2024-12-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Men nabqz är homosexuell
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Du missade Alvas grekiska tragedi.

Har någon varit så nära att ta sig in så många gånger?

Utan att lyckas.

Tänk on Roger inte inlett med en kallsup...

Hon förtjänade ett frikort in, med den kampviljan.

Kunde väl ha fått Knä-Tommys eller Trött-Elsas plats?
Jag ska vid tillfälle ta och kolla på Robinson från början för att se hur Maxims och hans vänskap började. Än så länge har jag bara sett att Maxims lag förpassades till Gränslandet samt att han var populär för sina meriter och lagen nästan slogs om att få ta med honom hem.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-06 kl. 18:10.
2024-12-06, 18:03
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Ni som söker något läsvärt , ett tips!
GÅ TILL BIBLIOTEKET!!
Du reggade ett konto för att ställa den frågan alltså?
Edit: Eller vänta, det var ju ingen fråga.
Senast redigerad av Sado 2024-12-06 kl. 18:05.
2024-12-06, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Nu har Forsberg varit med två gånger och andra gången knäckte hon alla, vem tror du har rekordet då? låt höra.

Patrik Järbyn 🍻
2024-12-06, 18:59
Medlem
Crapmagics avatar
Du behöver hjälp säger Nabas lugnt & konstaterande till Ali samtidigt som Nabaz ser ut som Jesus

Ali jag har inget mer att säga än Idiot!, till kameran, det var det som var det komiska
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-06 kl. 19:08.
2024-12-06, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Du reggade ett konto för att ställa den frågan alltså?
Edit: Eller vänta, det var ju ingen fråga.
Din mors lär ju inte haft det lätt i livet!!
2024-12-06, 19:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Du missade Alvas grekiska tragedi.

Har någon varit så nära att ta sig in så många gånger?

Utan att lyckas.

Tänk on Roger inte inlett med en kallsup...

Hon förtjänade ett frikort in, med den kampviljan.

Kunde väl ha fått Knä-Tommys eller Trött-Elsas plats?
Hon kommer nog få vara med nästa år igen. Precis som Patrik.

Jag är numera helt övertygad om att Ida kommer att vinna! Det blev jag när de visade hennes försök att prata med Ali, för att han inte skulle känna sig utanför, (något som inte mottogs väl av Ali). Produktionen ville få oss att få en lite snällare bild av Ida. Det var samma sak förra omgången då de (helt omotiverat) visade när den blivande vinnaren Olivia snackade om sin ångest.

Det fanns ingen annan anledning att visa Idas snack med Ali. Det var inget som förde handlingen framåt, eller fick någon betydelse öht.

Min favvolista:
1. Maximi
2. Nabaz
3. Patrik

För övrigt stör jag mig på fnitter-Amanda. Hon fnittrar till efter precis varje mening hon säger. Dessutom verkar hon vara totalt viljelös. Kan inte tänka något själv, utan vill låta sig påverkas av vad andra säger åt henne att tycka. Jag har väldigt svårt för såna människor, även om hon är snäll i övrigt.
2024-12-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Maxim ska vinna!
du menar maximi
2024-12-06, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Skitbra gjort av Gertrud. Ingen borde säga ett endaste ord i dom där jävla synkarna som tar upp 80% av programmet. Man vill se vad som händer på ön, inte höra andra berätta om det. Synkar är ett jävla otyg som borde fasas ut helt.

Synkarna är lika uppskattade som reklamavbrott. Jag behöver ingen som förklarar vad som händer i bild å vad personen tänkte just då. Dessutom är de ju inspelade i efterhand så deltagaren sitter å låtsas leva sig in.

Måste vara den sämsta idén sen inklippta kommentarer i Halv åtta hos mig. Det är som å titta på tv med en idiot som måste kommentera exakt allt.
2024-12-06, 21:28
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Synkarna är lika uppskattade som reklamavbrott. Jag behöver ingen som förklarar vad som händer i bild å vad personen tänkte just då. Dessutom är de ju inspelade i efterhand så deltagaren sitter å låtsas leva sig in.

