2024-12-12, 20:10
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Ida är en orm, ikväll får man höra fler motiveringar vid röstning än att hon är stark.

Gick det bara 2 timmar mellan utslagstävlingen och örådet eller ljög hon om att hon fick immuniteten 2 timmar före?

Undrar om samtliga drog en lättnadens suck när Viktor åkte. Nabaz blev helt chockad över att han slog honom i duellen. På nåt vis blev jag ändå glad över att Nabaz höll sig kvar.

Kul kupp av Ida. Patrik blev grundlurad.

Hon är stark och respektabel.

Hennes och Tommys byteshandel blev en dundersucce, de lurade skjortan av Ali & Co.

Fattar inte att det klagas på den. Fina Natalie var gladare ute i Gränslandet?

Håller på Nabbe och Maximi, men den där bågen-tävlingen hade behövt en VAR-granskning.

Tyckte kulorna landade i golvet samtidigt ...

Bra spänning och glädje!
2024-12-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är Amanda utvecklingsstörd?
Varför tror du det?
2024-12-12, 20:14
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
Mardrömmen att ha Patrik som chef.
Undrar om Patrik vågar vara med när det är firmafest?

Hade jag jobbat på samma ställe och tvingats lyssna på fanskapet hade jag passat på när det var typ julbord, självklart blivit full, klappat till den jäveln och sagt vad jag och alla kolleger tycker om honom
2024-12-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Dunderriggat, immuniteten borde givetvis inte ha gillts där i dagens öråd.

Nä absolut inte.Såg om avsnittet nu där Ida är självgod om att näää hon kommer inte på nån gren där Patrik kan slå henne 😁 sen vinner Patrik lätt som en plätt över henne.
Sedan deras jäkla mygel med Toves immunitet som Ida sa flera ggr att näää hon ville inte ha den det skulle gå rätt till när hon hamnade i Finalveckan.

Sicken jävla häxa tur dom slutat med häxbränningar för hon hade stått först på tur. 🤮🤢
2024-12-12, 20:26
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det var faktiskt lite imponerande att Amanda vann den där hålla vikter-tävlingen. Bra jobbat! Men så börjar hon direkt efteråt med sina nervösa fniss efter varje ord och jag orkar inte mer.

Och Patrik mår jag bara illa av att höra. Han verkar som att han pluggat in olika Robinsonfloskler från alla säsonger så han ska ha något att sätta ihop till meningar i synkarna. Ni vet, sånt där som "pannben, värdig vinnare, kötta, kämpa, hundratio procent, tävlingen passar mig, jag har energi, falskspel, jag förtjänar..." och så vidare

Saken är att nästan alla tävlingar där i Robinson lämpar sig för om man väger lite, alla uthållighetstävlingar.

Mer imponerande av Nabal eller vad han heter att orka med sin egen vikt som kanske är 80-90kr + extra vikter.

Amanda kanske väger 50kg utan silikon. Man behöver inte ha biceps eller styrka på samma sätt i denna tävlingen, gäller bara att hålla emot.
2024-12-12, 20:38
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
DET ÄR INTE MIN TEORI. Ingen jävel har gått långt på någon räkmacka. Alla har kämpat och gjort sitt bästa. För att nå långt så finns det många sätt och det är inte så lätt. Robinson är inte rättvist.

Jo, en del personer kommer in med immuniteter, vissa inte. Det finns fördelar, oavsett vad du säger.

Taktiskt är det smart som Nathalie, vara med och pakta i början av Robinson, sen bli utröstad och vila upp sig på gränslandet och få mer mat än de på Robinson, och sen komma in lagom till finalveckan.

Alla kämpar inte lika hårt.
2024-12-12, 20:46
Medlem
Är det någon vänlig själ som kan svara på vilket datum finalen sänds? 🙏🏻🙏🏻
2024-12-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Kul kupp av Ida. Patrik blev grundlurad.

Hon är stark och respektabel.

Hennes och Tommys byteshandel blev en dundersucce, de lurade skjortan av Ali & Co.

Fattar inte att det klagas på den. Fina Natalie var gladare ute i Gränslandet?

Håller på Nabbe och Maximi, men den där bågen-tävlingen hade behövt en VAR-granskning.

Tyckte kulorna landade i golvet samtidigt ...
Stark och respektabel? Det är endast ett fåtal man hade kunnat ha omkring sig. Natalie och Elsa verkar lugna och enkla personer att umgås med. Viktor, trots att han är stockholmare verkar också sjysst. Han verkade lite ledsen för att ha röstat på Nabaz. Nabaz hade man endast velat umgås med när han är på gott humör, då kan han vara hur rolig som helst. Som tex när han klagat på den där lilla gubben (Thomas?), om att denne inte vill tävla.

Tänk att alla varit så rädda för att rösta på Maxim och möta honom i en duell. haha
Senast redigerad av Liljor 2024-12-12 kl. 20:56.
2024-12-12, 20:50
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cab00m
Är det någon vänlig själ som kan svara på vilket datum finalen sänds? 🙏🏻🙏🏻

Inklusive Exit-avsnitten är det sammanlagd 21 avsnitt kvar, troligtvis den 26 december.
2024-12-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Inklusive Exit-avsnitten är det sammanlagd 21 avsnitt kvar, troligtvis den 26 december.

21 avsnitt?? Det är ju finalvecka nästa vecka, så nästa Torsdag 19/12) borde väl vara final.
2024-12-12, 20:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Stark och respektabel? Det är endast ett fåtal man hade kunnat ha omkring sig. Natalie och Elsa verkar lugna och enkla personer att umgås med. Viktor, trots att han är stockholmare verkar också sjysst. Han verkade lite ledsen för att ha röstat på Nabaz. Nabaz hade man endast velat umgås med när han är på gott humör, då kan han vara hur rolig som helst. Som tex när han klagat på den där lilla gubben (Thomas?), om att denne inte vill tävla.

Tänk att alla varit så rädda för att rösta på Maxim och möta honom i en duell. haha

Är inte det Patriks förhandlingstaktik inför varje öråd?

Passa dig, annars för du möta Maximi!

Men den här gången cyklade Järnförhandlaren i diket ...
2024-12-12, 21:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
21 avsnitt?? Det är ju finalvecka nästa vecka, så nästa Torsdag 19/12) borde väl vara final.

Står ju att det är 21 avsnitt kvar på TV4play, dit räknas som sagt även Exit-avsnitten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in