2024-12-05, 08:36
Att bjud med Ali på pizza kväll va inte taktiskt men bjuda med på chips kväll med samtal va taktiskt!?
Så låter det från en som lider av avundsjuka en mycket svår och farlig sjukdom mister ”Ali”

Han kommer gå till historien som världens egotrippad idiot som förhoppningsvis sociala tar ifrån hans barn!

Nu är han ute så nu kan vem som helst vinna förutom Tove den fuskaren o grinapan hon är! Så ful att morsan hennes gråter när hon ser henne
2024-12-05, 08:50
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Duplantis sprang sitt första riktiga lopp på 100 meter i somras . Hans tid krossade Flojos kvinnliga ”omöjliga” världsrekord. Det är så i sport efter sport. Kvinnor kan inte konkurrera på något sätt. Så hur ska de ens ha en teoretisk möjlighet att vinna i uthållighetstävlingar i Robinsson mot en världsmästare i brandmänsmästerskapen? Det är ju bara att tjejerna ger upp direkt så länge som det är styrka,snabbhet eller uthållighet som avgör.De kan aldrig vinna. Sen finns det inga grenar som tjejerna har någon naturlig fördel i heller.
Det var väl tråkigt för kvinnorna. Då får de väl se till och vinna andra tävlingar som inte grundar sig i styrka.

Vad svenska män ska curla kvinnor hela tiden. Extra pinsamt är det att kvinnorna inte återgäldar tjänsten när de har möjlighet. De kapitaliserar i de lägena.
Senast redigerad av Logique88 2024-12-05 kl. 08:59.
2024-12-05, 10:42
Lite mer kol i ansiktet på Tove och man skulle tro hon va urklippt från Tintin i Kongo!!
2024-12-05, 11:08
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Örådet:

När Patrik och Nabaz ser det blir en blodshämnd då vart de sura/arga. Förstår inte varför, de borde väl kunnat räknat ut att Maxim skulle få blodshämnden?

Jag uppfattade det tvärt om. De blev glada att det inte blev duell, Ali hade ju troligen valt Nabaz.
2024-12-05, 12:03
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jag uppfattade det tvärt om. De blev glada att det inte blev duell, Ali hade ju troligen valt Nabaz.

Jag uppfattade det likadant, de sa nästan "YES" för att det blev som de hoppades d.v.s. blodshämnd och inte duell.
2024-12-05, 13:17
Medlem
Iskallt spelat av Tove att inte använda sin hemliga immunitet vid örådet. Riktigt snyggt nu är hon nog klar för final
2024-12-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Iskallt spelat av Tove att inte använda sin hemliga immunitet vid örådet. Riktigt snyggt nu är hon nog klar för final
Är det inte någon utslagstävling kvar?
Idioten Ali åkte, fyfan , vilket svin han är
2024-12-05, 14:05
Medlem
greta75s avatar
Superspännande tävlingar i gränslandet där Natali imponerade stort på mig med eldandet. För att inte tala om hur sinnessjukt generös hon var när hon delade ut den bästa maten OCH sängarna till de andra deltagarna. INGEN annan hade gjort detsamma för henne eller för någon annan heller. Jag har hållt henne högt hela säsongen men nu är hon min stora favorit.

OTROLIGT kyligt gjort av Tove att "läcka ut" att hon har en immunitet genom att ge den till Ida innan tävlingen och sedan spara immuniteten till nästa öråd. Det där var ett IQ 200-move och nerver av stål. Gåshud.

Gjertrud får underkänt av mig för sitt deltagande. Att vara med så många veckor utan att säga en enda intressant sak i syncarna är totalt värdelöst. Jag tror att hon satt på en massa tankar precis som alla andra men hon kunde altså inte ens vara lite ärlig ens någon gång för oss i rutan. Totalt anonym.

Min favorit: Natali - med sitt hjärta av guld

Jag kan även tänka mig: Victor eller Tove.

Special mentions: Ali och Nabaz är egentligen hopplösa - men att ständigt skapa content/drama måste ge pluspoäng i min bok. Tack Ali för din medverkan.

Maxim är exakt lika "falsk" som alla andra på Robinson. Vilket är helt okey.

Patrik är extremt störig.
Senast redigerad av greta75 2024-12-05 kl. 14:49.
2024-12-05, 14:15
Medlem
Hör kanske in i den här tråden men trior ni att Gertrude kom med enbart pga hon är faster åt Linn? Samma året då Greta var med pga hennes mamma varit o vunnit. O vad krävs för att komma med då vissa känns helt of som en Robinson kandidat, o är urusel i div tävlingar.
2024-12-05, 14:18
Medlem
Skönt att den äckliga kamel ryttaren fick sticka hem. Vilket jävla klappträ
2024-12-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Är det inte någon utslagstävling kvar?
Idioten Ali åkte, fyfan , vilket svin han är

Jo men beror helt på vad det är för typ av tävling. Tycker inte hon ligger i en självklar top 3 botten, denna veckans tävling att springa på en bräda runt handlar mer om tur än att vara bra på det tycker jag Dessutom blev hon ju diskvalificerad så egentligen var hon ju inte sämst. Jag gillar iallafall Tove för hon avskyr Maxim och det gör jag också hahah
2024-12-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hör kanske in i den här tråden men trior ni att Gertrude kom med enbart pga hon är faster åt Linn? Samma året då Greta var med pga hennes mamma varit o vunnit. O vad krävs för att komma med då vissa känns helt of som en Robinson kandidat, o är urusel i div tävlingar.
Det kan man väl gissa. Fast det var nog en rätt dålig casting, för inte fan gjorde Gertie så mycket väsen av sig. Dessutom hade hon ju noll chans att vinna, eftersom tävlingen avgörs med ett fysiskt moment.

Annan fundering: hade Gertrud inga andra släktingar? Eller var det ett villkor från produktionen att bara Kung Linn skulle synas i rutan? Kul att se "korta tjocka" igen i alla fall! Visst gjorde hon två säsonger? Jag håller henne för en av de bättre spelarna; med "riktiga" Robinsonregler hade hon definitivt kunnat vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in