Måste vara den sämsta idén sen inklippta kommentarer i Halv åtta hos mig. Det är som å titta på tv med en idiot som måste kommentera exakt allt.

Fasiken vilken tråkig karaktär Gertrud ändå var, hon sa typ samma sak varenda gång, jag är inte redo att åka hem, jag ska göra allt för att inte komma sist, hon var endast en schackpjäs i spelet för Maxim.

Bra att hon åkte, tycker karaktärer som Tove och Ali rör om i grytan, men Nabaz borde åkt för längesedan.

Även om Ali inte spelade så smart alla gånger så hade han en hel del poänger, dom borde ha röstat bort Maxim där för att någon annan ska kunna vinna.

Hoppas dock drygheten Patrik ryker, fy satan vilken jobbig kille.
2024-12-06, 22:12
Medlem
Eraljos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
reagera också på dom 2 röster mot Tove. Röstade Tove på sig själv ? borde väl stått maxim annars. Hängde inte med. Någon annan för gärna flika in om vad som hände. Hade hoppats att hon Tove åkt redan denna vecka. men skönt att mytomanen Ali åkte. Vilken skräp som person. Han ger verkligen ansiktet utåt för sådana som honom hur dom är som person.

Jag känner mig tvärsäker på att Ali och Amanda röstade på Tove, därav de två rösterna på henne och att Tove i sin tur lagt sin röst på Ali som nästan alla övriga deltagare slutligen gjorde. Jag hoppades också på att Tove skulle åkt ut redan denna vecka,, Nåja hon tog sitt förnuft till fånga som övriga gjorde(utom Amanda då) och röstade ut klappträt och mytomanen Ali vilket Kändes fantastiskt.

En annan lustig grej som jag noterade var att Ali sa för sig själv när han fick lämna hur förjävla fega han ansåg de andra vara som inte höll sig till hans plan att rösta ut Maxim, Och så röstade ju inte den jäveln själv på Maxim...
2024-12-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eraljo
Jag känner mig tvärsäker på att Ali och Amanda röstade på Tove, därav de två rösterna på henne och att Tove i sin tur lagt sin röst på Ali som nästan alla övriga deltagare slutligen gjorde. Jag hoppades också på att Tove skulle åkt ut redan denna vecka,, Nåja hon tog sitt förnuft till fånga som övriga gjorde(utom Amanda då) och röstade ut klappträt och mytomanen Ali vilket Kändes fantastiskt.

En annan lustig grej som jag noterade var att Ali sa för sig själv när han fick lämna hur förjävla fega han ansåg de andra vara som inte höll sig till hans plan att rösta ut Maxim, Och så röstade ju inte den jäveln själv på Maxim...
Röstningen på Ali var så enhällig att de måste ha snackat ihop sig bakom kameran eller den ena pakten hört rykten om att Ali blir röstad på och så röstade alla likadant. Taktikmässigt hade det varit smartare att rösta ut Maxim så det är förvånande att ingen ens försökte lägga röst på honom. Inte ens Ali, han trodde att Tove var den som hade större chans att bli utröstad så han chansade och lade sin röst på henne. Den Ali-rösten som hade ett hjärta på måste ha kommit från Tove, hade inte de en ganska bra relation?
Senast redigerad av Liljor 2024-12-06 kl. 23:02.
2024-12-06, 23:07
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid

De som levereras i efterhand till pågående tävlingar är det solklart sämsta i hela Robinson. De avslöjar ju sig och i produktionen är de medvetna om problemet, eftersom det märks, att de instruerat deltagarna mer nu än tidigare, så de inte ska röja allt. Men det funkar inte. Hoppas de tar bort detta skräpmoment.

Maximi tycks ha blåst 90 % av tråden. Han är lika bakslug som nån annan. Allt han hävdar går ju ut på s k renhårighet och respekt för de dugliga i tävlingarna och vem vinner mest på om alla skulle följa ett sånt resonemang? Jo, brandmanna-Jesus från norrifrån! Patrik har han ju lindat runt fingret, fast Patrik inte skulle ha en suck mot Maxim på en hinderbana, vilket knappast någon har utom möjligen Viktor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in