2024-12-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hahah, nog en av dom mest konstigaste gäddorna hittills!

"Har du tagit något?", han är ju för fan helt svettig mitt på kvällen

Är det en pojkvän eller flickvän han pratar med på telefonen? Inte bara att han pratar och ser bögig ut, han går bögigt också

EDIT: Insåg att det var rektorn han pratade med, intressant dialog..

Ja, vad fan är det frågan om? Han kallar sin chef för "hjärtat" precis som om de har ett förhållande. Mycket gränslöst beteende.

Citera
2024-12-30, 22:19
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, vad fan är det frågan om? Han kallar sin chef för "hjärtat" precis som om de har ett förhållande. Mycket gränslöst beteende.

Kanske är något i stil med "Kom ihåg att jag är bög, så du kan inte ge mig sparken!"
Citera
2024-12-30, 22:27
Medlem
Rumpkorvens avatar
#543 har helt öppen Facebook. Har han inte fattat vad som har hänt?
Citera
2024-12-30, 22:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Mycket arbetsåtgärder i kommunala verksamheter. Långtidsarbetslösa, psyksjuka som behöver arbetsträning med mera. Kommer oftast in som någon enklare funktion, sedan utnyttjar ledningen dem att utföra fler och fler saker de inte är kvalificerade för, allt för att spara pengar.
Skoladministratör är dock oftast utbildade ekonomer eller kvalificerade administratörer som sitter i ledningsgruppen. Är det en pluttskola?
Citera
2024-12-30, 22:31
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Skoladministratör??? Hade gissat på arbetslös tjackis som går på soc.

Du gissade rätt, lite för tidigt bara. Man blir ju mörkrädd för dekadensen som genomsyrar vårt samhälle. Att inte någon reagerat tidigare är ju bedrövligt.
Citera
2024-12-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Skoladministratör är dock oftast utbildade ekonomer eller kvalificerade administratörer som sitter i ledningsgruppen. Är det en pluttskola?
Som sagt, i kommunala verksamheter kan allt hända. Kan nästan garantera att skolan får någon typ av ersättning för att husera honom där. Sedan vet jag inte hur eller om han klarar av sitt arbete. Han kanske gör typ 50% av det sedan gör rektorn det ”tunga” jobbet själv. Men totalt sett är det nog en ekonomisk plusaffär för skolan att ha honom där.
Citera
2024-12-30, 22:37
Medlem
Är en av Värmdös bästa skolor med egen sjötomt och segling på schemat.

Troligtvis inget fel på skolan men personen i fråga är nog väldigt missplacerad i denna miljö oavsett pedofilin i åtanke.
Citera
2024-12-30, 22:40
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Som sagt, i kommunala verksamheter kan allt hända. Kan nästan garantera att skolan får någon typ av ersättning för att husera honom där. Sedan vet jag inte hur eller om han klarar av sitt arbete. Han kanske gör typ 50% av det sedan gör rektorn det ”tunga” jobbet själv. Men totalt sett är det nog en ekonomisk plusaffär för skolan att ha honom där.
Så du har ingen aning men gissar utifrån dina fördomar?
Citera
2024-12-30, 22:41
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khorn
Är en av Värmdös bästa skolor med egen sjötomt och segling på schemat.

Troligtvis inget fel på skolan men personen i fråga är nog väldigt missplacerad i denna miljö oavsett pedofilin i åtanke.
Få elever?
Han ska ha jobbat där några år ändå, men först på andra positioner.
Citera
2024-12-30, 22:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Man får ju ändå ge honom att han har lyckats lära sig röka,
även om det är lite svårt att förstå hur han har lyckats med det.

Jag skulle vilja se hur hans anställningsintervju för jobbet som skoladministratör gick till.
Var det nuvarande rektor som anställde honom?
Citera
2024-12-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Så du har ingen aning men gissar utifrån dina fördomar?
Erfarenheter. Alla som jobbat på kommunala verksamheter vet hur det funkar. Du har inte det gissar jag. Vad är din teori till att han jobbar som skoladministratör på en kommunal skola?
Citera
2024-12-30, 22:48
Medlem
KaninHitlers avatar
En intressant gädda denna gång.
Konstig typ minst sagt. En riktig überbög liksom.

Det hade varit intressant att se hur denna "man" fungerat i arbetslivet generellt. Här var han nog rätt nedrökt (av mer än cigg även om han blossar på riktigt jävla bra där också ) så man kan kanske anta han är lite mer på alerten under arbetsdagen. Men ändå....egentligen är man mer intresserad av VEM som anställde en sån här filur. Vad i dennas personlighet fann rekryteraren bättre än övriga sökanden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in