2024-11-25, 10:27
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Seinabo Sey är väl den i denna säsong som är en bra sångerska. Anser jag.

Estraden-bruden kvalar inte alls in, i mitt tycke.
Man tänker "kurvig svart tjej – hon måste ha bra röst", men nej.

Estraden-Louise däremot. Vilken begåvning!
Citera
2024-11-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Man tänker "kurvig svart tjej – hon måste ha bra röst", men nej.

Estraden-Louise däremot. Vilken begåvning!
Tyvärr tycker jag mest Louise sjunger jobbigt och härmar Little Jinder. Vilket är synd eftersom hon är så fruktansvärt jävla snygg och classy. Dessutom verkar hon fantastiskt varm och trevlig (en sån tjej som kan bli nobbad av och inte tycka att det gör något, för att hon gör det så fint, typ).

Perssons låtskatt blev inte särskilt utforskad. Å andra sidan gifter sig originalen rätt dåligt med en modern ljudbild. Hade dock varit kul om Spagge-Cornelis gett sig på något lite mustigare arr.
Citera
2024-11-26, 22:11
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Tyvärr tycker jag mest Louise sjunger jobbigt och härmar Little Jinder.
Dom är ju rätt olika. Jinder har ljusare ton. Och sämre melodier.
Citat:
Perssons låtskatt blev inte särskilt utforskad.
Låtskatt? Sämre sångare får man leta efter. Där snackar vi jobbig röst. Plura framstår som Pavorotti i jämförelse.
Citera
2024-12-10, 00:35
Medlem
Louise är ju fantastiskt bra och otroligt snygg och charmig, årets man vet att det kommer vara bra! Gillar faktiskt spagetti också och hans flört med Wreesvijk.

Discodivan däremot… det är knappt att jag klarar av att se det som brukar vara mitt favoritprogram! Sången är det inget större fel på men personligheten får mig illamående. Jag funderar kring om någon falskare och mer narcissistisk någonsin satt sin fot på den där ön, huga!

Tummen upp för Alba (eller vad hon heter)
Citera
2024-12-13, 14:17
Medlem
Jag tycker att den här nya säsongen har varit bättre än förra årets magplask. En sak som är synd är att Ica inte längre säljer samlingsskivorna från programmet. Har kollat på många ställen här i Göteborg men ingen skiva. Det finns andra butiker som har den men då är den betydligt dyrare än vad Ica tog för sina.
Citera
2024-12-20, 08:51
Medlem
Snubchurps avatar
Det är ganska tydligt att när det knappt är några kända artister som medverkar i programmet och låtarna som tolkas är nästintill okända så faller hela programidén.

Dessutom blir deltagarna både jobbigare och odrägligare för varje år som går.

Ta ert ansvar TV4, lägg ner skiten!
Citera
2025-01-01, 01:36
Medlem
Jag tycker nog att August Alba var den som var bäst under 2024 års Så mycket bättre och visade att hon inte bara är en begåvad skådespelare utan också en grym musikartist!
Citera
2025-01-01, 01:52
Medlem
Jag undrar hur framtiden ser ut för Så mycket bättre? Om de fortsätter och inte lägger ner så hade det varit kul om de hade haft med Gustaf Norén igen, fast som soloartist... Han är en intressant person med ett originellt musikaliskt uttryck!
Citera
2025-01-08, 15:23
Medlem
Aakkes avatar
Det var ju förväll att de pausar detta program. Första 5 säsongerna var också de bästa. Sedan dess har det mest varit krystat med några enstaka guldkorn.
Citera
2025-01-08, 15:23
Medlem
Mazeppas avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-battre-pausas
Citera
2025-01-08, 18:10
Medlem
Kanske de skulle göra en säsong två av "Bröderna Noréns underbara resa" istället (som Karolina Fjellborg på Aftonbladet kallade för en pigg spinnoff från trötta "Så mycket bättre")?
Citera
2025-01-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Kanske de skulle göra en säsong två av "Bröderna Noréns underbara resa" istället (som Karolina Fjellborg på Aftonbladet kallade för en pigg spinnoff från trötta "Så mycket bättre")?
👉 https://www.flashback.org/t3650548
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in