2024-12-22, 09:49
Medlem
Tänk Att Få Se Nabas Och Ali Starta På Gränslandet )) Det Hade Varit Något
2024-12-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
2600 personer gillar ormen Idas "vinst"-bild och 300 kommenterar att hon är Guds gåva till Sverige och "Robinson". Hur kan det äcklet vara så omtyckt?

Här är en av de överdrivna efterblivna kommentarerna hon fått: "Alltså jag grät, får tårar nu med. Det var så mäktigt att höra ditt urgrundsvrål när du lyfte den efterlängtade statyetten- så värd varje del av den. Fatta att du har kämpat i uppförsbacke, unstoppable Ida❤️🫧🥂🙏🏼"

Man måste sakna ett eget liv för att bli så rörd av att hästansiktet "vinner" ett spel med massa hjälp och fusk från produktionen.

Ja, fyfan vad vidrigt. Hon är en genom ond människa precis som ormen Tove! Extrem maskulin också och dryg översittare, men kuk åker fan in i kroppen när jag hör på hennes manliga röst. Fan, Viktor är ju mer kvinna än vad hon är nästan.
2024-12-22, 09:53
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Fyfan vad vidrigt att Ida vann Robinson, en av de som förtjänade det MINST tillsammans med ormen Tove. Speglar ju också samtidigt hur sjukt samhället är, i många fall är de som blir rika och chefer de som minst förtjänar det. Tvi säger jag bara!

Hårda ord. Varför förtjänade hon det minst?

Vad har hennes vinst med gubbkukar i chefsposition att göra?
2024-12-22, 09:55
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag tycker själv det är roligt läsa efterblivna's kommentarer... 'tompers' som hängt upp sig på att Ida inte fick göra klar ormbanan (inget skrivet om att Amanda var i samma situation när produktionen valde att bryta), och 'tompers' verkar ju allmänt omogen och troligen efterbliven... Sen har vi 'fonder' en äcklig bög som gärna kn*llat Finlands-bögen alla dagar i veckan, sen 'N.Armstark' - som troligen är en mix av dom föregående....

Ida vann rättvist och får 500.000:- (inget idioti om hur mycket hon får efter skatteverket gjort sin beräkning - vill gissa på 300.000:- till 330.000:-)

Nu önskar jag era losers GOD JUL! Och välkommen tillbaka i 2025 - då har ni säkert någon ny bög ni kan hålla med... Bögen denna säsong var kass... - men det finns bättre bögar än denna finländska (kurdiska) bög...

Nästa säsong får vi Alva som startar i Gränslandet, ska bli kul att se vad hon kan tillföra...

Jag har nu avslutat Robinson 2024 - Rätt person vann - PUNKT SLUT

Jag skiter I kaffepengarna men jag fattar att bidragstagare som dig blir förblindade av den struntsumman.

Det måste stigit Ida åt huvudet eftersom hon sålt sin del av chokladaffären och tror att hon ska överleva framöver på de stålarna.

Har du hört talas om fair play?
2024-12-22, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag tycker själv det är roligt läsa efterblivna's kommentarer... 'tompers' som hängt upp sig på att Ida inte fick göra klar ormbanan (inget skrivet om att Amanda var i samma situation när produktionen valde att bryta), och 'tompers' verkar ju allmänt omogen och troligen efterbliven... Sen har vi 'fonder' en äcklig bög som gärna kn*llat Finlands-bögen alla dagar i veckan, sen 'N.Armstark' - som troligen är en mix av dom föregående....

Ida vann rättvist och får 500.000:- (inget idioti om hur mycket hon får efter skatteverket gjort sin beräkning - vill gissa på 300.000:- till 330.000:-)

Nu önskar jag era losers GOD JUL! Och välkommen tillbaka i 2025 - då har ni säkert någon ny bög ni kan hålla med... Bögen denna säsong var kass... - men det finns bättre bögar än denna finländska (kurdiska) bög...

Nästa säsong får vi Alva som startar i Gränslandet, ska bli kul att se vad hon kan tillföra...

