2025-01-02, 01:17
Medlem
Foliekavajs avatar
Martin Timell skrattade åt mina fula byxor, det var pinsamt.
Citera
2025-01-02, 12:04
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Runt 2008 var Natacha Peyre (mest känd som slitzbrud då) gästbartender på min lokala nattklubb. Tyvärr så kunde hon inga drinkrecept så hon stod där och läste på en lapp, beställde en mojito och det tog 15 minuter att få den och då. När hon skulle fylla på med sodavatten så tog hon cocacolaslangen istället så det blev en Mojito Cola.

Låter inte som en dum drink faktiskt. Måste varit värt väntan.

Jag har sett den nu bortgångne Allan Svensson hoppa på ett tåg och spela Gameboy. Detta skedde någon gång tidigt 2000-tal. Inte vidare pinsamt men det är väl det enda jag kan direkt bjuda på.
Citera
2025-01-02, 13:15
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
Vad menar du? Hon stod och var missnöjd utanför en skinnbutik, men inte utanför andra butiker?
Vad var pinsamt med det?
KAnske för den stängde permanent
Citera
2025-01-02, 13:43
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Runt 2008 var Natacha Peyre (mest känd som slitzbrud då) gästbartender på min lokala nattklubb. Tyvärr så kunde hon inga drinkrecept så hon stod där och läste på en lapp, beställde en mojito och det tog 15 minuter att få den och då. När hon skulle fylla på med sodavatten så tog hon cocacolaslangen istället så det blev en Mojito Cola.

Antar att hon också serverade den åt dig såsom Selma Hayek gör i From Dusk till Dawn?

/AI
Citera
2025-01-02, 13:51
Medlem
Sqrbankens avatar
Såg en gång i tiden Kristina Lugn stå och glo "svajjandes" in i ett skyltfönster mitt på blanka dagen. Vet inte om hennes brutala a-lagarutstrålning var att betrakta som speciellt pinsam dock. Förmodligen så uppträdde sig Kristina som ingen annan än just Kristina vid tillfället på gott och ont
Citera
2025-01-02, 17:40
Medlem
När jag körde Taxi i Stockholm var det väldigt vanligt att man fick in fulla kändisar i bilen.

En gång efter en TV4 personalfest fick jag in en mycket känd TV4 programledare med sin toyboy.

Hon började suga av honom i baksätet, hann med detta i 20 sekunder innan hon kräktes, rejält packad som hon var.
Citera
2025-01-02, 17:53
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Såg en gång i tiden Kristina Lugn stå och glo "svajjandes" in i ett skyltfönster mitt på blanka dagen. Vet inte om hennes brutala a-lagarutstrålning var att betrakta som speciellt pinsam dock. Förmodligen så uppträdde sig Kristina som ingen annan än just Kristina vid tillfället på gott och ont

Också sett henne, Hornsgatan en vinterkväll, hon tog sig fram genom att liksom sakta rulla mot väggar och skyltfönster, för att hålla sig upprätt. Såg besvärligt ut men hon höll sig på benen iaf.😂
Citera
2025-01-02, 19:46
Medlem
DickeFixs avatar
Jag var med familjen i Visby i slutet av juni 2002 då lugnet på Stora Torget bryts mitt på dagen av ett högljutt och något överförfriskat sällskap som skrattar och flamsar. När vi vänder oss om så är det till vår förvåning prinsessan Madeleine med Erik Granath och en annan kille. De verkade ha väldigt kul i alla fall.
Citera
2025-01-02, 21:53
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Jag var med familjen i Visby i slutet av juni 2002 då lugnet på Stora Torget bryts mitt på dagen av ett högljutt och något överförfriskat sällskap som skrattar och flamsar. När vi vänder oss om så är det till vår förvåning prinsessan Madeleine med Erik Granath och en annan kille. De verkade ha väldigt kul i alla fall.

Vad var det pinsamma med detta?
Citera
2025-01-02, 21:57
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Jag skulle böga lite.

Är Hasse Aro bög?
Citera
2025-01-02, 22:13
Medlem
Jag sappar på TVn då och då och ibland visas klipp med Bianka Wahlgren, hon har inga kvaliteter. Det är pinsamt varje gång. Hon kan väl räknas som kändis även om hon inte gör nåt?
Citera
2025-01-02, 23:08
Medlem
Jag har sett en dyngrak Ulf Lundell pissa i en tobaksautomat inne på krogen Victoria i Stockholm i slutet av 1970-talet. Kan ha varit tidigt 80-tal också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in