2024-12-30, 21:45
Medlem
Någon som orkat läsa de svårlästa chatloggarna Divan bidragit till? Något uppseendeväckande där?
Citera
2024-12-30, 21:49
Medlem
Kyrkskolan i Värmdö antar jag efter att ha läst loggen.
Citera
2024-12-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
Är #543 den mest frånkopplade personen Dumpen någonsin haffat?
Verkar ju helt efterbliven plus påtänd. Hur har han ett jobb??
Mycket arbetsåtgärder i kommunala verksamheter. Långtidsarbetslösa, psyksjuka som behöver arbetsträning med mera. Kommer oftast in som någon enklare funktion, sedan utnyttjar ledningen dem att utföra fler och fler saker de inte är kvalificerade för, allt för att spara pengar.
Citera
2024-12-30, 21:50
Medlem
Babianboogies avatar
Vad är detta för stjärna då påminner om sångaren i scooter. Vill gärna veta vilken skola det handlar om.
Citera
2024-12-30, 21:56
Medlem
swede1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Vad är detta för stjärna då påminner om sångaren i scooter. Vill gärna veta vilken skola det handlar om.
Kyrkskolan Värmdö. Han står kvar på deras hemsida.
Citera
2024-12-30, 22:00
Medlem
#543 slutet på näst sista videoklippet ser man fiskarens skärm på snap, undra hur många chattar dom har igång? Lär vara ett antal nya gäddor på väg..
Citera
2024-12-30, 22:03
Medlem

Tillbringar första fem minuterna av konfrontationen med att upprepa ordet ”sluta”, vilket han uttalar ”seluta”. Möjligen en slump, men just ”seluta” rekommenderade förskolans talpedagog oss att be oss säga för att hjälpa ungarna att uttala bokstaven L korrekt. (Kunde alltså hända att det uttalades som ”snuta”.) Eventuellt regredierar således denne gay-tomte till en fyraåring med talsvårigheter då han ställs inför Dumpens skrank.

Snubben är troligen stenad, alternativt bokstavshandikappad. Troligast av allt både och. Kallar rektorn för ”hjärtat” då han ringer upp. Inkvoterad av svågerpolitiska skäl eller är det normalt homofilbeteende att kalla chefen för dylikt? Att någon tycker att han sådan här knarkande gunstigjunker hör hemma på en skola är mig främmande.

Knarkfikusen verkar ha hörselproblem, vilket Paddan stör sig på. Men jag tror mer att det handlar om att han har svårt att greppa att det dyker upp folk som ifrågasätter det han håller på med. Han kan inte tro sina öron när någon har negativa synpunker på pederasti och barnstjärtknullande. Han är produkten av ett samhälle och omgivning som hittills accepterat, hurrat och hejat på allt äckelpäckel som han tagit sig för.
Citera
2024-12-30, 22:05
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
#543. Fin skoladministratör 🤢 Kvinnonaglar och totalt stenad.
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Skoladministratör??? Hade gissat på arbetslös tjackis som går på soc.
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Gädda #543 ser vid en första anblick ut att vara en avkomma från Morran (Morran & Tobias)
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Vad fan #543 är ju helt påtänd. Inte fan kan han väl ha kvar sitt arbete?
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
Är #543 den mest frånkopplade personen Dumpen någonsin haffat?
Verkar ju helt efterbliven plus påtänd. Hur har han ett jobb??
Hahah, nog en av dom mest konstigaste gäddorna hittills!

"Har du tagit något?", han är ju för fan helt svettig mitt på kvällen

Är det en pojkvän eller flickvän han pratar med på telefonen? Inte bara att han pratar och ser bögig ut, han går bögigt också

EDIT: Insåg att det var rektorn han pratade med, intressant dialog..
Senast redigerad av Telepatisk 2024-12-30 kl. 22:08.
Citera
2024-12-30, 22:07
Medlem
Berraperra1975s avatar
Enligt #543 Facebook har han jobbat tidigare på Ängens förskola
som barnskötare.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-12-30 kl. 22:13.
Citera
2024-12-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hahah, nog en av dom mest konstigaste gäddorna hittills!

"Har du tagit något?", han är ju för fan helt svettig mitt på kvällen

Är det en pojkvän eller flickvän han pratar med på telefonen? Inte bara att han pratar och ser bögig ut, han går bögigt också

EDIT: Insåg att det var rektorn han pratade med, intressant dialog..

Ja, vad fan är det frågan om? Han kallar sin chef för "hjärtat" precis som om de har ett förhållande. Mycket gränslöst beteende.

Citera
2024-12-30, 22:19
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, vad fan är det frågan om? Han kallar sin chef för "hjärtat" precis som om de har ett förhållande. Mycket gränslöst beteende.

Kanske är något i stil med "Kom ihåg att jag är bög, så du kan inte ge mig sparken!"
Citera
2024-12-30, 22:27
Medlem
Rumpkorvens avatar
#543 har helt öppen Facebook. Har han inte fattat vad som har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in