Citat:
Undrar hur hjärntrusten Patrik, Maxim och Nabaz känner sig hemma i tv-soffan när de kallar Ida för en "bitch" och liknande för att hon spelar så ohederligt och liknande när det visat sig att det bara var skitsnack och att hon hittade sin immunitetsidol precis innan örådet och hon inte hade ljugit om att hon inte hade den innan. Alla andra var bara korkade nog att sluta söka efter den, och sen tar de ut det på henne. Vad exakt är det som hon har gjort som är ohederligt?
Just det där undrar jag också. De har varit fullständigt vidriga mot Ida baserat på lösa rykten. Hon får dessutom inte på något sätt spela som de andra. Värst är ändå Patrik som redan från början bestämt sig att Ida var en lögnaktig ragata innan han ens träffat henne.
Just Patrik verkar oerhört bestämd utan att ha någon som helst kunskap att backa det med (typ gällande allt).
Han är dessutom chef. Han är totalt olämplig att ha i en ledarroll då han grundar sina beslut i känslor och ogrundat skvaller. Att han dessutom är bäst, störst och vackrast (enligt sig själv) hjälper inte då han vrålar och skryter om sin storhet. Gärna framför någon som precis blivit utslagen.
Han vill dessutom visa sina söner vad han går för. Antar att de säger upp kontakten med farsan när det blir uppenbart att Patrik är helt olämplig att ha i närheten av andra människor. DAMP och hybris är ord som kommer upp. Någon form av narcissism?
Jag förstår inte varför många hatar på Tove. Hon har sitt plastiga utseende emot sig men hon spelar väl inte mer än någon annan?
Maxim är både bra på tävlingar och att inte vara falsk. Han står för vad han tycker även om han ibland har fel.
Nabaz har gått från att vara störig zeki-kopia till underhållande. Synd bara att det inte blev storslagsmål med Ali innan lögnhalsen Ali åkte ut.
Nathalie har gått från flummig vänsterfeminist till att bara vara sig själv och ha en laidback attityd.
Oliver verkade i början vara rätt soft men har blivit tråkig och feg.
Victor är fortfarande positiva mannen och jag undrar alltid hur han är när han blir arg på allvar.
Amanda är go o glad men det är något skevt med henne. Hennes kåkfarartatueringar och bimbobröst passar inte hennes personlighet.