2024-12-06, 11:39
Medlem
Galet vad mkt tv tid Ali fick alltså. Vad var poängen med det där specialprogrammet efteråt? Man tycker knappast synd om det puckot, större idiot får man leta efter. Han kan inte ha alla hästar hemma i hagen. Måtte han aldrig mera få medverka i något tv-program överhuvudtaget. Nu hoppas jag att Nathalie eller Oliver tar hem det,blir dock tufft för Nathalie som kommer in utan immunitet. Risk att hon röstas ut bara pga hon kommer in så sent men jag hoppas i alla fall.
2024-12-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Galet vad mkt tv tid Ali fick alltså. Vad var poängen med det där specialprogrammet efteråt? Man tycker knappast synd om det puckot, större idiot får man leta efter. Han kan inte ha alla hästar hemma i hagen. Måtte han aldrig mera få medverka i något tv-program överhuvudtaget. Nu hoppas jag att Nathalie eller Oliver tar hem det,blir dock tufft för Nathalie som kommer in utan immunitet. Risk att hon röstas ut bara pga hon kommer in så sent men jag hoppas i alla fall.

Jag gillade Robinson-Exit, man fick en lite annan bild av deltagarna. Allt är inte svart och vitt, och även om man är en idiot i tävlingen så finns det en annan sida av personerna på utsidan. Jag tycker att Ali gav ett bra "avskedstal" i ö-rådet om att det är ett spel och att han inte hatar någon.
2024-12-06, 12:18
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag gillade Robinson-Exit, man fick en lite annan bild av deltagarna. Allt är inte svart och vitt, och även om man är en idiot i tävlingen så finns det en annan sida av personerna på utsidan. Jag tycker att Ali gav ett bra "avskedstal" i ö-rådet om att det är ett spel och att han inte hatar någon.
+1

Jättefint program. Hoppas de gör samma om fler som åker ut.
2024-12-06, 12:19
Medlem
Citat:

Skulle inte lita ett ord på det han säger.
2024-12-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Samt falsk, råtta och orm.
Och inte att förglömma nyckeltermen STORT INTERNATIONELLT FINANSBOLAG (jag har räknat ut att det förekommit i snitt 48 gånger per avsnitt).
2024-12-06, 12:46
Medlem
winninglikesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Men. Nuuuuu, så har jag stark insyn i produktionen då jag hamnat på en topptjänst hos TV4 och även har gudstyvbarn med Petra.
Ooooooch där va de fel igen!
2024-12-06, 12:47
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
+1

Jättefint program. Hoppas de gör samma om fler som åker ut.
varför får inte alla deltagare det här? tex tommy han åkte ju ut samma dag?
2024-12-06, 12:48
Medlem
Citat:
Syncar i sig är inte fel, men ej under tävlingarna då de spoilar för mycket. I Australian survivor så skiter dom i det, och tävlingarna blir mer spännande, ungefär som live sport-evenemang.
Australian survivor suger ju, mest pga programledaren. Han står ju och pladdrar som Lasse Grankvist hela tävlingarna. Med en vanlig programledare hade det varit tittbart.
2024-12-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Alltså Patrik klarar jag inte ens att se på, den människan alltså...oavsett hur de klipper och klistrar blir man irriterad så fort människan dyker upp på skärmen.

Ja han skulle man inte orka med.

Han är som Ida påpekade inte socialt smidig direkt utan bara hoppar in och börjar prata jättefort om något. Man kan tro han är påverkad av amfetamin

Citat:
Det är något fundamentalt som du helt har missförstått här. En hel dimension av programmet skulle försvinna utan syncarna. Det är där som deltagarna får chansen att vara ärliga och berätta för tittarna vad de egentligen känner utan att de andra deltagarna får reda på det. De deltagarna som är skickliga i syncarna kan utnyttja den möjligheten, skapar band till tittarna och blir älskade. Är du kass på syncar är du inget realitymaterial.

Det är en superviktigt del som all reality står faller med.

Inga syncar, inget Robinson.
Har inte tänkt på detta men du när du säger det så stämmer det faktiskt. Under förutsättning att de talar sanning...

Sedan är kanske inte Gertrud realitymaterial ändå
2024-12-06, 14:38
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Tro mig hon fejk gråter, hon är lika fejk som hennes fejk bröst. Hon vill ha TV tid. Väldigt sjuk människa.
Usch vilket hat! Jag tycker det är fint att hon visar känslor!
2024-12-06, 14:58
Känslor!!? Hon har inga känslor hon är en orm som vill ha tv-tid!
Så jävla fula läppar som börjar hänga som 2 box-bollar
Spricker väl snart
2024-12-06, 15:00
Medlem
sirsia0s avatar
Varför hatar så många många deltagare. Tycker det är ett omoget beteende. Och ointressant att läsa. Jag skiter fullständigt i vilka du hatar. Skriv nåt läsvärt istället.
Senast redigerad av sirsia0 2024-12-06 kl. 15:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in