Citat:
Svårt att uttala sig om R:s intelligens, Hon är ju bara 13 år, och har helt klart utmaningar. Inget som sticket ut vad gäller hennes intelligens, tycker jag. R:s empatibrist kan förstås bero på någon grad av psykopati, vilket gör att hon beter sig respektlöst, gränslöst, skrupelfritt, nonchalant, orädd, skamlöst osv, osv. Detta kan göra att "vi andra" kan uppfattar beteendet som urdumt, men i själva verket beror beteendet på att hon "skiter i vad andra tycker"?
Ja, hur ska man tolka R:s beskrivning av hur hon berättar hur hon vrider runt kniven så att det låter när "organen" rör sig där inne och (A101/951):
"Så hennes sista ord var bara "nej Raffe, varför gör du såhär? Snälla, jag älskar dig",
sedan dog hon. Och mina sista ord var till henne jag älskar dig, glöm inte det. "
"Sen jag minns Emilia, hon ba, när jag låg kvar med henne hon ba, och så sa hon sina sista ord
till mig som ni redan har fått höra. Sen jag minns innan, hon ba, i samma mening, hon ba, sa
hon, hon ba "snälla rör mig inte mer". Då tänkte jag bara fuck you, du…"
Detta har hon berättat även för andra, så det borde väl stämma.
Sadistiskt, fruktansvärt att läsa:
"FL: Och så beskriver du de här slagen Rafaella. Vad hände sedan när du slutade slå?
RE: Ja, Emilia gråter och säger att hon vill ha sin morsa.
FL: Emilia gråter och säger att hon vill ha sin morsa, säger du?
RE: Ja.
FL: Vad hände sedan?
RE: Sedan så sa vi såhär, nej. Och sedan så började jag prata om hennes cigg. Typ såhär: Vart
är hennes cigg. Och sedan Emilia bara, de är där, sådär. Sedan hittar en tändare i stället. Och
så brände vi henne.
FL: Berätta om det.
RE: Ja, vi brände henne och sedan. Var hon tyst en stund sen skrek hon, aah, såhär, aah, aah
sådära. Sedan slutade vi. Vi brände henne tre gånger.
FL: Nu säger du vi, berätta om det går till?
RE: Jag tar upp tändaren och bränner henne.
FL: Du tar tändaren och bränner henne?
RE: Ja, och sedan så slutade jag för mina handskarna skulle brinna upp. Då sa jag till
(ohörbart), ja handskarna kommer brinna upp såhära. Så bara, skitsamma. Så jag vet inte om
vi slänger den eller så tar med den. Jag minns inte. Jag tror vi slängde den."
Hon (de?) slutar inte för att de tycker synd om E, utan för handskarna brinner upp...
Ja, hur ska man tolka R:s beskrivning av hur hon berättar hur hon vrider runt kniven så att det låter när "organen" rör sig där inne och (A101/951):
"Så hennes sista ord var bara "nej Raffe, varför gör du såhär? Snälla, jag älskar dig",
sedan dog hon. Och mina sista ord var till henne jag älskar dig, glöm inte det. "
"Sen jag minns Emilia, hon ba, när jag låg kvar med henne hon ba, och så sa hon sina sista ord
till mig som ni redan har fått höra. Sen jag minns innan, hon ba, i samma mening, hon ba, sa
hon, hon ba "snälla rör mig inte mer". Då tänkte jag bara fuck you, du…"
Detta har hon berättat även för andra, så det borde väl stämma.
Sadistiskt, fruktansvärt att läsa:
"FL: Och så beskriver du de här slagen Rafaella. Vad hände sedan när du slutade slå?
RE: Ja, Emilia gråter och säger att hon vill ha sin morsa.
FL: Emilia gråter och säger att hon vill ha sin morsa, säger du?
RE: Ja.
FL: Vad hände sedan?
RE: Sedan så sa vi såhär, nej. Och sedan så började jag prata om hennes cigg. Typ såhär: Vart
är hennes cigg. Och sedan Emilia bara, de är där, sådär. Sedan hittar en tändare i stället. Och
så brände vi henne.
FL: Berätta om det.
RE: Ja, vi brände henne och sedan. Var hon tyst en stund sen skrek hon, aah, såhär, aah, aah
sådära. Sedan slutade vi. Vi brände henne tre gånger.
FL: Nu säger du vi, berätta om det går till?
RE: Jag tar upp tändaren och bränner henne.
FL: Du tar tändaren och bränner henne?
RE: Ja, och sedan så slutade jag för mina handskarna skulle brinna upp. Då sa jag till
(ohörbart), ja handskarna kommer brinna upp såhära. Så bara, skitsamma. Så jag vet inte om
vi slänger den eller så tar med den. Jag minns inte. Jag tror vi slängde den."
Hon (de?) slutar inte för att de tycker synd om E, utan för handskarna brinner upp...
Alla tre förefaller ju utvecklingsstörda. Det tror jag definitivt att de är. Samt deras föräldrar.
Jag tycker även de ska göra en ny utredning för rättspsykiatrisk vård, den lilla galningen kvalar ju in för det och borde få livstids förvaring där.
Hon är helt livsfarlig och är så splittrad och oförutsägbar att hon inte förstår sig själv eller vad hon ska göra om fem minuter.