Citat:
Ursprungligen postat av
Blocktober
Att avsiktligt vara biologisk frlder r som att vara nazist fast man r socialt accepterad av nstan alla 2024.
"Min vrld" var bara ett uttryck.
Jag har faktiskt extremt frihetliga vrderingar, som min syn p vapenlagar jag beskrev tidigare, men just att frhindra att mnniskor skaffar nya barn r ett tvng som jag inte kan se som fel.
Vet inte om det freudianska felskrivningar men visst inser du att min vrld och min syn samt som jag inte kan se som fel r samma sak dvs att det r din tolkning och ingen absolut sanning.
Nu tar vi ditt pstende att biologiska frldrar r samma sak som nazister.
Till skillnad frn dig s finner mnga gldje och mening i livet, dvs de r glada ver att f leva och vill vara friska s lnge de kan. Deras livsskdning r att livet r ngot som vervgande gott.
S nr de stter barn till vrlden och ger dessa barn goda frutsttningar fr att sjlva f ett gott liv s gr de en god grning utan att skada ngon annan mnniska. D de allra flesta barn som fr en nrande uppvxt faktiskt ocks vxer upp och finner mening i sina liv s r ven utfallet vervgande positivt.
Nazisterna ddade miljontals mnniskor genom sin slutgiltiga lsning, dvs deras ideologi var varken till syfte eller utfall positivt eller god.
Sedan r det intressant att du anvnder just ordet frihetlig samtidigt som du i dina inlgg nstan alltid vill ptvinga andra dina vrderingar och levnadsval.