2024-12-28, 19:11
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag har sett en dyngrak höjdhoppare ligga på golvet och gråta och snora för att ingen ville ge honom mer kokain. Två olika gånger till och med.
Jag tror att jag sett samma höjdhoppare handla dasspapper. Lite mindre pinsamt. Generellt sett tycker jag att fulla kändisar beter sig mycket bättre än vanliga fyllon som upptäcker den fulla kändisen och ska säga eller göra något.
Citera
2024-12-28, 19:18
Medlem
bortmedfifittors avatar
Jag har sett Alexander B*rd piska ungdomar på en BDSM-klubb i Solna för ett par år sen.
Citera
2024-12-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
en gång jag såg clas malmberg.
å han va du och otrevlig och skrek på personalen.

Riktigt fräste och hade sig.

som en arg ormet
Låter märkligt, har träffat honom et par gånger och han har varit extremt trevlig.
Citera
2024-12-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
Petter har hybris och vägrar acceptera att han varit med på livesändning på internet när han köper korv av Harikiri-gubben. Petter börjar då hota med att ta dit "sina grabbar" om han inte (på något konstigt sätt) raderar Petter från livesändningen som redan gått ut live på internet...

All min respekt för den mannen försvann i samband med denna händelse.

Vilken jävla fjant. De största rapparna i USA kan utan problem köpa en korv av en gubbe på stan, men store Petter är för viktig för att bli sedd att göra det i Sverige... tror han.
Jag såg detta live när det begav sig var otroligt haha. Men så var han ju berusad också.
Citera
2024-12-28, 20:50
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesthlm
Sthlm, Södermalm ca 2005..... en deprimerad och pyskiskt sjuk Robban Broberg kom ibland in i en affär där jag jobbade. Han stal och snodde grejer och var ganska orimlig som person. Ett par veckor senare kom han in och bad om ursäkt och ursäktade sig för skoven han var i. Detta hände flera gånger och han förläts varje gång.

Han var trasig mentalt.

Han var väl bipolär. Och ett geni.
Citera
2024-12-28, 20:59
Avstängd
ErlingBrautHaalands avatar
Dogge när svts politiskt korrekta tog honom till hooden i usa och presenterade honom som en rappare och dogge var ju kul och trodde de skulle cilla hans rap. Det var pinsamt.
Citera
2024-12-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
Jag såg detta live när det begav sig var otroligt haha. Men så var han ju berusad också.

Såg det också. Han lider ju antingen av någon sorts extremparanoia eller är hemlig muslim
Citera
2024-12-28, 21:56
Medlem
En bekant såg en stor popmusiker på nån pub för ett par år sen. Han satt vid baren och bara stirrade rakt fram med väldigt tom blick. De hörde barkillen fråga hans kompis: "Hur är det med honom?" Varvid de hör kompisen svara: "Äh, han har bara tagit för mycket koks idag".
De var vad de hörde.

Kort, svart lockigt halvlångt hår, ofta solbrillor..
Senast redigerad av DjungelJumbo 2024-12-28 kl. 22:06.
Citera
2024-12-28, 22:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
En bekant såg en stor popmusiker på nån pub för ett par år sen. Han satt vid baren och bara stirrade rakt fram med väldigt tom blick. De hörde barkillen fråga hans kompis: "Hur är det med honom?" Varvid de hör kompisen svara: "Äh, han har bara tagit för mycket koks idag".
De var vad de hörde.

Kort, svart lockigt halvlångt hår, ofta solbrillor..

Per Gessle?
Citera
2024-12-28, 22:11
Medlem
Eustaches avatar
Sett "Prins" Carl Philip betala en full tank drivmedel för svenska folkets pengar.
Citera
2024-12-28, 22:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Per Gessle?
Magnus Uggla är mitt stalltips.
Citera
2024-12-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filip600
Magnus Uggla är mitt stalltips.
ett rätt bra stalltips
Senast redigerad av DjungelJumbo 2024-12-28 kl. 22:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in