Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
Det är ömsesidigt, vi skulle vilja spränga loss Skåne så det flyter över till Danmark.
Då skulle du veta du inte bara gjorde mig som Skåning glad utan i princip hela landskapet.
För er som verkligen inte tror det men det är faktiskt sant att skåningar hyser ett enormt förakt för Stockholmare alltså 08: or och allt ovanför det är efterblivna norrlänningar som vi föraktar likaså.
Enbart försupna förtidspensionerade lata finnjävlar där uppe som vi helst skulle vilja skänka till Ryssland.
När folk frågar mig vart jag kommer med här i utlandet svarar jag alltid "south sweden" för att de skall förstå att vi eller jag inte ser mig som Svärje-vän.
Vissa är nyfikna och frågar just om South Sweden och jag förklarar vi var från början danskar men att svärje stal vårt land och det rådde krig mellan oss och svenskarna och att vi idag är i princip ett land som Ukraina som vill ha våran frihet. Även fast vi inte är tattare som Ukrainare eller korrupta.
Jag litar alla dagar i veckan på en skåning men en blek fet från Stockholm-- ALDRIG.
Frågor på det?