Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-12-10, 23:09
Medlem
Offerviljas avatar
Hon var så cool när hela woke-världen hatade, hatade, hatade och hatade henne. När hon kom hem och träffade sin familj på flygplatsen så bryter hon ihop, då ser man verkligen att det som hon blev utsatt för i Malmö var fruktansvärt jobbigt för henne. Det är utan tvekan det värsta som jag har sett på TV någonsin. Lite hopp för mänskligheten ändå: Av det vanliga folket fick hon högsta betyg och hade varit vinnaren av Eurovision 2024, det var makten och Greta Thunberg-älskarna som gjorde att hon bara kom femma. Människor hatade alltså henne så mycket att de i intervjuer grät av ilska. Hennes låt var väl egentigen sådär, 5/10 eller kanske 6/10.

Här är hon väldigt lik en smal tjej med mörkt hår och bruna ögon som jag känner väldigt väl och hur hon såg ut när hon var tonåring. Vill ni veta hur en idag psykiskt sjuk och alkoholiserad människa här på Flashback såg ut då så är det typ nästan exakt så här. Läskigt är det nästan:

https://www.youtube.com/watch?v=-UsPH-0Scqc

Svarar kanske mer vettigt och bra på ditt inlägg i morgon, Nyreggadjude. Du är bäst!

Eden Golan - Hurricane:

https://www.youtube.com/watch?v=y5sG9oj-JH4
2024-12-10, 23:20
Medlem
YuriGagarins avatar
Jag ringde och röstade 10 ggr på hennes framträdande i Eurovision.
2024-12-10, 23:28
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YuriGagarin
Jag ringde och röstade 10 ggr på hennes framträdande i Eurovision.
Mycket bra gjort av dig! Hon var helt fantastiskt i Eurovision! Fårskallarna bara hatade, hatade, hatade, hatade och hatade henne, men hon stängde liksom bara av det. När hon kommer hem och på flygplatsen träffar sin familj och efter all mobbning av woke-världen bryter ihop är något av det starkaste som jag någonsin sett. Jag vet inte så himla mycket om henne, men hon måste vara en så underbar och stark människa!
2024-12-10, 23:58
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Hon var så cool när hela woke-världen hatade, hatade, hatade och hatade henne. url]
hatade woke-världen henne?
Det tror jag inte.
2024-12-11, 00:10
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Det tror jag inte.
Öh... ja, det gjorde de. En värre mobbning än den mot Eden Golan har jag aldrig någonsin sett i hela mitt liv. Alla woke-människor under hela Eurovision-veckan hatade henne som galningar. Att vara bara 20 år och klara av det där är otroligt imponerande. Jag fyllde nyligen 33 år och bryter ihop och mår dåligt av att någon som jag inte ens känner här på Flashback skriver att jag är efterbliven.
2024-12-11, 00:25
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Öh... ja, det gjorde de. En värre mobbning än den mot Eden Golan har jag aldrig någonsin sett i hela mitt liv. Alla woke-människor under hela Eurovision-veckan hatade henne som galningar. Att vara bara 20 år och klara av det där är otroligt imponerande. Jag fyllde nyligen 33 år och bryter ihop och mår dåligt av att någon som jag inte ens känner här på Flashback skriver att jag är efterbliven.
Nä du har fel. det var inte woke - människor.
Hur kan du veta det?
2024-12-11, 00:27
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Nä du har fel. det var inte woke - människor.
Hur kan du veta det?
Vad var det för människor som hatade henne då menar du?
2024-12-11, 00:33
Citat:
Det tror jag inte.

Gaslighting in action!
2024-12-11, 00:37
Medlem
Citat:

Det är för att du är en svag människa med dåliga gener. Gör samhället en tjänst.......
2024-12-11, 00:42
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Vad var det för människor som hatade henne då menar du?
Det var väl vänsterfolk, palestinier, muslimer, högernationalister (inte nationalister), antisemiter, araber, förintelseförnekare, medlemmar i fredsorganisationer, ryska troll, ja en djävla brokig skara etc
Plus endel andra där många säkert är både woke, svarta och vita och krullhåriga.
--------
Woke är bra men har fått ett dåligt rykte då det pådyvlas grejer som t ex i denna tråd.
2024-12-11, 00:45
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom

Gaslighting in action!
Smart kommentar som föranleder tron att det inte finns några argument, replikören kan inte argumentera eller är onykter en tisdag.
2024-12-11, 00:47
Citat:
Smart kommentar som föranleder tron att det inte finns några argument, replikören kan inte argumentera eller är onykter en tisdag.

Eller så är du en narcissist. Jag tippar på att jag har rätt och att du har fel.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in