Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-28, 10:51
Medlem
Nu har en ny cannabinoid annonserats p en av dessa sidor dr man kunnat f tag p THCH, THCJD mm de senaste ret/ren. Mrkte detta nu nr jag var inne och kollade. THCNM heter den:

THCNM, ven knt som Tetrahydrocannabinol-N-methyl, r den senaste genombrottet inom cannabinoider i Sverige. Som en vidareutveckling av den tidigare populra THCH, som dominerade marknaden under 2024, erbjuder THCNM en nnu starkare och mer kraftfull upplevelse. Denna unika cannabinoid kombinerar liknande effekter som THCH med en frbttrad styrka och ger en intensiv upplevelse fr anvndarna. THCNM delar ven vissa egenskaper med tidigare favoriten HHC, vilket gr den till en mngsidig och spnnande nyhet fr entusiaster.

Tankar?
Senast redigerad av Zelda888 2024-11-28 kl. 10:54.
Citera
2024-11-28, 11:16
Avstngd
BigMesquiteMurphs avatar
Lste om den p sumpan och verkar ju skittrkig:

Citat:
THCNM ger exakt samma frdelar, men utan den psykoaktiva effekten. Det r en syntetiskt framstlld cannabinoid som inte ger ngot rus
Citera
2024-11-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Lste om den p sumpan och verkar ju skittrkig:

Ja, jag lste liknande nr jag letade vidare p samma sida som ocks skrev det jag citerade

S ja, verkar ju vara trkig trots allt. Nvl.
Citera
2024-11-28, 18:48
Avstngd
BigMesquiteMurphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Ja, jag lste liknande nr jag letade vidare p samma sida som ocks skrev det jag citerade

S ja, verkar ju vara trkig trots allt. Nvl.

Ja allts det lter ju bara som effekten av CBD olja. Varfr kpa ngot semisyntetiskt om jag bara kan ta lite cbd olja och uppn detsamma?
Citera
2024-11-28, 19:49
Avstngd
BigMesquiteMurphs avatar
Den hr verkar fressten vara en noid gjord bara fr den svenska marknaden, finns inga recensioner p engelska alls. Sverige r s sjukt, ett av de f lnder dr cannabis aktivt jagas s tillverkare skapar unika altnoider enbart fr oss.
Citera
2024-11-28, 20:38
Medlem
tretiotreslaks avatar
Det r enbart fr att kunna locka unga, samma unga som kper allt annat syntetiskt skit eftersom de inte vet bttre. Samma idioter som drar i sig lustgas, thch och annat skit kommer dra i sig det hr. Men men vi vinner nog kriget mot knarket nr som helst, det har ju varit runt hrnet sedan 80 talet.
Citera
2024-11-29, 00:08
Avstngd
BigMesquiteMurphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Det r enbart fr att kunna locka unga, samma unga som kper allt annat syntetiskt skit eftersom de inte vet bttre. Samma idioter som drar i sig lustgas, thch och annat skit kommer dra i sig det hr. Men men vi vinner nog kriget mot knarket nr som helst, det har ju varit runt hrnet sedan 80 talet.

THCH har faktiskt fungerat vldigt bra i vart fall fr mig. Man r lite mer efterbng n p vanligt grs, men helt klar ett godknt lagligt alternativ.
Citera
2024-11-30, 02:25
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
THCH har faktiskt fungerat vldigt bra i vart fall fr mig. Man r lite mer efterbng n p vanligt grs, men helt klar ett godknt lagligt alternativ.

Du missar pongen, thch och all syntetiskt framstllda substanser r ondiga och rent skit, och det r mest unga som rker skiten fr att de inte r ute efter THC de r ute efter berusning. Nr Sverige frbjuder THC och fulkemister stter fart och framstller syntetiskt skit, som inte r olagligt och riktar in sig p den Svenska marknaden ( eftersom det endast r hr det fungerar, pga den hrda synen p substanser ) s ppnar de upp fr att ungdomar kommer i kontakt med dessa skevt framstllda substanser. Kolla bara p hur Spice sprade.. och det var inte ens likt THC. Vilket ocks gjorde den attraktiv p andra marknader.

THC r inte farligare n alkohol, jag frstr inte varfr en mildare substans ska straffas s hrt.

Sen vad jag tycker om annat bruk / missbruk kan tas i en annan trd eller privat.
Citera
2024-12-02, 00:01
Avstngd
BigMesquiteMurphs avatar
Citat:
Du missar pongen, thch och all syntetiskt framstllda substanser r ondiga och rent skit, och det r mest unga som rker skiten fr att de inte r ute efter THC de r ute efter berusning. Nr Sverige frbjuder THC och fulkemister stter fart och framstller syntetiskt skit, som inte r olagligt och riktar in sig p den Svenska marknaden ( eftersom det endast r hr det fungerar, pga den hrda synen p substanser ) s ppnar de upp fr att ungdomar kommer i kontakt med dessa skevt framstllda substanser. Kolla bara p hur Spice sprade.. och det var inte ens likt THC. Vilket ocks gjorde den attraktiv p andra marknader.

THC r inte farligare n alkohol, jag frstr inte varfr en mildare substans ska straffas s hrt.

Sen vad jag tycker om annat bruk / missbruk kan tas i en annan trd eller privat.

Den r snarlik cannabis och r laglig, mnga har fr mycket att frlora p en dom.
Citera
2024-12-02, 15:48
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Den r snarlik cannabis och r laglig, mnga har fr mycket att frlora p en dom.
Ja och dr r problemet, uppenbart r att THC r efterfrgat, och istllet fr att leka med folks hlsa kanske man bara ska brsta en legalisering, speciellt nr det inte r ngot s som heroin vi talar om... utan THC.

Men visst fortstt missa pongen med det jag skriver gott folk, blir skert skit bra med massor av syntetiska, okontrollerade droger som fldar bland vra ungdomar.
Citera
2024-12-04, 12:10
Medlem
Citat:

Allt hnger p tillverkaren av det semisyntetiska, om han har lite samvete s ser han till och producera en ej hlsofarlig produkt. Molekylrt kan man inte se skillnad p semisyntetisk thc vs organiskt
Citera
2024-12-04, 16:24
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeandfreaky
Allt hnger p tillverkaren av det semisyntetiska, om han har lite samvete s ser han till och producera en ej hlsofarlig produkt. Molekylrt kan man inte se skillnad p semisyntetisk thc vs organiskt

Du vet uppenbart inte vad du pratar om, s jag vet inte varfr du lgger dig i debatten med enbart knslostyrda nsketankar.

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/com...n=2D-Structure

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/com...n=2D-Structure

Hr kan du i 3D bevittna skillnader p molekylerna i THC & THCNM.

Och att pst att allt beror p tillverkaren r helt fel, vi har inte forskning som kan visa vad dessa molekylra skillnader gr ver lngre tid. Sluta sprida missinformation eller riskera att framst som en pundare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in