• 1
  • 2
2024-12-16, 17:07
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
En möjlighet är ju att jag har faktiskt vetat. Men att sanningen har varit outhärdlig. Så jag har ordnat så att jag har slutat veta. Ända tills jag vet igen. Och så repeterar det sig..
Ganska trolig förklaring faktiskt..
Citera
2024-12-16, 17:15
Medlem
Skitborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Skiten lär ju aldrig ta slut.

Det gör det nog. Någon gång sätter universum stopp för varenda möjlighet inom ordning och kaos. Än har det inte skett, ty vi båda förnimmer fortfarande varenda skillnad. Frågan är bara vad som är mer eftersträvansvärt, en möjlig absolut som skiner upp i perfektion - eller fritt val i det relativa. Sen kan man fråga sig vad som är fritt i medveten manipulation inom strukturella maktstrukturer för att undvika fullkomlig förnedring och underkastelse. Pengar, muskler, erfarenhet och nedärvd kunskap gör kanske att många slipper undan. Det kanske finns något fint i det också?

Själv vill jag leva i en drömvärld av mänskliga inre känslor och tankar i total frihet, nästan som ett osynligt spöke utan rädsla eller fysisk smärta, fritt luftburen under Guds egna bevakning, genom hela universum. Se och upptäcka allting som finns, utan begränsning till människokroppen och utan paradoxala tankar som leder hjärnan i fördärvet.
Senast redigerad av Skitborste 2024-12-16 kl. 17:56.
Citera
2024-12-16, 17:29
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Och så blir jag så otroligt tänd på dem.
men du vet inte varför du tänder på dem om de är fina?
Det är ett mysterium oxå?
Citera
2024-12-16, 17:39
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Varför existerar vi egentligen?
Vad är verkligheten för något egentligen?
Vad händer efter döden?
Vad hände innan födelsen?

Allt detta är ett stort jävla mysterium.

Det finns många som tror sig veta. Men ingen vet egentligen. Fast inte ens det kan jag veta.
Folk som kommer med ett tvärsäkert svar klassar jag som en förmodligen idiot.

Det är läskigt att ingen egentligen vet något om dessa saker.
Eller det kanske det finns, men det kan jag inte veta.

Det enda jag vet är att jag är besatt av tjejer. Jag vill ha en flickvän. Det är det som jag vill ha mest i min existens. De är så vackra och fina. Och så blir jag så otroligt tänd på dem.
Du påminner lite om en klasskompis som min dotter hade i lågstadiet, som ofta räckte upp handen och ställde frågor som "vad är meningen med livet?". Charmig unge! Kanske även funkar på brudarna som kanske tycker att du är gullig med dina frågor? Testa.

Vad vill du egentligen ha för sorts diskussion här?
"Jag vet inte heller."?
Citera
2024-12-16, 18:12
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Vad vill du egentligen ha för sorts diskussion här?
"Jag vet inte heller."?
Du kan väl börja med att fundera på vad jag pekar på. Och sen kanske skriva ett inlägg.
Citera
2024-12-16, 19:36
Medlem
Citat:
Varför existerar vi egentligen?
Vad är verkligheten för något egentligen?
Vad händer efter döden?
Vad hände innan födelsen?

Allt detta är ett stort jävla mysterium.

Det finns många som tror sig veta. Men ingen vet egentligen. Fast inte ens det kan jag veta.
Folk som kommer med ett tvärsäkert svar klassar jag som en förmodligen idiot.

Det är läskigt att ingen egentligen vet något om dessa saker.
Eller det kanske det finns, men det kan jag inte veta.

Det enda jag vet är att jag är besatt av tjejer. Jag vill ha en flickvän. Det är det som jag vill ha mest i min existens. De är så vackra och fina. Och så blir jag så otroligt tänd på dem.

Självklart är det ett mysterium. Tanken av att livet är ett mysterium har tynat bort efter den industriella revolutionen.

1. Du existerar för att leva. Vissa som mig tror på religion och andra tror på annat.

2. Verkligheten för mig är balansen mellan himmel och jord. Lite religiöst uttryckt kanske men så tänker jag.

3. Två svar antingen går du fråb liv till liv på olika sätt beroende på religion eller så slutar din existens. Eller som en vän sa till, jag går från liv till atomliv haha.

4. Beroende på olika tror på olika sätt. Jag tror din existens började vid ett tillfälle.

Att du älskar tjejer är fint. Antingen en passion av kärlek du har eller ett trauma som gör att du flyr från verkligheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in