Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Startat ny tråd ser jag.

Det du råkar ut för är väl straffet för att du är kriminell antar jag. Tror inte du får så mycket sympatier för det.

Men dina trådstarter är också lite svårbegripliga. Det är som att man öppnar ett inlägg några sidor in i en tråd.

Men vad handlar det du skriver om att tjäna pengar och inte ha utbildning? Menar du att man inte ska kunna tjäna 20 miljoner om man inte har eftergymnasial utbildning? Varför?

Solklart förtal skriver du. Jaha, hur ska vi kunna bedöma det med den info du skriver? Vi kan inte kontrollera någonting. Det enda är att du framstår som en grovt kriminell som nu grinar på FB för att du inte kan dölja din kriminalitet.

"Startat ny tråd ser jag."
Ja den andra låstes. Konstigt man inte bara lägger den i rätt ämne om jag nu valt fel ämneskategori.

Nej jag råkar inte ut för detta för att jag är kriminell. Jag fattar inte varför de gör detta mot mig.

"dina trådstarter är också lite svårbegripliga"
ok ledsen för det. Alla år på högskola men kan inte skriva då.. Nåväl. Jag ska försöka bli bättre.

De har ingen bildning på krimfup. Se själv så oprefesionella de är. De vill bara försöka lura polisen med utgivningsbevis och tjäna lika mycket som Lexbase.

Vad är det du önskar kontrollera ?
Citera
Igår, 12:58
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefar2024
Kriminella dårar!

Ut me packet.

Skrev du inte i ditt förra inlägg att du blivit dömd för dråp?
Citera
Igår, 12:59
Medlem
Tomtefar2024s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryGoore
Skrev du inte i ditt förra inlägg att du blivit dömd för dråp?
Det var självförsvar

Hur hade du själv gjort om du blivit anfallen av en 2 m lång råbuse med skitstora nävar?
Citera
Igår, 13:03
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Det var självförsvar

Hur hade du själv gjort om du blivit anfallen av en 2 m lång råbuse med skitstora nävar?

Rätten höll ju uppenbarligen inte riktigt med dej där.
Så vart är du tänker att vi skall skicka dej och dom andra "kriminella dårarna" när du säger "ut med packet"?
Du är kanske problemet snarare än lösningen?
Citera
Igår, 13:38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogontjanaren
"Startat ny tråd ser jag."
Ja den andra låstes. Konstigt man inte bara lägger den i rätt ämne om jag nu valt fel ämneskategori.

Nej jag råkar inte ut för detta för att jag är kriminell. Jag fattar inte varför de gör detta mot mig.

"dina trådstarter är också lite svårbegripliga"
ok ledsen för det. Alla år på högskola men kan inte skriva då.. Nåväl. Jag ska försöka bli bättre.

De har ingen bildning på krimfup. Se själv så oprefesionella de är. De vill bara försöka lura polisen med utgivningsbevis och tjäna lika mycket som Lexbase.

Vad är det du önskar kontrollera ?

Med den trådstarten så tror jag att den skulle bli låst i alla Flashbacks avdelningar. Även den här tråden har en extremt bristfällig trådstart. Lite bättre dock.

Du klistrar in någon bild på ett mail som ser ut att vara från en lång konversationstråd. Någon har tappat det och det gör att man tror du har trakasserat dem under lång tid.

Det går inte att kontrollera det du skriver. Du startar en tråd som känns som att man missar 90% av nödvändig information. Man kan inte annat än att sluta sig till att du är kriminell och är sur för att du inte kan dölja din kriminalitet.

Det är väl bra att det är lätt att få fram information om kriminella som dig när man ska anställa folk, ge folk lägenhet i sitt hus, dejta någon etc? Uppenbarligen så tycker många andra det också eftersom de (enligt dig) tjänar bra med pröjs.

