2024-12-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför gråter Tove för småsaker? Ser inte ut som att hon spelar
Tro mig hon fejk gråter, hon är lika fejk som hennes fejk bröst. Hon vill ha TV tid. Väldigt sjuk människa.
2024-12-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför gråter Tove för småsaker? Ser inte ut som att hon spelar

Nja gråter o gråter har aldrig sett några tårar, så som hon hulkar borde hon vara helt snorig i hela ansiktet. Retar mig mer på när det är tävling och hon tror hon psykar dom andra genom - Jag kan stå en timme, jag kan stå hur lääääänge som helst.Hela tiden håller hon på så.
2024-12-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag kan bara hålla med i det du skriver.
Deltagarnas personliga dravel före, under och efter tävlingarna är väldigt irriterande. Vi tittare ser ju vad som händer. Det behöver inte kommenteras. "Den här tävlingen passar mig" - då vet man att de kommer sist.

Har det förresten inte varit väldigt mycket gråtande den här säsongen? Snart har ju varenda deltagare grinat, snorat och hulkat. Mer än tidigare säsonger men är denna säsong värst?

Håller med. Synkarna avslöjar alltför ofta hur det går i tävlingarna. Jag fattar inte varför produktionen inte har tagit bort dom pga detta. Det sker ju år efter år. Dessutom så irriterar jag mig på att de klipper så dåligt i tävlingarna och verkar ha väldigt svårt att använda kameravinklar som ger tittarna en översiktsbild hur det går i tävlingarna.
2024-12-06, 10:17
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Skitbra gjort av Gertrud. Ingen borde säga ett endaste ord i dom där jävla synkarna som tar upp 80% av programmet. Man vill se vad som händer på ön, inte höra andra berätta om det. Synkar är ett jävla otyg som borde fasas ut helt.

Det är något fundamentalt som du helt har missförstått här. En hel dimension av programmet skulle försvinna utan syncarna. Det är där som deltagarna får chansen att vara ärliga och berätta för tittarna vad de egentligen känner utan att de andra deltagarna får reda på det. De deltagarna som är skickliga i syncarna kan utnyttja den möjligheten, skapar band till tittarna och blir älskade. Är du kass på syncar är du inget realitymaterial.

Det är en superviktigt del som all reality står faller med.

Inga syncar, inget Robinson.

Men jag tänker nog mest att du bara inte är den skarpaste kniven i lådan.
Senast redigerad av greta75 2024-12-06 kl. 10:31.
2024-12-06, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Liksom det vedervärdiga ordet "kötta".

Jag kan lägga till ordet "brösta".
2024-12-06, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag kan lägga till ordet "brösta".

Samt Tagga.
2024-12-06, 10:25
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Samt Tagga.

Samt falsk, råtta och orm.
2024-12-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Det är något fundamentalt som du helt har missförstått här. En hel dimension av programmet skulle försvinna utan syncarna. Det är där som deltagarna får chansen att vara ärliga och berätta för tittarna vad de egentligen känner utan att de andra deltagarna får reda på det. De deltagarna som är skickliga i syncarna kan utnyttja den möjligheten, skapar band till tittarna och blir älskade. Är du kass på syncar är du inget realitymaterial.

Det är en superviktigt del som all reality står faller med.

Inga syncar, inget Robinson.

Men jag tänker nog mest att du bara inte är den skarpaste kniven i lådan.

Syncar i sig är inte fel, men ej under tävlingarna då de spoilar för mycket. I Australian survivor så skiter dom i det, och tävlingarna blir mer spännande, ungefär som live sport-evenemang.
2024-12-06, 10:36
Medlem
TilleyHats avatar
Som flera andra här tror jag Alva får ett wild card till nästa säsong.

Patrik borde ha åkt ut för länge sedan. Ja, egentligen åkte han ju ut men fick en gratisplats eftersom Roger inte ville till Gränslandet utan hoppade av.

Natalie måste vara en av de trevligaste deltagarna på flera år. Jag hoppas hon vinner.
2024-12-06, 11:03
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Syncar i sig är inte fel, men ej under tävlingarna då de spoilar för mycket. I Australian survivor så skiter dom i det, och tävlingarna blir mer spännande, ungefär som live sport-evenemang.

Jag pratar absolut inte om deltagarnas "live"-kommentering av tävlingarna specifikt. Men vissa deltagare är duktiga på det också. Om det blir bra eller störigt beror också på hur skicklig produktionen och klipparna är.
2024-12-06, 11:18
Medlem
greta75s avatar
Jag skulle kunna tänka mig att en sync kan gå till så här i vissa kritiska fall. (ren spekulation)

- Hej Tove hur mår du idag. det måste kännas skönt med immuniteten. Jag tänkte att vi kunde göra något kul med hur du skall spela den på örådet ikväll. Kan du tänka dig en tagning där du säger att du är osäker på om du kommer att spela den eller ej.
- Javisst, det kan vi göra.
De tar syncen.

- Fast vi har snackat lite och det känns väldigt osäkert vad som kommer hända ikväll. Kan vi inte köra en där du säger att du säger att du bestämt dig för att spela den. Då har vi fler alternativ i klippningen sen.
- Jaja vi kör.
De tar syncen.

- Fuck. Är du hungrig? Ta lite frukt här. Snälla kan vi inte ta en snabb till där du säger att du bestämt dig för att spara immuniteten till sista örådet. Det kommer bli magiskt.
De tar en tredje sync.
Senast redigerad av greta75 2024-12-06 kl. 11:29.
2024-12-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Som flera andra här tror jag Alva får ett wild card till nästa säsong.

Patrik borde ha åkt ut för länge sedan. Ja, egentligen åkte han ju ut men fick en gratisplats eftersom Roger inte ville till Gränslandet utan hoppade av.

Natalie måste vara en av de trevligaste deltagarna på flera år. Jag hoppas hon vinner.

Jag stör mig mer och mer på Patrik och hans infantila, överdrivna reaktioner på vinster och saker som går hans väg i tex ö-råd. På sätt och vis är han en manlig version av Tove.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in