2024-12-26, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Jag tror jag luskat fram vilken gädda det är baserat på den info som kommer fram i podden. Det finns bara en gädda som hängdes ut på en tisdag i december 2023 och som skulle köpa ut alkohol i utbyte mot att se barnet naket. Det är napp #334, ”sändebudsgäddan”

Bra luskat! Och jag tyckte att tjejens dialekt lät lite som från den trakten. Starkt av henne att berätta om detta, och väldigt intressant.
Citera
2024-12-26, 19:57
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Tips: Idag gästas podden Högt i tak av en tjej vars sambo blev tagen av Dumpen i december förra året. Mycket intressant att höra anhörigas perspektiv. Avsnittet heter Gästavsnitt: Hennes kille blev tagen av Dumpen.

Ja intressant tror jag vet vilken gädda det är.
Citera
2024-12-26, 21:04
Avstängd
Citat:
Jag tror jag luskat fram vilken gädda det är baserat på den info som kommer fram i podden. Det finns bara en gädda som hängdes ut på en tisdag i december 2023 och som skulle köpa ut alkohol i utbyte mot att se barnet naket. Det är napp #334, ”sändebudsgäddan”

Hon lät sofistikerad både jobbigt och bra att hon blev av med den fule flintskallige mongot och märkligt att han lyckades ha så många förhållanden med tanke på hur ful han var
Citera
2024-12-26, 22:47
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Hon lät sofistikerad både jobbigt och bra att hon blev av med den fule flintskallige mongot och märkligt att han lyckades ha så många förhållanden med tanke på hur ful han var

Han lyckas väl med sin vuxengrooming. Tror han är en kameleont, en social sociopat, snarare än har några äkta känslor. Han har mest lärt sig hur han ska bete sig för att existera och få sin vilja igenom.
Citera
2024-12-27, 00:33
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hela julhelgen har vi gått utan gäddsläpp nu. Det är makalöst vilken abstinens man får. Jag kräver en ny härlig pedofil idag!

Igår var det ju för övrigt annandagen. Vad passar då bättre än att uppmärksamma den gamla trotjänaren ANNANDAGSPEDOFILEN, mer känd som Currynegern. Det gick ju inte riktigt som han hade tänkt sig den där dagen för snart tre lyckliga år sedan.

https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina...arn-napp-igen/

"Robin, du är här av en anledning"
"Nää, inte egentligen"

Resten är historia. Tack för all underhållning Curry boy!
Citera
2024-12-27, 11:04
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Tips: Idag gästas podden Högt i tak av en tjej vars sambo blev tagen av Dumpen i december förra året. Mycket intressant att höra anhörigas perspektiv. Avsnittet heter Gästavsnitt: Hennes kille blev tagen av Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus

Som incel är det intressant att höra hennes resonemang. Intressant och häpnadsväckande.

Vid 15:50 och framåt redogör hon för gäddans tidigare liv och nämner bland annat hur han blev utslängd mitt i natten efter ett femårigt förhållande. Detta fästs det dock ingen uppmärksamhet vid utan kvinnorna flamsar vidare. Den intervjuade kvinnan verkar totalt obrydd av gäddans tidigare liv och historia, åtminstone tillräckligt obrydd för att lugnt inleda ett förhållande med honom. Att kunna ta så lättvindigt på ett förhållande som hon gör är bara möjligt för den som har råd att ta lättvindigt på förhållanden, och hon kan göra det eftersom hon vet att hon kan välja och vraka bland killar om hon skulle tröttna på förhållandet.

Det hela bekräftas av att hon bara tjugo sekunder senare karaktäriserar händelsen som traumatisk. Dessa kvinnor har naturligtvis ingen koll på begreppet traumatisk, och här häpnar man som incel när man hör vilken skev verklighet de lever i, en verklighet där förhållanden är en slit-och-släng-produkt men där man ändå betraktar ett uppbrott som ett trauma.

Nu handlar ju inte tråden om kvinnorna som väljer att inleda förhållanden med pedofiler. Så låt oss fokusera på trådens ämne, gäddorna, och fråga oss vilka egenskaper en person som #334 besitter som gör att han kan manipulera även de mest sofistikerade damer till att inleda förhållanden med dem samtidigt som man lägger all sin vakna tid på att tråla efter krämig barnfitta. I pod casten nämns gäddans personlighetsstörning. Vad tror ni, gubbar?
Citera
2024-12-27, 12:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hela julhelgen har vi gått utan gäddsläpp nu. Det är makalöst vilken abstinens man får. Jag kräver en ny härlig pedofil idag!

Igår var det ju för övrigt annandagen. Vad passar då bättre än att uppmärksamma den gamla trotjänaren ANNANDAGSPEDOFILEN, mer känd som Currynegern. Det gick ju inte riktigt som han hade tänkt sig den där dagen för snart tre lyckliga år sedan.

https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina...arn-napp-igen/

"Robin, du är här av en anledning"
"Nää, inte egentligen"

Resten är historia. Tack för all underhållning Curry boy!
Hipstergäddan.
Skägg check, orange mössa check, runda glasögon check, rävenryggsäck check. Fjantskjorta check.
Var är han inflyttad ifrån? Ingen stockholmare går klädd sådär.
Citera
2024-12-27, 13:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hipstergäddan.
Skägg check, orange mössa check, runda glasögon check, rävenryggsäck check. Fjantskjorta check.
Var är han inflyttad ifrån? Ingen stockholmare går klädd sådär.
Du får ringa och kolla med Skatteverket. Han har rensat ganska bra på nätet. En del går dock att hitta fortfarande.
Citera
2024-12-27, 18:18
Medlem
Babianboogies avatar
Även Dumpen har jul ledigt vilket naturligtvis är helt rätt, men Tröstar mig med Lennart så länge. Förvirrade Hank funkar ju med och vill man ha mera riv så är ju snömorfar ett givet val
Citera
2024-12-27, 18:20
Medlem
Någon som har mer info om gäddan nummer #399? Jobbade tillsammans med honom.
Citera
2024-12-27, 18:32
Medlem
Ny gädda!!
Nummer 541

https://dumpen.se/2024/12/27/gubben-johan-vasteras-541/
Citera
2024-12-27, 18:39
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Ny gädda!!
Nummer 541

https://dumpen.se/2024/12/27/gubben-johan-vasteras-541/

Dumpen skriver:

Citat:
Här kommer en gädda som hade råkat hamna i gäddfrysen utan någon speciell anledning.

Vet inte hur länge sen det var men den här gäddan har säkert trott att han klarat sig. Att han red ut det hela och hamnade utanför radarn. Men icke! Dumpen bjuder honom på en fin nyårskaramell.

Tänkte i början av videon att han ser riktigt stor och stark ut. Verkar som Patrik tycker det också eftersom han säger "Du ser ut att kunna försvara dig.."

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in