2024-12-22, 00:34
Medlem
Såååånt är Robinson, sååååånt är Robinson. Så mycket falskhet lever här........
Vilken personlighet, han kommer synas mer i rv-rutan. Bög-vänster media älskar såna som han.
2024-12-22, 03:04
Medlem
myh1s avatar
Jag tycker själv det är roligt läsa efterblivna's kommentarer... 'tompers' som hängt upp sig på att Ida inte fick göra klar ormbanan (inget skrivet om att Amanda var i samma situation när produktionen valde att bryta), och 'tompers' verkar ju allmänt omogen och troligen efterbliven... Sen har vi 'fonder' en äcklig bög som gärna kn*llat Finlands-bögen alla dagar i veckan, sen 'N.Armstark' - som troligen är en mix av dom föregående....

Ida vann rättvist och får 500.000:- (inget idioti om hur mycket hon får efter skatteverket gjort sin beräkning - vill gissa på 300.000:- till 330.000:-)

Nu önskar jag era losers GOD JUL! Och välkommen tillbaka i 2025 - då har ni säkert någon ny bög ni kan hålla med... Bögen denna säsong var kass... - men det finns bättre bögar än denna finländska (kurdiska) bög...

Nästa säsong får vi Alva som startar i Gränslandet, ska bli kul att se vad hon kan tillföra...

Jag har nu avslutat Robinson 2024 - Rätt person vann - PUNKT SLUT
Senast redigerad av myh1 2024-12-22 kl. 03:28.
2024-12-22, 03:10
Medlem
vichy6s avatar
Ida var en bra vinnare. Nabaz är lycklig och bygger karriär på TikTok.
2024-12-22, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Är det någon som vet vilka deltagare som röstade på Ida eller Maxim i det sista s k örådet, där den sista finalisten skulle röstas fram?

Tove och Oliver verkar ha röstat på Ida. Men vilka röstade Viktor och Nathalie på, då de isf måste röstat olika då det blev 3-2 i röster med favör för Ida?

Viktor lär ju vara den tredje som röstade på Ida eftersom de samarbetade och tycker om varann. Nathalie var ju med i mobbargänget som gav Ida nackdelar i varenda tävling, så Nathalie röstade givetvis på Maxim.
2024-12-22, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Den stora skillnaden är att ödesurnorna är som en konstant immunitetsidol för en fysiskt stark spelare som hotar med dueller. Helt värdelöst inslag av produktionen som gynnar fysiska dönickar och dödar all form av taktiskt spel.

Jo, de kom överens om att inte ta den och Nabaz gjorde det ändå framför ögonen på alla andra. Hade Ali gjort något med snäckskalet framför alla andra så hade det kanske varit jämförbart.

Nu hänger jag inte med. Maxim hoppade väl på Tove det första han gjorde och förklarade att hon var falsk av någon anledning.
Enligt vissa deltagare var det som sagt inte uttalat att ingen fick ta den någon gång. Men du Robinson är över nu, gå vidare vet ja, det låter som du hakat upp dig på att han tog den när alla nästan ätit klart.

Nej jag ser ingen skillnad i att hon blev hjälpt av livlinor vs han blev hjälpt av livlinor. Inte Maxim paktens fel att de andra inte vågade ta en ev duell mot honom. Ni som snackar om taktik, då var det bra taktiskt spelat utav dem.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-22 kl. 05:41.
2024-12-22, 07:31
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Viktor lär ju vara den tredje som röstade på Ida eftersom de samarbetade och tycker om varann. Nathalie var ju med i mobbargänget som gav Ida nackdelar i varenda tävling, så Nathalie röstade givetvis på Maxim.

Tack för ditt svar. Det framkom aldrig i programmet, då det var en sluten omröstning.

Nathalie hade säkert agg mot Ida p g a det där med att hon hittade hemliga immuniteten efter en karta (och var det hennes morgonrock som byttes mot kartan 🗺️ ?), men hon hittade immuniteten någon timme innan… och inte då Ali tog bort stenen, för att luras.
Tycker hon fick oförtjänt kritik (som vissa deltagare inte såg) men hon skötte det bra, och sade att hon inte var mobbad i tidningen. Även om hon i synkarna berättade hur hon trivdes.

Viktor var för övrigt en deltagare jag tyckte var bra, och att han lyckades komma tillbaka från gränslandet trots svåra odds där man måste vinna immunitetstävlingen, säger en del.

Alva kom väl 2:a , och nära skjuter ingen hare.. Hon kanske blir en Alva 2.0 någon senare säsong, då hon aldrig kom in.. Vem vet..?
2024-12-22, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Den sista röstningen borde vara öppen.
2024-12-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag tycker själv det är roligt läsa efterblivna's kommentarer... 'tompers' som hängt upp sig på att Ida inte fick göra klar ormbanan (inget skrivet om att Amanda var i samma situation när produktionen valde att bryta), och 'tompers' verkar ju allmänt omogen och troligen efterbliven... Sen har vi 'fonder' en äcklig bög som gärna kn*llat Finlands-bögen alla dagar i veckan, sen 'N.Armstark' - som troligen är en mix av dom föregående....

Ida vann rättvist och får 500.000:- (inget idioti om hur mycket hon får efter skatteverket gjort sin beräkning - vill gissa på 300.000:- till 330.000:-)

Nu önskar jag era losers GOD JUL! Och välkommen tillbaka i 2025 - då har ni säkert någon ny bög ni kan hålla med... Bögen denna säsong var kass... - men det finns bättre bögar än denna finländska (kurdiska) bög...

Nästa säsong får vi Alva som startar i Gränslandet, ska bli kul att se vad hon kan tillföra...

250 tusen får man inte ett öre mindre eller mer, helst får vi inte se alva någonsin mer, de räckte gott å väl denna säsong
2024-12-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myh1

Var ju flera bögar (Thomas aka gollum) och en lebba(nattis) dock ingen nigger
2024-12-22, 09:19
Medlem
Vi får aldrig glömma att Ali gick så långt att han svor på sina barn över ett spel, de är riktigt jävla lågt, förövrigt va hans taktik riktigt uselt, dubbelspel funkar inte i robinson
2024-12-22, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vi får aldrig glömma att Ali gick så långt att han svor på sina barn över ett spel, de är riktigt jävla lågt, förövrigt va hans taktik riktigt uselt, dubbelspel funkar inte i robinson
Håller inte med dig en av mina favoriter denna säsong utan tvekan !
Han bidrog med så mycket sevärt tv när han fick lämna var det inte lika roligt tv.
Den enda deltagare denna säsong som våga säga ifrån alla jag hoppas verkligen få se han igen .
2024-12-22, 09:48
Medlem
Fyfan vad vidrigt att Ida vann Robinson, en av de som förtjänade det MINST tillsammans med ormen Tove. Speglar ju också samtidigt hur sjukt samhället är, i många fall är de som blir rika och chefer de som minst förtjänar det. Tvi säger jag bara!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in