Citat:
Ursprungligen postat av
nordlasten
Man skulle kunna tro att betala en stor summa pengar gör så att idioterna försvinner men så är det tydligen inte.
Jag tycker det är sjukt att man ska betala stora summor pengar varje månad för att inte kunna nyttja sin bostad till fullo.
Många här verkar ju bry sig ett skit om att det finns andra människor runt omkring dem. Jag förstår inte hur svårt det ska vara att visa hänsyn.
Ett ljud som är konstant kan bli jobbigt i längden oavsett vad för ljud det är.
Jag har bott i min lägenhet i snart 20 år och jag har ALDRIG haft problem med någon granne, fram tills nyligen då det flyttade in en jävla barnfamilj. Det låter som en jävla djungel ovanifrån, ibland fram till klockan 02.00 på en VARDAG. Jag kan inte förstå hur man ska förväntas lyssna på dessa ljud konstant? Jag måste liksom fly mitt hem och det har börjat bli rätt påfrestande för psyket. Jag liksom måste anpassa mina rutiner efter deras, vilket är riktigt jävla deprimerande!!
Jag har läst om folk som har blivit sjukskrivna på grund av såna här saker. Så här ska det inte behöva vara. Jag tycker att kan man inte bete sig i flerfamiljshus så ska man inte bo i ett heller. De som stör är dem som ska flytta ut till skogen där de kan leva om.