2024-12-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det kan man väl gissa. Fast det var nog en rätt dålig casting, för inte fan gjorde Gertie så mycket väsen av sig. Dessutom hade hon ju noll chans att vinna, eftersom tävlingen avgörs med ett fysiskt moment.

Annan fundering: hade Gertrud inga andra släktingar? Eller var det ett villkor från produktionen att bara Kung Linn skulle synas i rutan? Kul att se "korta tjocka" igen i alla fall! Visst gjorde hon två säsonger? Jag håller henne för en av de bättre spelarna; med "riktiga" Robinsonregler hade hon definitivt kunnat vinna.

Ja Linn hamnade väl direkt i Gränslandet tsm med Mattias,Hayes o den där finska killen Jarmo har jag för mig att han hette var väl också med 2ggr?
2024-12-05, 16:30
Medlem
En fråga bara:

Hur kan folk (deltagarna) som är över 30 ta detta på så stort allvar trots att chansen att vinna är låg? Och som Ida t ex ta det sociala spelet på så stort allvar??
Senast redigerad av Tellusstar 2024-12-05 kl. 16:31. Anledning: Red
2024-12-05, 16:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hör kanske in i den här tråden men trior ni att Gertrude kom med enbart pga hon är faster åt Linn? Samma året då Greta var med pga hennes mamma varit o vunnit. O vad krävs för att komma med då vissa känns helt of som en Robinson kandidat, o är urusel i div tävlingar.

Verkar vara väldigt korrupt vilka som tas med som deltagare, exempelvis hade en deltagare, Magnus, sökt hela 15 gånger innan han kom med medan andra kommer in antingen flera gånger eller får in sina släktingar. I samma säsong som Magnus var Emilia med vars syster hade varit deltagare säsongen innan o.s.v. med fler liknande fall.
2024-12-05, 16:53
Medlem
Vem var den andra att rösta på Tove? Amanda?

Röstningen gick tvärtemot vad jag hade trott. Det blev inte en enda röst på Maxim trots att Ali gick runt till alla och försökte övertyga dem om att rösta ut en stark spelare.

Både Maxim och Nabaz har sjunkit i mina ögon efter det här örådet.
2024-12-05, 17:12
Medlem
Blir duell för den som röstas ut så jag antar att alla kommer att rösta på Nathalie. Är nog redan klart
2024-12-05, 17:37
Medlem
Pillenfilles avatar
Skönt att Ali Baba är ute. Andra som gärna får lämna är Nabaz, Patrik och Tove
2024-12-05, 17:40
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Skönt att den äckliga kamel ryttaren fick sticka hem. Vilket jävla klappträ
Hem o hem tyvärr får landet vårt dras med självmords bombaren
2024-12-05, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vem var den andra att rösta på Tove? Amanda?

Röstningen gick tvärtemot vad jag hade trott. Det blev inte en enda röst på Maxim trots att Ali gick runt till alla och försökte övertyga dem om att rösta ut en stark spelare.

Både Maxim och Nabaz har sjunkit i mina ögon efter det här örådet.
Tove själv, 😂
2024-12-05, 17:51
Tove blanda ihop de där med rösta och använda immuniteten och slutade med en röst på sig själv!!
Därmed hårfärg och läppar ” iq” (fiskmås)!!!!!!
2024-12-05, 18:05
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jag uppfattade det tvärt om. De blev glada att det inte blev duell, Ali hade ju troligen valt Nabaz.
Möjligt att jag var för trött när tittade...
2024-12-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag uppfattade det likadant, de sa nästan "YES" för att det blev som de hoppades d.v.s. blodshämnd och inte duell.

Ja, så var det. Se var livrädda för en duell. Han hade nog tagit typ Patrik, han ser svag och vek ut.

Gertrud var fucked så fort tävlingen bestämdes. Hon orkade knappt fram till första korgen. Ok, bra alla ovärdiga kärringar ute.
2024-12-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ja Linn hamnade väl direkt i Gränslandet tsm med Mattias,Hayes o den där finska killen Jarmo har jag för mig att han hette var väl också med 2ggr?

Svull-Linn är den enda i Robinsonshistoria som nästan lyckats gå upp under sin vistelse. Helt galet, hon gick bara ner 1.5 kg, och ett tag såg hon tjockare ut än vanligt. Hahahhahah

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in