Citat:
Ursprungligen postat av
Enigma.
Tinas nya pojkvän, är det #505?
Nu räknar klocka ner för Bär till son. Snart ska han offentligt visa upp vilka trick han har på sin repertoar för att få skända minderåriga. Har han riktigt jävla otur så har han fotograferat picken.
Gissar på det vanliga gädd-beteendet med slick, sug, klämma, knulla, vara försiktig, jag är snäll, hemlighet, jag är en bra älskare, har du träffat någon äldre tidigare, åldersrabatt, som avslutas med ett jävla krånglande för att stämma träff.
Vi får snart se vad Bär till son har för lik i garderoben.
Umeå #539 Håkan, Håkan Bär till son, Då har du förevisat ditt modus då du planerar att skända barn, fick full pott i mina antaganden ovan, naturligtvis så kunde du inte hålla dig från att dra fram och fotografera kuken. Missade dock att pedagog som du är skulle införliva sexualkunskap i ditt groomande.
Visste inte heller att du både skulle uppträda och se ut som du är lobotomerad.
Du är nu helt körd och du har skitit det blå skåpen så dörren inte går igen, antar att det under kvartal 1 blir ett hus till salu på Tomtebo.
Ps. Bra försök som vi har sett tidigare -Jag skulle bara träffa henne och förklara att detta inte var bra, skulle bara tala henne tillrätta. Ds.
God Jul Håkan.