Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-03, 19:41
Medlem
Demonstrationer är ett svaghetstecken och är sämre än att göra ingenting. Folkutbyte är en krigshandling från staten mot folket och kan bara mötas med inbördeskrig.
Citera
2024-12-04, 14:42
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
För att det är för sent för att rädda Sverige. Folkutbytet kommer att ske men det kommer att ta sin tid. Själva folkutbytet kommer att snabbas på när stora mängder vita svenskar väljer att lämna landet, vilket dom kommer att göra precis på samma sätt som dom väljer att lämna vissa områden och vissa städer idag.
Sverige kommer att bli muslimskt vilket också kommer att snabba på den vita flykten från Sverige.

Vad många väljer att helt bortse ifrån är att vita människor på sikt bara kan existera om dom lever isolerade eller som upphöjd ras.

Det intressanta med det som sker i väst idag med all rasblandning och då främst vita kvinnor som väljer att skaffa mörkhudade barn framför vita barn är att dom går emot den omedvetna önskan/livsuppgiften att få avkommor som liknar sig själva. Men kanske är den omedvetna önskan att föra sina gener vidare ännu viktigare och dom tror på större chans för egna genernas överlevnad på sikt som icke vita, även detta omedvetet såklart. Det enda vi kan vara rätt säkra på är att om vi fortsätter precis så som det ser ut idag så kommer vita människor procentuellt minska för varje år och på sikt bli utrotade.

Och det du beskrivar är det SATAN vill. Det väsen som står för planerna som till slut leder till vitas utrotelse är Satan. Vänstern är hans o antirasism är hans, bland mycket annat.

Och efter detta har uppnåtts med framgång, kommer han få tusentals år med söt nektar av våld, lidande, mördande, kaos, enorm fattigdom, och kollaps av många samhällen. Sweeeet!
Citera
2024-12-05, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Hej!
När man ser dom svenska städerna, hur befolkningen för varje år byts ut mer och mer och städer som Malmö och Södertälje har i princip helt fått sin befolkning utbytt (etniska svenskar byts ut mot MENA och mörkhyade), och även läser på Flashback och Samnytt så ser man här att många är emot utvecklingen i Sverige.

Men varför är det inga demonstrationer i dom svenska städerna? Varför är det ingen demonstration på Sergels torg i Stockholm?
Inte ens människor som är mer extrema än Sverigedemokraterna, AFS och NMR, demonstrerar mot folkutbytet utan är mer "demokratiska" och hoppas på riksdagsvalet.

Jag som skribent hade gärna gått på en demonstration trots att jag har utländsk bakgrund. Det är i grunden fint med invandring och bra med invandring, men det skall vara exempelvis arbetskraftsinvandring och människor som är lika dom etniska svenskarna och som har liknande kultur. Exempelvis europeisk invandring.
Indien, Kina, Japan, Sydkorea och Thailand går också bra och även stora delar av Sydamerika.

MENA invandringen och Afghanistan har gjort Sverige till ett sämre land och mer våldsamt.

Kan det vara så att etniska svenskar, även invandringskritiska, är konflikträdda och inte vågar manifestera och visa sina åsikter? Innan riskerade man både jobb och vänner som invandringskritisk, men känns det inte som att man mer och mer kan vara kritisk öppet och även i kollektivtrafiken kan prata om invandring? Ungefär som i Danmark?

Den kommer att bemötas av vänsterpartister med Palestinasjalar som skanderar inga rasister på vårs gator
Citera
2024-12-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Av ren nyfikenhet, tycker du att den stora massan invandrare från Syrien och andra muslimska länder har "mer sunda åsikter" än infödda etniska svenskar?

Jag tänker på åsikter som sharia, kusingifte, klanvälde, patriarkat, balkongflygningar, påtvingade slöjor, hedersvåld, Jihad och terrorism, inställningen till homosexuella, getter och varför inte miljö och vetenskap.

Vilka av dessa åsikter är "mer sunda" än de svenska åsikterna?

För att citera Tage Danielsson ”alla generaliseringar är fel”. Det jag undrar är om du lossas sakna ditt intellekt, eller om du faktiskt gör det?

1 av 6 personer i världen är muslimer och enligt ditt resonemang är alla dessa människor terrorister, förtryckare och förlegade. Jag förnekar inte att det finns muslimer som är extremister och terrorister, däremot måste faktumet att extremister och terrorister existerar inom alla religoner tas i beaktning.

Förövrigt förstår jag inte hur du resonerar när du försvarar/utrycker hat mot personer endast baserat på deras ursprung och/eller deras religon. Det finns t.ex kristna som förgrep sig på barn, men jag säger inte att alla kristna är pedofiler pga. det.

Innan du uttalar dig om mina åsikter nu, får du inte glömma att jag är en så kallad ”etnisk” svensk och enligt dig är ju mina åsikter då automatiskt sunda.

Skriv bara igen om du vill att jag ska utbilda dig mer om världen eller vanlig hyfs. Att generalisera är att alltid ha fel, kom ihåg det innan du utrycker dig igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in