2024-12-12, 12:13
Medlem
Lena lägger upp väldigt vågade bilder på sin Instagram! Onlyfans nästa?
2024-12-12, 12:17
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Patrik - vilken clown!!!! Hans barn måste ju bara skämmas över hur han slickar rov för att ta sig till final veckan.... Få ut den idioten snabbt som f*n!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydiana88
Patrik peter sig precis som ett barn när han vinner, så löjligt 😂.
Ja, svårt tro att Patrik är 53 år. 😂

Hoppas att Patrik blir nästa person som åker ut.
2024-12-12, 12:31
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Och ändå är det *vinnaren* som vinner hela Robinson.
Redigerade din text, så inte ditt originalinägg ska följa med i citeringen.
För det första så ska man skriva sånt i en spoiler och bör skriva ovanför spoilern: Vinnaren är:

För det andra så tror jag inte dig. Har varit ett annat namn som blivit spoilat tidigare i tråden, där någon påstår att källan är Exonphspoiler. Har inte kollat upp om Exonphspoiler har gått ut med detta.
Senast redigerad av Puma006 2024-12-12 kl. 12:34.
2024-12-12, 12:35
Medlem
myh1s avatar
Dessutom är skalan symmetrisk runt genomsnittet, vilket innebär att samma antal männi

Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Du vet att om man har 75 iq så klassas man som mentalt retarderad enligt västerländsk standard, tvivlar på att du har 115 om du seriöst tror att det normala är 75.
Dina 'västerlänska standarder' avviker från västerlänsk standard.... Kanske du själv har IQ på 65????? 😊👍😂🤣
'retarded' är förövrigt ett nedsättande ord för dom som inte når IQ på 70.... Men om detta sägs av någon med lägre IQ än 70, får man ta det för vad det är..........!

Dessutom är skalan symmetrisk runt genomsnittet, vilket innebär att samma antal människor exempelvis har en IQ under 70 som över 130.

Nu ska tilläggas att dom flesta håller sig inom +/- 100 på IQ skala...

När det kommer till Mensa, så får nog dom flesta på Flashback önska mer.... (Inkluderat mig själv som har 115 i IQ) Man kan tro man är Mensa-kandidat för att man kan dom 5 första frågorna dom ställer i 'Postkodmilljonären', men detta visar väl att man är en idiot????
Senast redigerad av myh1 2024-12-12 kl. 13:07. Anledning: Nytt tillägg
2024-12-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
När man ser i nästa avsnitt och Patrik i en sekvens säger nåt i stil med att förhoppningsvis blir vi av med Ida i nästa tävling. Han är så obehagligt besatt av Ida man kan nästan tro att hon misshandlat hans barn så som han pratar om henne

I örådet när Maxim motiverar sin röst med att han skulle hämnas för Ludde och Tommy genom att rösta på Ida. Lät nästan lite påhittat. Ingenting jag hört dom sagt till Maxim om jag inte missat just den scenen..

Victor lovar Patrik och inte rösta på honom, de blev hans fall. Victor hade större chans mot Patrik än Nabaz.
Ja, häxjakten på Ida är ganska obehaglig. Det gör att man förstår hur masspsykoserna gick till på 1600-talet runt om i Sverige när häxorna brändes på bål på riktigt. Det mest komiska är att allt grundar sig i felaktiga antaganden och missförstånd av den stora människokännaren och företagsledaren Patrik. Jag hoppas att alla inblandade, inklusive Natalie och Amanda, sitter hemma i tv-sofforna och skäms nu.

Ida ska nagalfaras och utmålas som en orm trots att hon inte gjort nånting fel. Samtidigt kommer sådana som Nabaz undan helt med att ha tagit en personlig immunitet framför att hela laget ska få äta sig mätta. I en normal säsong så hade det varit dödsstöten för hans medverkande, men höjer man bara rösten tillräckligt så vågar ingen säga emot verkar det som, åtminstone inte om man är en man... Grupptryck och vuxenmobbning är obehagligt.
2024-12-12, 12:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Ja, häxjakten på Ida är ganska obehaglig. Det gör att man förstår hur masspsykoserna gick till på 1600-talet runt om i Sverige när häxorna brändes på bål på riktigt. Det mest komiska är att allt grundar sig i felaktiga antaganden och missförstånd av den stora människokännaren och företagsledaren Patrik. Jag hoppas att alla inblandade, inklusive Natalie och Amanda, sitter hemma i tv-sofforna och skäms nu.

