilen. Icke rumsren i sociala sammanhang. Gett upp, eller aldrig försökt ragga. Skyller på påhittade diagnoser. Alla andras fel, aldig deras eget. Det sammanfattar för min del varför det finns incels.

Dock skulle jag säga att 999 av 1000 KAN få ligga. En gubbe i min port är typ 165cm och 130kg. Luktar riktigt illa, så att du inte kan vara i hissen samtidigt som han(genetiskt/sjukdom). Ändå har han fru och barn.

Jojo men incel killarna vill ligga med åttor till tior. För det kan man enligt hook-up killarna på Youtube.
Citera
2024-11-29, 03:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Skulle svara på att man lever helt i en digital verklighet, är ganska ful, och har väldigt svårt med det sociala men började fundera på det och kom fram till att även ifall man inte lever i en digital verklighet och alla andra omkring en lever i en sådan så blir man antagligen en incel med dessa förutsättningar idag.

Jag tror inte heller att en man som är en 5a eller under, med sociala svårigheter därutöver, har så stor chans med kvinnor som är 5a och under, det tycks all data peka på. Utbud och efterfråga handlar det ju om.

Men den digitala verkligheten har definitivt skapat fler sociala freaks än vad som var fallet för säg 30 år sedan.
Citera
2024-11-29, 19:29
Medlem
Det enkla svaret är att någon stackars pojke föds, växer upp och har samma behov för närhet som alla andra.
Pojken i den digitala åldern försöker söka kontakt så bäst han kan men lyckas inte då kvinnorna äger den marknaden och inte vill veta av honom.
Pojken börjar må dåligt och situationen matar sig själv så att säga i en negativ feedback-loop.
Citera
2024-11-30, 20:18
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det vi incels har gemensamt är att vi inte får ligga, av olika anledningar. Majoriteten av ni kvinnor föredrar fuckboys och bad boys oavsett om de besitter fysisk och/eller psykisk styrka.

Men om du nu förstått var felet ligger, varför ändrar du inte på dig?? Ingen tänder på en incel!!
Citera
2024-12-01, 09:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Men om du nu förstått var felet ligger, varför ändrar du inte på dig?? Ingen tänder på en incel!!

Jag är av åsikten att kvinnor som attraheras av fuckboys och bad boys borde ändra sig istället.
Senast redigerad av gscoIkljyikdvkhfdI 2024-12-01 kl. 09:06.
Citera
Igår, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jojo men incel killarna vill ligga med åttor till tior. För det kan man enligt hook-up killarna på Youtube.

Det jag menade med "Orimliga krav." Generellt kan man hoppas och ibland få ligga 2 nivåer över, men om man är en 3/10 så får man vara beredd på att smälla på en 2/10. Får man den chansen men tackar nej till allt under 8/10, då finns det inget ofrivilligt i det celibatet enligt mig.
Citera
Igår, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Incel är helt enkelt något man föds som, ska det vara så svårt att fatta?

Antingen är man ful eller autistisk eller kort eller en kombination av dessa.

Asiaten som klippte lite random folk och är incels husgud, är ett exempel på att de flesta incels har valt att vara incels. Han var kanske inte så värst attraktiv men en 4/10..? Körde merca, hade känt styvfarsa i filmbranschen, pengar osv. Bättre förutsättningar än 70% av männen. Han vägrade dock att lyfta ett finger för att få ligga och förväntade sig att skolans snyggaste tjej skulle släppa allt och slänga sig på honom. Han valde helt medvetet att leva i celibat.
Citera
Igår, 06:50
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja hur skapas en incel egentligen? Ingen man föds ju till att leva sitt liv som incel.

Vilka händelser i livet leder till att en man blir incel?

Är det mannens åsikter, exempelvis han är nazist?

Beror det på autism som gör att mannen inte kan läsa av sociala koder?

Eller helt enkelt en nitlott i skapelsen? Du är helt enkelt för ful.

Kan röra sig om att en person köper budskapet från incel-rörelsen, som påstår sig representera män men som ytterst styrs av manshatare. Narrativet är "vi får inte sex fast det vill vi heller inte".

Att lura i folket "nu finns det en rörelse som säger att man inte ska ha sex med kvinnor, gå med i den" är det ultimata kulturkriget. Verkligheten är ju den att män VILL ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in