Jag har nu avslutat Robinson 2024 - Rätt person vann - PUNKT SLUT
Ja, nu vann ju inte Amanda, utan Ida trots att ormbanan inte gjordes klart. Tolkar jag dig rätt att du menar att Ida vann rättvist trots att hon inte klarade av att slutföra ett av momenten som ändå en annan deltagare som inte vann klarade av?
2024-12-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är bara för att hon är en väldigt snäll människa och inte vill tala illa om andra i media så att de får ännu mer hat på sociala medier som de redan fått, pga att de betett sig som skit.
Du menar att hon ljuger och i själva verket blev utsatt för mobbning?
2024-12-22, 13:18
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är bara för att hon är en väldigt snäll människa och inte vill tala illa om andra i media så att de får ännu mer hat på sociala medier som de redan fått, pga att de betett sig som skit.
Ida har varit allt annat än trevlig och snäll som du påstår. Sen att man vinner trots att man inte klarat ett moment hmm som att vinna guld i skidskytte trots att man inte åkt ett varv för man inte orkade och bommat alla skott.
2024-12-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Han sade att han förmodligen skulle ha svårt stt lita på henne ja.

Vem vet vad som hänt där. Allt vi kan göra är att spekulera vad kom först? Maxims lek eller Toves svek? Hönan eller ägget?
Maxim tog Tove åt sidan direkt och sade att hon var en falsk människa eller något liknande. Helt idiotiskt att göra så strategiskt sett av ryssen. Man ska alltid hålla alla dörrar öppna. Inte konstigt att hon aldrig tänkte samarbeta med honom efter det, kan inte kallas svek att rösta mot honom då.
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Är det någon som vet vilka deltagare som röstade på Ida eller Maxim i det sista s k örådet, där den sista finalisten skulle röstas fram?
Viktor röstade antagligen på Ida och Natalie på Maxim.
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Såååånt är Robinson, sååååånt är Robinson. Så mycket falskhet lever här........
Vilken personlighet, han kommer synas mer i rv-rutan. Bög-vänster media älskar såna som han.
Extra komiskt eftersom han var den falskaste spelaren själv som tog en personlig immunnitet framför att hans lag fick äta sig mätta. Med sådan självinsikt hade han väl inte? Korkade narcissister brukar inte ha det.
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Enligt vissa deltagare var det som sagt inte uttalat att ingen fick ta den någon gång. Men du Robinson är över nu, gå vidare vet ja, det låter som du hakat upp dig på att han tog den när alla nästan ätit klart.
Jo, de sade att alla skulle fokusera på maten och att ingen skulle ta den. Det är bara så otroligt korkat att göra det ändå sedan. Har man gjort det så har man liksom förbrukat sin rätt att kritisera andra sedan, men han fortsatte ändå att kritisera Ida för att hon var falsk och sånt. Skrattretande.
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Nej jag ser ingen skillnad i att hon blev hjälpt av livlinor vs han blev hjälpt av livlinor. Inte Maxim paktens fel att de andra inte vågade ta en ev duell mot honom. Ni som snackar om taktik, då var det bra taktiskt spelat utav dem.
Maxim hade ett extra skyddsnät i varenda öråd i form av fysiska dueller från säsongens början och hela vägen till slutet. Om inte produktionen hade placerat ödesurnor i varenda öråd för att rädda spelare som Maxim så hade han varit borta för länge sedan. Det är en stor skillnad på sådana jämört med en tillfällig immunitetsidol som man får och sedan spelar direkt och sedan är den borta.
2024-12-22, 15:19
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Men det var inte förrän hans fru sett honom i tv, blivit förbannad och tvingade honom att be om ursäkt. För det hade han nog aldrig gjort annars.

Patrik är en tönt, vare sig han är hemma, på jobbet eller på en ö i ett tv-program. Han försökte hävda sig på ön, för sina barns skull, men det blev platt fall. Han kommer aldrig att bli respekterad.

Även om jag inte är så förtjust i att Ida vann var det ändå väldigt trevligt att hon visade Patrik vilken jävla loser han är.

Ja Patrik har hävdelsebehov delux.
2024-12-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Den sista röstningen borde vara öppen.

Ja, det kanske den borde. Dock var det ju uppenbart (enligt mig) vilka som röstade på vem.
2024-12-22, 15:38
Medlem
Citat:
Du tror 500 000 är mycket pengar? Antingen går du på bidrag eller så bor du fortfarande hemma hos mamma och pappa.

För mig är det inte mycket pengar. Men för dig som bara sitter hemma om dagarna och röker marijuana med din bror är det mycket pengar.
2024-12-22, 15:42
Medlem
Citat:
Han sade att han förmodligen skulle ha svårt stt lita på henne ja.

Vem vet vad som hänt där. Allt vi kan göra är att spekulera vad kom först? Maxims lek eller Toves svek? Hönan eller ägget?

"Toves svek". Hon har inte lovat Maxim att hon kommer göra allt vad han vill och säger när han vill, då är man en svikare tydligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in