Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-12, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Stackars hans fru. Jag undrar hur det känns för henne att läsa denna idiotkonversation (där han dessutom nämner just frun ett antal gånger)? Att se den man som hon kanske varit gift med i över 20 år, kanske har barn, vovve och villa med förvandlas till en lallande kåt idiot som vill rövknulla en helt okänd 13-årig oskuld och är beredd att riskera ALLT för detta knull?

Det är bara att hålla med. Jag förstår inte detta. Det är helt obegripligt att han inte inser vad han förlorar. Familj, sannolikt arbetet och kanske boendet.
Citera
2024-12-12, 19:56
Medlem
vByL2CLis avatar
Ännu en tråkmåns till gädda #536

Hur har vi det i övrigt? Någon som vet om det dykt upp några nya döingar på sista tiden? Vi har väl inte haft någon att skåla för sedan Oldsmobilegäddan?

Citera
2024-12-12, 19:59
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
En dag på Kik. Han trodde nog han hade upptäckt ett hemligt paradis med jäntor som stod på rad i väntan på gubbkuk att slakta mödomen på. Lite visste han att där inte finns en enda kvinna under 50 bast eller 150 kg.
Citera
2024-12-12, 20:13
Medlem
MeggieClearys avatar
Nu är det snart jul.
Är det någon som har videon på gäddan som dansade iförd stringkalsonger och tomteskägg?
Han hade i alla fall humor.
Citera
2024-12-12, 20:17
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
En dag på Kik. Han trodde nog han hade upptäckt ett hemligt paradis med jäntor som stod på rad i väntan på gubbkuk att slakta mödomen på. Lite visste han att där inte finns en enda kvinna under 50 bast eller 150 kg.

Va?!

1 dag som gädda = fångad på Dumpen.

Måste vara tidernas nybörjarotur, om man nu kan tala om en sådan i de här sammanhangen.

Tänk om man fick ändra 1 dag i sitt liv ...
Citera
2024-12-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nu är det snart jul.
Är det någon som har videon på gäddan som dansade iförd stringkalsonger och tomteskägg?
Han hade i alla fall humor.

Årets jultomte kommer här :

https://dumpen.se/2024/09/27/naughty...helsingborg-l/
Citera
2024-12-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Årets jultomte kommer här :

https://dumpen.se/2024/09/27/naughty...helsingborg-l/

Världens bästa Tomte.
Fan störd men skön på samma gång.
Citera
2024-12-12, 20:31
Medlem
Fan vad kul med en kvinna som medverkande!! 13åring skulle hon ha trekant med. Jävlar vilken scen! Och hennes bröst var riktigt riktigt jävla tunga! Den 13åringen hade fått sig en riktig omgång om det skett. Gissar att det inte är första gången detta par gör något sådant. Så himla kul att få ett ansikte på en kvinnogädda! Hon hade något riktigt perverst över sig. Hon ser ju ganska vardaglig och kärringaktig ut av sig. Så går hon omkring bland folk och ingen tänker något speciellt. Nej, fan heller! Hon ska ha trekant med en 13åring!! Ska försöka ta mig igenom chatten för att se vad de tänkte göra.
Citera
2024-12-12, 20:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Va?!

1 dag som gädda = fångad på Dumpen.

Måste vara tidernas nybörjarotur, om man nu kan tala om en sådan i de här sammanhangen.

Ja, det här måste vara något jävla Dumpen-personbästa bland gäddorna. Och - icke förvånande - är han lastbilschaufför. #536
Citera
2024-12-12, 20:51
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Stackars hans fru. Jag undrar hur det känns för henne att läsa denna idiotkonversation (där han dessutom nämner just frun ett antal gånger)? Att se den man som hon kanske varit gift med i över 20 år, kanske har barn, vovve och villa med förvandlas till en lallande kåt idiot som vill rövknulla en helt okänd 13-årig oskuld och är beredd att riskera ALLT för detta knull?

Kan väl inte uteslutas att de chattade tillsammans? Låter iaf osannolikt att hon inte hade kännedom om groomingprocessen, där hon satt och väntade på att få förgripa sig på ett barn.

Edit
För visst är det paret 534 535 som diskuteras ovan?
Senast redigerad av Inthemove 2024-12-12 kl. 20:54.
Citera
2024-12-12, 20:52
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Fan vad kul med en kvinna som medverkande!! 13åring skulle hon ha trekant med. Jävlar vilken scen! Och hennes bröst var riktigt riktigt jävla tunga! Den 13åringen hade fått sig en riktig omgång om det skett. Gissar att det inte är första gången detta par gör något sådant. Så himla kul att få ett ansikte på en kvinnogädda! Hon hade något riktigt perverst över sig. Hon ser ju ganska vardaglig och kärringaktig ut av sig. Så går hon omkring bland folk och ingen tänker något speciellt. Nej, fan heller! Hon ska ha trekant med en 13åring!! Ska försöka ta mig igenom chatten för att se vad de tänkte göra.
Du tänk om, fan vad du njuter, är på fel tråd, ta dig till en porrsaft istället
Citera
2024-12-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Du tänk om, fan vad du njuter, är på fel tråd, ta dig till en porrsaft istället
Vad ska jag dricka saft för?? Sjuk i huvudet eller?

Jag spekulerar. Denna tråd kan inte vara stängd för det jag sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in