Jag har själv använt mig av Lexbase många gånger. Jag har aldrig betalat för det utan när folk har sökt jobb och man sitter där med 1000 CV så slår man snabbt på dem på Google och får då reda på om de förekommer på Lexbase. Då räcker det och man slänger CVn i sopen och går vidare till nästa. Fantastiskt bra att sortera bort potentiella kriminella.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
Citat:

Det är väl bra att det är lätt att få fram information om kriminella som dig när man ska anställa folk, ge folk lägenhet i sitt hus, dejta någon etc? Uppenbarligen så tycker många andra det också eftersom de (enligt dig) tjänar bra med pröjs.

Jag har själv använt mig av Lexbase många gånger. Jag har aldrig betalat för det utan när folk har sökt jobb och man sitter där med 1000 CV så slår man snabbt på dem på Google och får då reda på om de förekommer på Lexbase. Då räcker det och man slänger CVn i sopen och går vidare till nästa. Fantastiskt bra att sortera bort potentiella kriminella.
Ja det är ju toppen. Jag är alltså uppsatt på deras lista fast jag är ostraffad.
Citera
Igår, 13:44
Medlem
Citat:
Någon har tappat det och det gör att man tror du har trakasserat dem under lång tid.
Nja de är nog bara sura att jag polisanmält dem för förtal och hotat med rättsliga åtgärder. Jag har tjatat på dem länge ja men de har aldrig sagt min kontakt är oönskad förrän nu så du kan chilla helt...
Citera
Igår, 13:54
Medlem
Citat:
Det är någon annan i familjen Krimfup. Flera av dem är dömda för brott, för övrigt.

Det är armeniskt utsugarslödder som utnyttjar svenska offentlighetsprincipen i vinstsyfte.

PS. Är dömd för ett knivdråp för länge sen men står ändå inte med där eller på Lexbase
Jag är inte förvånad
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Dirtydwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogontjanaren
Är ostraffad men stod med där ändå.
Armine Stepanyan är hans mamma. Liam Stepanyan sköter allt på Krimfup. Av någon anledning ansökte Armine Stepanyan om utgivningsbeviset (300.-/år) från den eposten och sedan har Liam den och hanterar verksamheten där.

Är det så du har namn på både personen och på hans mor så är det väl inte svårt söka rätt på personen Armine
Enkelt att tt du tvingar han ta bort dig från listan och därefter får han böta till dig vad du nu vill ha. Alternativt är ju annars du kanske får nervöst sammanbrott och letar upp honom och hans mor och kanske råkar skjuts någon av dem.
(Alltså helt hypotetiskt nu).

Jag uppmuntrar ej till våld när det inte behövs men är det som du säger och någon förstört mitt namn och yrke med mera skulle jag utan minsta tvivel knackar på personens dörr.

(Ja jag har gjort husis innan för den som undrar).

Så länge du har försökt den lagliga vägen och polisen struntar i det så är det ju lite samhället som svikit. Då får man lösa problemet på eget sätt.

Hypotetiskt två är du lägger en beställning på han och ser till så någon annan övertalar Armine att skärpa sig.

Vissa går det aldrig att tala till rätta utan på en viss funkar enbart våld. ( Sagt av en av mina professorer inom psykologi).
Citera
Igår, 14:11
Medlem
psykadelikatessens avatar
Hahah, klockrent svar från Liam 😅😅😅
Men ja, ditt problem är med googles cachning av deras sida, det har inte KRIMFUP kontroll över
Citera
Igår, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Hahah, klockrent svar från Liam 😅😅😅
Men ja, ditt problem är med googles cachning av deras sida, det har inte KRIMFUP kontroll över
Nu ja. Nu har de tagit bort mig efter år av tjat. De blev väl rädda när jag polisanmälde.
Skadan är redan skedd. Jag har varit uppsatt på deras lista med kriminella i flera år. Jag har inte fått jobb. Alla som googlat mig har sett på 1 sek att jag har kriminellt förflutet (som jag inte har)
Citera
Igår, 16:22
Medlem
Pungpuckels avatar
Byt efternamn.

Skulle inte kalla mig för kriminell, men jag är svår att hitta eftersom jag delar för och efternamn med väldigt många. Typ "Johan Svensson".
Jag tycker det är väldigt gött med folk som har unika namn, man hittar dom så lätt ) mig hittar ingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in