Ida ska nagalfaras och utmålas som en orm trots att hon inte gjort nånting fel. Samtidigt kommer sådana som Nabaz undan helt med att ha tagit en personlig immunitet framför att hela laget ska få äta sig mätta. I en normal säsong så hade det varit dödsstöten för hans medverkande, men höjer man bara rösten tillräckligt så vågar ingen säga emot verkar det som, åtminstone inte om man är en man... Grupptryck och vuxenmobbning är obehagligt.

Vilket skitsnack hela ditt inlägg.
2024-12-12, 13:34
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
När man ser i nästa avsnitt och Patrik i en sekvens säger nåt i stil med att förhoppningsvis blir vi av med Ida i nästa tävling. Han är så obehagligt besatt av Ida man kan nästan tro att hon misshandlat hans barn så som han pratar om henne

I örådet när Maxim motiverar sin röst med att han skulle hämnas för Ludde och Tommy genom att rösta på Ida. Lät nästan lite påhittat. Ingenting jag hört dom sagt till Maxim om jag inte missat just den scenen..

Victor lovar Patrik och inte rösta på honom, de blev hans fall. Victor hade större chans mot Patrik än Nabaz.

Du vet att det händer saker som inte filmas?
2024-12-12, 13:38
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Hon satt hela veckan och ljög om vem som hade sett kartan osv. Amanda avslöjade henne under örådet.
2024-12-12, 13:51
Medlem
greta75s avatar
Som vanligt när de blir färre och lärt känna varandra väl så blir det mindre drama och tristare TV.

Så tråkigt med att alla måste motivera sina val med att folk är falska osv. Bättre att vara lite trevlig och säga som det är: någon måste ut. Och när produktionen kräver mer motivering så lägg till som vissa gör att man kanske upgåtts minst med personen eller liknande.

De personerna jag gillat mest i Robinson är nu nästan alla utslagna men de har haft många chanser att rösta ut Maxim men aldrig tagit chansen vilket var väldigt fegt.

Favoriter:
Natali - spelade sina kort rätt sista veckan och gled igenom skärselden.
Ida - hon har varit bra. Hon får mycket syncar vilket alltid är plus i min bok. Hon har blivit syndabock och jag tycker synd om henne. Maxim var VÄLDIGT elak när han även gjorde henne till skyldig för att Ludde åkte ut. Hon tvingades ju välja mellan Tommy och Ludvig, någon var hon ju tvungen att ta. De andra gav ju biljetten till andra så att Ludde och Tommy tillslut stod ensamma kvar. Sjukt att lägga även det på Ida. Ett annat plus är att hon aldrig gnäller.

Ogillar: Maxim och Patrik.

off topic: Patrik kan ha hög IQ men har defintivt väldigt låg EQ. Det omvända för Natali som inte lär vara smartast på logik i gruppen men troligtvis har högst EQ.
Senast redigerad av greta75 2024-12-12 kl. 14:25.
2024-12-12, 14:05
Medlem
Zingo2s avatar
Bara inte Ida vinner!
Mina favoriter är Maxim och Nabaz.
Hoppas Tove och Viktor åker idag!
Senast redigerad av Zingo2 2024-12-12 kl. 14:11.
2024-12-12, 14:09
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Lite märkligt hur alla som kom in till ön senare fick börja på Gränslandet, men Tove fick en räkmacka till Ö-råd och rakt in i ett lag, behövde inte ens vara på Gränslandet, till skillnad från Patrick. Dessutom kommer hon in senare och är piggare och starkare.
2024-12-12, 14:21
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Lite märkligt hur alla som kom in till ön senare fick börja på Gränslandet, men Tove fick en räkmacka till Ö-råd och rakt in i ett lag, behövde inte ens vara på Gränslandet, till skillnad från Patrick. Dessutom kommer hon in senare och är piggare och starkare.

Precis, i dagens avsnitt satte Patrick ord på det som många av oss frågat kring d.v.s. Toves räkmacka den här säsongen. Sedan säger Tove att hon kommit längre den här gången, nej ormen, du kom in långt efter de andra deltagarna den här gången och på så sätt var du med tvärtom kortare den här gången.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in